nye sokker og luer til vinternR.E.S. skrev:Da forsvant Classé-spilleren til søta bror, og jeg får forhåpentligvis snart en Bladelius Embla Classic.
Hva blir neste oppgradering nå tro...
Roy
nye sokker og luer til vinternR.E.S. skrev:Da forsvant Classé-spilleren til søta bror, og jeg får forhåpentligvis snart en Bladelius Embla Classic.
Roy
Finnes det audiofile sådanne?NEVATON skrev:nye sokker og luer til vinternR.E.S. skrev:Da forsvant Classé-spilleren til søta bror, og jeg får forhåpentligvis snart en Bladelius Embla Classic.
Roy
Det var lue med hodetelefoner, nå er jeg spent på hva du finner til føttene ;DNEVATON skrev:
Det ville vel vært å ta litt hardt i. Jeg har ikke fått spilleren ennå. ;DRBN skrev:Se der ja. Enda en fornuftig herremann.
Gratulerer med Embla.
Er du gjennom ukene med innspillling?
Mvh
RBN
Ser man det. Jeg blir ikke beskyldt for å være kjapp men dette ble altså unntaket.R.E.S. skrev:Det ville vel vært å ta litt hardt i. Jeg har ikke fått spilleren ennå. ;DRBN skrev:Se der ja. Enda en fornuftig herremann.
Gratulerer med Embla.
Er du gjennom ukene med innspillling?
Mvh
RBN
Har ikke en gang sendt avgårde den endelige bestillinga. Vil vente til jeg kan betale alt på forskudd, og det mangler litt på konto ennå. Heldigvis er jeg blitt lovet at det skal være i orden en av de første dagene.
Roy
Den fungerer både som ren cd-spiller, men kan også lage en bit-perfekt kopi av plata i spillerens eget flash-minne. I tillegg kan man koble til en ekstern harddisk og spille av rippede filer derfra.johnnygrandis skrev:Blir bra dette Roy, er det ikke denne som har intergrert HD i selve spilleren ?
En flott spiller er det ihvertfall.
Blir spennende å følge medR.E.S. skrev:Da er spilleren ankommet importør, så da er det bare å få hentet den...
Roy
Bilder.... ;Djohnnygrandis skrev:Bilder.... ;D
SaltyDog skrev:Bilder.... ;Djohnnygrandis skrev:Bilder.... ;D
eller bærtur?gismo skrev:SaltyDog skrev:Bilder.... ;Djohnnygrandis skrev:Bilder.... ;DMannen er sikkert på biltur........til importøren ;D
gismo
...og du kan streame og bruke minne stick (FAT) og osv.R.E.S. skrev:Den fungerer både som ren cd-spiller, men kan også lage en bit-perfekt kopi av plata i spillerens eget flash-minne. I tillegg kan man koble til en ekstern harddisk og spille av rippede filer derfra.johnnygrandis skrev:Blir bra dette Roy, er det ikke denne som har intergrert HD i selve spilleren ?
En flott spiller er det ihvertfall.
...om jeg har forstått det riktig da...
Roy
Ditto her Roy.R.E.S. skrev:Dette blir en helg full av musikk. Om en time går korpset til kona på scenen i Asker kulturhus, og i morgen ettermiddag skal jeg være konferansier på høstkonserten til korpset til ungene. '
I skal jeg hente Embla-spilleren i dag, samt avlevere en utrolig bra sacd-spiller jeg har hatt til test i noen uker.
Roy
Jeg eier ikke sceneskrekk, så det går nok bra. (gammel vokalist i band, serru :-D )emotikon skrev:Du som forelder er viktig- ikke bare som betaler for moroa- men også som motivator i det at du stiller opp for kona og ungene -viser at du er med på det de holder på med. Kred.
Lykke til med komframogsier jobben.
Ønsker deg også lykke til med oppkobling og lytt i oppsettet ditt.
Ja, jeg har også hørt at jeg kan forvente litt variasjon framover, men det lever jeg godt med. Jeg har også lest RBN sin tråd. Potensial virker det i hvert fall som det er her.kwil skrev:Den spillerens navn og betegnelse sier meg ikke stort, men jeg aner utfra hva jeg har skjønt om merkets priser at du ihvertfall har beveget deg nedover på akkurat den skalaen
At Emblaen allerede spiller bra er jo flott, men det som nok kan forventes er at den "svinger" i kvalitet fra tid til tid en stund fremover. RBN vil kanskje utfylle mere på dette, med sin førstehåndskjennskap i et også ellers meget vellydene system
mvh
Den har vel strengt tatt inngangene jeg trenger. En til platespillerforsterker og en til ting jeg tester. Litt usikker på hvordan det er med analoge utganger, det vil si om jeg har mulighet til å koble til hodetelefonforsterker.Jabba_Jabba skrev:Gratulerer med en flott spiller Roy. Blir spennende når du skal teste ut forforsterker delen. Jeg savner ikke Caryen ihvertfall. Men er jo klar over at i divisjonene over stiller det seg anderledes.
Morten
Jeg synes for så vidt at Filter B låter mest analogt. Det er litt mer sprut og transientvillighet i Filter C, men det er nå hos meg, og etter ikke mange dagene. For øvrig helt enig i at forskjellene ikke er store.RBN skrev:Det virker som om nesten alle havner på filter C, det litt analoge. Det er ikke akkurat natt og dag mellom de forskjellige innstillingene, men forskjeller er det. Smak og behag dette.
Takker for at du tør å åpne døra etterhvert. Skal bli hyggelig.
Mvh
RBN