Da kiler det sikkert litt i magen da, selv for en erfaren mann ;D
Bilder liker vi
gismo
Bilder liker vi
gismo
Hvordan gikk så dette?R.E.S. skrev:.... (og da er kona mi borte, så det kan jo bli spennende å se om hun legger merke til dem når hun kommer hjem senere på kvelden)
Hun rakk å komme hjem før høyttalerne, så hun var her når de dukket opp. Må vel innrømme at jeg har sett henne mer fornøyd, men det hadde nok like mye å gjøre med at jeg gikk fra de små Avalon-høyttalerne. Hadde jeg gått fra Magnepan til disse, tror jeg ikke hun hadde reagert like mye.kaap skrev:Hvordan gikk så dette?R.E.S. skrev:.... (og da er kona mi borte, så det kan jo bli spennende å se om hun legger merke til dem når hun kommer hjem senere på kvelden)
Grattis med nye HT'ere!
Det var bare en umiddelbar reaksjon som gikk over med en gang. Skal nok gå så bra så. Valentin-dagen og morsdagen skal jeg nok huske, men det har lite med gårsdagens høyttalerkjøp å gjøre.kaap skrev:Morsdag og Valentines day på søndag.. God mulighet til å blidgjøre "situasjon" ;D
Ingen grunn til å klage, nei. Det ble for øvrig hintet om innspilling i et innlegg lenger oppe, og ifølge Morten i Highend, så er ikke høyttalerne ferdig innspilt. De er nesten ikke spilt på og må betraktes som nye. Ergo har jeg enda bedre lyd i vente.KP-AUDIO skrev:3 gleder på en uke.... STORE.... ( høyre og venstre) + Emirates..
Kan det bli bedre...![]()
![]()
Gratulerer...
mvh
Selvsagt ;DJanR skrev:Gratulerer
Flere bilder kommer etterhvert ?
/jan
Enten er høyttalerne STORE eller så er du LITEN ;DR.E.S. skrev:De ruver jo litt i terrenget...
Jeg ville nok aldri vært noe soleklart valg på basketlandslaget (selv om jeg faktisk har vært med å vinne Vestfoldmesterskapet i basket for videregående skoler for over 20 år siden).joje skrev:Enten er høyttalerne STORE eller så er du LITEN ;DR.E.S. skrev:De ruver jo litt i terrenget...
125 kilo om jeg må be ;Dgeirf2 skrev:Gratulerer, solide greier! Det er så man nesten hører dem allerede bare ved å se oppsettet.
Dimensjoner: H=165cm + sokkel formoder jeg, B=41 cm D=46 cm
Vekt: 114 kg
Montana har også filt rundt den Montana-modifiserte Revelator-diskanten fra Scanspeak. Har ikke så langt inntrykk av at det er så voldsom forskjell i lyden med og uten deksel, men har ikke finlyttet på dette ennå. Visuelt liker jeg begge deler.Hugh skrev:For noen beist du har skaffet deg. Kan tenke meg at dette er massivt ja. Minner veldig om de store Dunlavy og Duntech konstruksjonene som seiret verden rundt for noen år siden. Disse hadde gjerne filtdemping rundt diskant og evt mellomtone på flat baffel, mens Montana ser ut til å løse evt baffelproblemer med å skråne den etter elementenes størrelse. Både Dunlavy og Duntech var voicet for lytting MED grill da de mente at så store høyttalere med så mange elementer burde stå i burka også når man lyttet! Gjelder dette også Montana? Har hørt noen svære Dunlavy (190cm?) for noen år siden og ble fascinert. Hadde selv et par Duntech PCL25 studiomonitorer som jeg angrer grusomt på at jeg solgte .. Uansett, Montana har ført dette videre !! Gratulerer!
Jeg har ikke noe mål om å ha den største høyttaleren av dem alle. XPSene er store nok.kjoenik skrev:Gratulerer Roy, dette var saker!
Men det finnes større
![]()