|
Har dessverre ikke hatt tid til å sette meg ned å finlytte ennå. Må komme tilbake til det.orso skrev:Hvordan opplever du overgangen fra GIK 242 til GIK 244?
Burde jeg ta det som en trussel;-)R.E.S. skrev:Han er flink. Burde invitere ham igjen, så får jeg tatt enda flere fine bilder
Roy
Nei, mer som en kompliment.McLaren skrev:Burde jeg ta det som en trussel;-)R.E.S. skrev:Han er flink. Burde invitere ham igjen, så får jeg tatt enda flere fine bilder
Roy
McLaren
Powerpoint skrev:Dæven så god du har blitt på å ta bilder McLaren.
Nyyyyyyyyydelig...
Roy - hva driver du med nå?
Det sto da tydelig Transparent Music Wave på ht.k. boksen.
Har BM Giant fått sparken eller har du TMW til test?
Dersom BM Giant skal ut vil jeg gjerne stå øverst på listen som kjøper.
Kos deg med dubbedittene.
Hvordan lyder Stello comboen forresten?
Hehehehe..jeg skjønner.R.E.S. skrev:Transparent MusicWave Ultra, tror jeg faktisk det står. Morten på NAT er en ond-ond-ond mann, eventuelt en veldig snill en. Han lurte bare på om jeg hadde lyst til å prøve kablene hans litt...
Kablene er veldig bra, og enda bedre enn Giant-kablene. Ikke mye, men akkurat nok til at de frister (hadde det ikke vært for prisen). :'(
Skal huske det med Giant-kablene om jeg skal kvitte meg med dem.
Roy
Jeg tror nok det skal gå bra. En stund ;DPowerpoint skrev:Hehehehe..jeg skjønner.
Djevelens advokat har atter en gang tatt turen innom.
Lykke til med abstinensene og grubling omkring finansiering.
Ta til vettet duøøøøøøøøøøøøøøØØØØØØØØØØ..atte.. 8)
R.E.S. skrev:Jeg krever bare at de besøkende har med seg bra musikk som jeg ikke har hørt før...
Da får jeg nemlig utvidet både musikalsk horisont og platesamling
Roy
Du verden, og du pleier å høre på det også???Gago skrev:R.E.S. skrev:Jeg krever bare at de besøkende har med seg bra musikk som jeg ikke har hørt før...
Roy
ok, ikke noe problem, jeg har noe ace of base, e-type og night wish liggende her.
og en trancemix av odd nordstogas "frøken frantzen".
R.E.S. skrev:Du verden, og du pleier å høre på det også???Gago skrev:R.E.S. skrev:Jeg krever bare at de besøkende har med seg bra musikk som jeg ikke har hørt før...
Roy
ok, ikke noe problem, jeg har noe ace of base, e-type og night wish liggende her.
og en trancemix av odd nordstogas "frøken frantzen".
Roy
Ludo skrev:Oh, Nightwish - Sleeping Sun med Tarja er en av de bedre....![]()
Det anlegget til Roy frister å høre på...., hint hint. ;DGago skrev:jepp, nå er jo godværet her, så det blir nok en kjøretur ut til røyken så fort muligheten byr seg.
Om du sliter med å få brent den, kan jeg legge ved et eksemplar når vi skal bytte til uken.R.E.S. skrev:Er det så enkelt? (er vel bare å prøve...)
Den plata jeg kunne tenkt meg å brenne til cd er denne:
![]()
Utrolig flott gitarspill og ditto lyd.
Roy
Høres ut som en meget god ide.Roysen skrev:Om du sliter med å få brent den, kan jeg legge ved et eksemplar når vi skal bytte til uken.R.E.S. skrev:Er det så enkelt? (er vel bare å prøve...)
Den plata jeg kunne tenkt meg å brenne til cd er denne:
![]()
Utrolig flott gitarspill og ditto lyd.
Roy
Mvh
Roysen
johnnygrandis skrev:Det anlegget til Roy frister å høre på...., hint hint. ;DGago skrev:jepp, nå er jo godværet her, så det blir nok en kjøretur ut til røyken så fort muligheten byr seg.
Så om det er prat om å kjøre sykkel (leser litt mellom linjene) er dette en tur jeg kunne tenkt meg å være med på. -- Snakk om å invitere seg sjølv ;D
Det er mottatt. Orginalen inneholder så vidt jeg husker en DVD også som er kjekk å ha.R.E.S. skrev:Jeg fant for øvrig plata til salgs på Rodrigo og Gabrielas hjemmeside til 13,50 Euro inkludert frakt, så da kjøpte jeg den bare...
Roy
Jeg vil gjerne være med. Lytten jeg fikk sist var alt for kort.Gago skrev:johnnygrandis skrev:Det anlegget til Roy frister å høre på...., hint hint. ;DGago skrev:jepp, nå er jo godværet her, så det blir nok en kjøretur ut til røyken så fort muligheten byr seg.
Så om det er prat om å kjøre sykkel (leser litt mellom linjene) er dette en tur jeg kunne tenkt meg å være med på. -- Snakk om å invitere seg sjølv ;D
sykkel og sykkel.
det er langt å sykle ut dit... ;D
det nærmeste jeg kommer sykkel, er vel beamern med takluka åpent.
uansett, la oss samle noen folk og raide r.e.s. i samlet flokk en dag.
Roysen skrev:Jeg vil gjerne være med. Lytten jeg fikk sist var alt for kort.Gago skrev:johnnygrandis skrev:Det anlegget til Roy frister å høre på...., hint hint. ;DGago skrev:jepp, nå er jo godværet her, så det blir nok en kjøretur ut til røyken så fort muligheten byr seg.
sykkel og sykkel.
det er langt å sykle ut dit... ;D
det nærmeste jeg kommer sykkel, er vel beamern med takluka åpent.
uansett, la oss samle noen folk og raide r.e.s. i samlet flokk en dag.
Mvh
Roysen
Skal bare høre med sjefa først, men i begynnelsen av neste uke ser det litt plundrete ut. Jeg skal til Tromsø på mandag (om det går fly) og er ikke tilbake før onsdag.johnnygrandis skrev:Noen får hoste opp noen datoer da, Roy..?