Gjett om jeg gjør.Jamakr skrev:Hei Roy,
et par dager går bra.
Gled deg.
JMK
Roy
Gjett om jeg gjør.Jamakr skrev:Hei Roy,
et par dager går bra.
Gled deg.
JMK
Jepp, det gjør du ;DR.E.S. skrev:Gjett om jeg gjør.Jamakr skrev:Hei Roy,
et par dager går bra.
Gled deg.
JMK
Roy
Pøh, bare jeg som har damer. Sasha er et guttenavn. ;DPowerpoint skrev:Jepp, det gjør du ;DR.E.S. skrev:Gjett om jeg gjør.Jamakr skrev:Hei Roy,
et par dager går bra.
Gled deg.
JMK
Roy
Flott artikkel i Watt om Wilson Sophia III Roy 8)
Et absolutt bærende element i bladet synes jeg er din fine folkelige hjemme hos artikler.
Du fanget EiK godt hjemme i hans private hule.
Keep`em coming man.
Det blir fryktelig stas når Sophiane kommer.
Da har vi begge damene på hver sin side av Oslofjorden
Hehehehehe...ja, når du sier det så er det temmelig mange damer rundt den blide herren ute i Røyken til daglig ;DR.E.S. skrev:Pøh, bare jeg som har damer. Sasha er et guttenavn. ;DPowerpoint skrev:Jepp, det gjør du ;DR.E.S. skrev:Gjett om jeg gjør.Jamakr skrev:Hei Roy,
et par dager går bra.
Gled deg.
JMK
Roy
Flott artikkel i Watt om Wilson Sophia III Roy 8)
Et absolutt bærende element i bladet synes jeg er din fine folkelige hjemme hos artikler.
Du fanget EiK godt hjemme i hans private hule.
Keep`em coming man.
Det blir fryktelig stas når Sophiane kommer.
Da har vi begge damene på hver sin side av Oslofjorden
Roy
Kort uke, laaang helg ;DR.E.S. skrev:Da er leveringsdatoen avtalt. Høyttalerne kommer på fredag.
Det kan bli en hyggelig helg.
Roy
Det vil jeg tro..........gratulerer så mye R.E.S.R.E.S. skrev:Da er leveringsdatoen avtalt. Høyttalerne kommer på fredag.
Roy
Vil nesten si omvendt. Tiden går jo så alt for sakte når en venter på noe spennende, og flyr av gåre i en feiende fart når en har det morrogismo skrev:Kort uke, laaang helg ;DR.E.S. skrev:Da er leveringsdatoen avtalt. Høyttalerne kommer på fredag.
Roy
gismo
Ja, både på den ene og andre måten. Høyttalerne har kommet med båtfrakt, og det var en liten dam på utsiden av Bring sine lokaler på Sjursøya.RBN skrev:Du velger vannveien ser jeg. Spennende
Satser på at dette blir strålende, men har ingen merker i gulvet fra sist. Får prøve meg litt fram under innspillingsperioden.tdbil skrev:Grattis Roy,dette blir bra
Fargen jeg valgte heter Desert Silver med refleksporter og spikes i sølv og griller i sort finish. Men jeg har jo bare sett den finishen på bilder, så hvordan de arter seg i virkeligheten er svært spennende.BT skrev:Grattis med nye damer!
Jeg er spent på fargen. Friske farger på enkelte av disse Sophiene...
Det kan se ut som du kan gratulere. I hvert fall ligner det på Wilson Sophia 3-høyttalere inni kassene.Grumpy skrev:Kan jeg gratulere nå, eller skal vi vente til treverket er av ...i tilfelle kassene inneholder lurium og utrangerte stabler med hollandsk glassert takstein?
Skarpsynt duGriffenfeldt skrev:Grattis Roy.
Er det Guru du har stående bak?
Kanskje du burde valgt Sophiaene i samme farge.R.E.S. skrev:Skarpsynt duGriffenfeldt skrev:Grattis Roy.
Ja, jeg har hatt de på test, og importøren, www.bolu.no, har latt meg få ha dem i hus helt til jeg fikk Sophiaene i hus. Kona har for øvrig ikke skjønt hvorfor jeg ikke bare kan nøye meg med dem, he-he.
Roy
Det ble faktisk vurdert, men var usikker på rødfargen, og kona var ikke sikker hun heller, og den avgjørelsen ble uansett tatt før jeg fikk Guru-høyttalerne i hus. Tror kanskje jeg hadde gått for rødt da, men skitt au.BT skrev:Kanskje du burde valgt Sophiaene i samme farge.R.E.S. skrev:Skarpsynt duGriffenfeldt skrev:Grattis Roy.
Ja, jeg har hatt de på test, og importøren, www.bolu.no, har latt meg få ha dem i hus helt til jeg fikk Sophiaene i hus. Kona har for øvrig ikke skjønt hvorfor jeg ikke bare kan nøye meg med dem, he-he.
Roy
Mend de ser utrolig lekre ut, og yter sikkert enda bedre. Tipper kona også blir fornøyd.
Det var nok ironi. Jeg kunne selvsagt tatt en RoDa, men da hadde jeg jo aldri blitt ferdig. En hel bærepose ble fylt opp med beskyttelsesfilmen.Jamakr skrev:Ironi - kanskje.
Men, siden du sikkert har filmet det hele - så kan du jo bare legge ut de etterlengtede bilder etterhvert..
Herlig!
Mvh
JMK