Jan_I
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 28.11.2002
- Antall liker
- 311
Spennende med ny arm Roy, masse bilder er påkrevd
Ja, skal selvsagt få tatt bilder når den kommer. Bruker du Rabco-armen din ennå?Spennende med ny arm Roy, masse bilder er påkrevd
Unkuselig har jeg aldri hørt om, men jeg tolker det positivtOuch! Men man må kunne trøste med beundring av et tilsynelatende unkuselig humør. God jul herfra.
Bruker ikke Rabco armen nå, har den som en kuriositet. Og NEI jeg selger den ikke (Hvis du lurte) Ha en flott julJa, skal selvsagt få tatt bilder når den kommer. Bruker du Rabco-armen din ennå?Spennende med ny arm Roy, masse bilder er påkrevd
Roy
Takk for tipset. En A95 til 2400 euro var jo ikke så ille.Jeg tenkte forresten å tipse om Ortofon sin treasure trove, siden du nevner PW: Ortofon Treasure Trove
Men selvsagt har både den og A95 gått tvert. Meget hyggelige priser når pickupene av og til dukker opp, tror det var 1700€ for PW og 2400€ for A95, totalrenovert hos Orto. Lurt å stå på mailinglista deres, de modellene som fortsatt er i produksjon går fort.
Hold øya skrelt, for å introdusere enda mer språklig nybrottsarbeid på julaften.
Den der har jeg hørt. Meget kapabel sak.I morgen åpner hifi-butikkene igjen, så skal bli spennende å se om den nye platespillerforsterkeren min dukker opp i løpet av uka, eller om den ikke kommer før på nyåret.
Vis vedlegget 417509
Jeg er veldig spent på hva den vil gjøre med lyden fra platespilleren min.
Roy
Ja, det skulle ikke forundre meg, men spent på hvilke områder forskjellen er størst fra det jeg spiller på nå.Den der har jeg hørt. Meget kapabel sak.I morgen åpner hifi-butikkene igjen, så skal bli spennende å se om den nye platespillerforsterkeren min dukker opp i løpet av uka, eller om den ikke kommer før på nyåret.
Vis vedlegget 417509
Roy
Mvh
Du må for all del innvie oss uinnvidde. Jeg har lurt på den der en god stund nå.Ja, det skulle ikke forundre meg, men spent på hvilke områder forskjellen er størst fra det jeg spiller på nå.Den der har jeg hørt. Meget kapabel sak.I morgen åpner hifi-butikkene igjen, så skal bli spennende å se om den nye platespillerforsterkeren min dukker opp i løpet av uka, eller om den ikke kommer før på nyåret.
Vis vedlegget 417509
Roy
Mvh
Roy
Ikke nå lenger :-DFlott og takk.
Jeg sjekket prisen hos Oslo HFC. Fikk hetetokter og pustebesvær! Men du er vel en holden mann!
Det er vakkert, ja. Men du bør også få prøve ein Clearaudiotangent med tanke på "the proof of the pudding".Neste uke er det anslått av min nye riaa dukker opp. Samtidig blir en veldig spennende sak sendt fra Danmark til meg.
Dette må jo være den flotteste tangentialarmen som er laget. Eller er det noen som kan gjøre den rangen stridig, tro?
Roy
Kan godt hende den låter vel så bra, men når jeg snakket om flott, så tenkte jeg på det visuelle inntrykket. Da er det etter min mening ingen tvil om at Bergmann sin er penere enn Clearaudio sin.Det er vakkert, ja. Men du bør også få prøve ein Clearaudiotangent med tanke på "the proof of the pudding".Neste uke er det anslått av min nye riaa dukker opp. Samtidig blir en veldig spennende sak sendt fra Danmark til meg.
Dette må jo være den flotteste tangentialarmen som er laget. Eller er det noen som kan gjøre den rangen stridig, tro?
Roy
Er det han Odin sjøl eller? Fått noe pris på denne?Neste uke er det anslått av min nye riaa dukker opp. Samtidig blir en veldig spennende sak sendt fra Danmark til meg.
Roy
Odin-armen vil ligge på ca. 80.000 tror jeg.Er det han Odin sjøl eller? Fått noe pris på denne?Neste uke er det anslått av min nye riaa dukker opp. Samtidig blir en veldig spennende sak sendt fra Danmark til meg.
Roy
Det er nå unektelig en svært lekker sak!
Kanskje den ser bedre ut når man kommer et stykke unna. Både du på Hedmarken og Vermin i Rogaland synes jo den ser veldig bra ut :-DGratulerer, ser bra ut herfra også������������������
gismo
Forskjellen fra Magne-armen til Odin-armen er bedre bass, bedre dynamikk og langt klarere og mer detaljert lyd i hele frekvensområdet. Holografien oppleves også som bedre.Gratulerer R.E.S.
Kan du si noen få ord om forskjellen? Har forstått at en av fordelene med spilleren din er at du kan ulike armer, og flere armer. Slikt liker vi!
Burmester-riaaen er på et helt annet nivå enn Avid-riaaen. Sistnevnte virker langt mer grovkornet, mens Burmester er nesten røraktig, men med langt bedre oppløsning, ro og kontroll over begivenhetene. Kanskje heller den ørlite til det varme klangmessig, men det gjør ikke meg noe.Synes den saken fra Burmester er grise lekker RES!
Blir spennende å høre hvordan dine ører opplever den lydmessig V/S Avid som du hadde tidligere.
Gratulerer
Mvh: Espen L
Den kan leveres med både MM- og MC-inngang, men jeg har bestilt den med to MC-innganger, da det vil være mest aktuelt for meg å ha to MC-pickuper på sikt.Grattis!
Skulle ha vært morsomt å få den satt opp mot min vesle sak.
Er det step-up i saken?
Cheers!