Aj, aj, aj - grattis!!.
Mvh.
Mvh.
De er satt til side for øyeblikket. Var jo "mitt" anlegg jeg skulle ta bilde av, så får jeg heller se om det blir noen andre endringerJP skrev:Lekkert!
Hvor er de mindre brune høyttalerne?
JP
Ja, det er tanken. Første runde er allerede unnagjort, så nå venter jeg bare på konkurrentene til Ayon i runde nummer 2.gismo skrev:Godt at jeg har synet i behold ennå ;D
Inngår den i jakten på......![]()
Jeg hadde forsterkeren til test i Hjemmekino, og skrev vel noe sånt som at "jeg har hatt mange imponerende produkter hjemme til test de siste åra, men dette er første gangen jeg får lyst til å selge bilen til kona for å kjøpe et."bjornh skrev:Hva synes du om Plinius produktene? -jeg har aldri vært i kontakt med dem, desverre.
R.E.S. skrev:Jeg hadde forsterkeren til test i Hjemmekino, og skrev vel noe sånt som at "jeg har hatt mange imponerende produkter hjemme til test de siste åra, men dette er første gangen jeg får lyst til å selge bilen til kona for å kjøpe et."bjornh skrev:Hva synes du om Plinius produktene? -jeg har aldri vært i kontakt med dem, desverre.
Det låter med andre ord ikke så verst ;D
Roy
Neida, hun slapp da det. I skrivende øyeblikk sitter hun i lyttestolen og hører på Mussorgsky Bilder fra en utstilling.gismo skrev:R.E.S. skrev:Jeg hadde forsterkeren til test i Hjemmekino, og skrev vel noe sånt som at "jeg har hatt mange imponerende produkter hjemme til test de siste åra, men dette er første gangen jeg får lyst til å selge bilen til kona for å kjøpe et."bjornh skrev:Hva synes du om Plinius produktene? -jeg har aldri vært i kontakt med dem, desverre.
Roy
Nå trår kona sykkel ??? ;D
Enda godt ;D ;DR.E.S. skrev:Neida, hun slapp da det. I skrivende øyeblikk sitter hun i lyttestolen og hører på Mussorgsky Bilder fra en utstilling.gismo skrev:R.E.S. skrev:Jeg hadde forsterkeren til test i Hjemmekino, og skrev vel noe sånt som at "jeg har hatt mange imponerende produkter hjemme til test de siste åra, men dette er første gangen jeg får lyst til å selge bilen til kona for å kjøpe et."bjornh skrev:Hva synes du om Plinius produktene? -jeg har aldri vært i kontakt med dem, desverre.
Roy
Nå trår kona sykkel ??? ;D
Roy
Noe edeltre som har "kommi rekanes på ei fjøl detta" eller Roy... ;DR.E.S. skrev:Den brune flekken nederst i hjørnet var jo ikke der i sted...
Helt i andre hjørnet faktisk. Her er et bilde tatt fra den andre siden.Akapaz skrev:Hmmm... Kabelbukker.
Hvilke lydmessige forandringer får du ved hjelp av slike egentlig? Har aldri prøvd noe slikt, men kan ikke tenke meg til at et sett høyttalerkabler kan være spesielt følsomme for vibrasjoner hvis det er det slike bukker skal krige mot.
Edit: ser disse var der fra før... er det nederst i racket du tenker på kanskje![]()
Kabelbukker, eller lagt i golfballer mm. var tweak som slett ikke var uvanlige på 1990-tallet husker jeg. Som du nevner, er effekten av dette vanskelig å spore.Akapaz skrev:Hmmm... Kabelbukker.
Hvilke lydmessige forandringer får du ved hjelp av slike egentlig? Har aldri prøvd noe slikt, men kan ikke tenke meg til at et sett høyttalerkabler kan være spesielt følsomme for vibrasjoner hvis det er det slike bukker skal krige mot.
Edit: ser disse var der fra før... er det nederst i racket du tenker på kanskje![]()
Tviler på dette. Med tanke på plasseringen måtte dette vært en senterhøyttaler, noe som ikke kan bli benyttet uten multikanalsutstyr.Endre Askeland skrev:Dette ser da ut som en Avalon høyttaler.
Da må det i så fall dreie seg om Evolution, vil jeg mene.Endre Askeland skrev:Dette ser da ut som en Avalon høyttaler.
Akapaz skrev:Tviler på dette. Med tanke på plasseringen måtte dette vært en senterhøyttaler, noe som ikke kan bli benyttet uten multikanalsutstyr.Endre Askeland skrev:Dette ser da ut som en Avalon høyttaler.