Synes kanskje det er likheter med disse?
Vedlegg
-
13 KB Visninger: 578
|
hvor ser du denne plasseringa du snakker om?Akapaz skrev:Tviler på dette. Med tanke på plasseringen måtte dette vært en senterhøyttaler, noe som ikke kan bli benyttet uten multikanalsutstyr.Endre Askeland skrev:Dette ser da ut som en Avalon høyttaler.
;D ;D ;Dcybervision_ skrev:Dere som jobber i Fidelity og Hjemmekino tror jeg må på fotokurs. Dere tar jo svært skarpe bilder, men kjøp linser slik at dere får inn hele objektet dere prøver å ta bilde av. ;D
Låter som en juvel også (på tross av manglende diamant i toppen)Endre Askeland skrev:Ett smykke av en høyttaler.
R.E.S. skrev:Låter som en juvel også (på tross av manglende diamant i toppen)Endre Askeland skrev:Ett smykke av en høyttaler.
Det må være highly, highly classified, for det vet jeg ingenting om. Disse høyttalerne hadde jeg bare hjemme på prøve før de skulle selges. Lite ante jeg at det var jeg som skulle kjøpe dem da, he-he.Akapaz skrev:Grattis... Kommer det noen test av disse i hjemmekino eller er slik informasjon highly classified?
Det bilde du viser til der er vel av en merlin terminal på dine Avalon da tenker jeg?R.E.S. skrev:hva kan nå dette være???
Det var nok terminalene på Ascendantene, serru...gismo skrev:Det bilde du viser til der er vel av en merlin terminal på dine Avalon da tenker jeg?R.E.S. skrev:hva kan nå dette være???
Jeg husker sikkert feil JPJP skrev:Cardas! Som på alle Avalon såvidt meg bekjent.
Svaret på det sier seg vel egentlig selv, siden jeg endte opp med å bytte ut mine kjære Magnepan. Kona sa det egentlig veldig godt da jeg fortalte at Avalon skulle erstatte Magnepanene og at de sorte flaka skulle selges.EiK skrev:Får melde meg på med gratulasjoner jeg også, Roy
Her går det fort i svingene.....og plutselig må MGene ofres ....
Disse brune lydskulpturene har forøvrig vært på besøk i min lille hule....Låter sikkert bra sammen med Plinius.....tipper jeg.
Mvh
Eivind
Mitt tips vil være NEIR.E.S. skrev:Svaret på det sier seg vel egentlig selv, siden jeg endte opp med å bytte ut mine kjære Magnepan. Kona sa det egentlig veldig godt da jeg fortalte at Avalon skulle erstatte Magnepanene og at de sorte flaka skulle selges.
- Klarer du det da???
(kan det bety at jeg kan beholde begge parene, tro?)
Roy
Kan godt hende at du har rett i det. Man skulle hatt flere stuer eller lytterom, slik at man kunne hatt litt forskjellige anlegg i hvert rom.HC skrev:Mitt tips vil være NEIR.E.S. skrev:Svaret på det sier seg vel egentlig selv, siden jeg endte opp med å bytte ut mine kjære Magnepan. Kona sa det egentlig veldig godt da jeg fortalte at Avalon skulle erstatte Magnepanene og at de sorte flaka skulle selges.
- Klarer du det da???
Roy![]()
Har dessverre ikke den på vinyl, så tok fram noe annet i stedet ;DTi Kei skrev:Det er ikke lengden det kommer an på, R.E.S..., men -hadde det vært vinylutgavven til dette Vamp albumet som flankerte avstandskontrollen måtte jeg nok ha sagt meg imponert, ja ;D
Gratulerer med nye høyttalere! Har hørt de, og likte det jeg hørte!
Når vi flyttet inn i eget hus så fikk jeg kjelleren til anlegget mot lovnad om null hifi i stua. Jeg har selvfølgelig blitt lysten på et ekstra anlegg i stua også men har så langt møtt sterk motstand og beskyldninger om løftebrudd. Siste forsøk var Magnepan sin elegante MMGW diskret på veggen men neida, her ris prinsipperR.E.S. skrev:Kan godt hende at du har rett i det. Man skulle hatt flere stuer eller lytterom, slik at man kunne hatt litt forskjellige anlegg i hvert rom.HC skrev:Mitt tips vil være NEIR.E.S. skrev:Svaret på det sier seg vel egentlig selv, siden jeg endte opp med å bytte ut mine kjære Magnepan. Kona sa det egentlig veldig godt da jeg fortalte at Avalon skulle erstatte Magnepanene og at de sorte flaka skulle selges.
- Klarer du det da???
Roy![]()
Får satse på at lotto-tallene triller min vei på lørdag ;D
Roy
Jeg har allerede tre anlegg i huset (+ et elkjøp-anlegg på jenterommet). Stereoanlegget spiller på kortveggen i stua, mens hjemmekino-anlegget spiller på langveggen i den andre enden av stua. På gjesterommet har jeg et lite alt-i-ett-Denon-anlegg med B&W-høyttalere.HC skrev:Når vi flyttet inn i eget hus så fikk jeg kjelleren til anlegget mot lovnad om null hifi i stua. Jeg har selvfølgelig blitt lysten på et ekstra anlegg i stua også men har så langt møtt sterk motstand og beskyldninger om løftebrudd. Siste forsøk var Magnepan sin elegante MMGW diskret på veggen men neida, her ris prinsipper![]()
Likner på skillsmissegrunn imo ;DHC skrev:Når vi flyttet inn i eget hus så fikk jeg kjelleren til anlegget mot lovnad om null hifi i stua. Jeg har selvfølgelig blitt lysten på et ekstra anlegg i stua også men har så langt møtt sterk motstand og beskyldninger om løftebrudd. Siste forsøk var Magnepan sin elegante MMGW diskret på veggen men neida, her ris prinsipperR.E.S. skrev:Kan godt hende at du har rett i det. Man skulle hatt flere stuer eller lytterom, slik at man kunne hatt litt forskjellige anlegg i hvert rom.HC skrev:Mitt tips vil være NEIR.E.S. skrev:Svaret på det sier seg vel egentlig selv, siden jeg endte opp med å bytte ut mine kjære Magnepan. Kona sa det egentlig veldig godt da jeg fortalte at Avalon skulle erstatte Magnepanene og at de sorte flaka skulle selges.
- Klarer du det da???
Roy![]()
Får satse på at lotto-tallene triller min vei på lørdag ;D
Roy![]()
Gratulerer så mye fra meg også.R.E.S. skrev:Svaret på det sier seg vel egentlig selv, siden jeg endte opp med å bytte ut mine kjære Magnepan. Kona sa det egentlig veldig godt da jeg fortalte at Avalon skulle erstatte Magnepanene og at de sorte flaka skulle selges.EiK skrev:Får melde meg på med gratulasjoner jeg også, Roy
Disse brune lydskulpturene har forøvrig vært på besøk i min lille hule....Låter sikkert bra sammen med Plinius.....tipper jeg.
Mvh
Eivind
- Klarer du det da???
Roy
Du må gjerne låne dem til jeg får kjøper på dem...KW skrev:Gratulerer så mye fra meg også.R.E.S. skrev:Svaret på det sier seg vel egentlig selv, siden jeg endte opp med å bytte ut mine kjære Magnepan. Kona sa det egentlig veldig godt da jeg fortalte at Avalon skulle erstatte Magnepanene og at de sorte flaka skulle selges.EiK skrev:Får melde meg på med gratulasjoner jeg også, Roy
Mvh
Eivind
- Klarer du det da???
Roy
Jeg har god (lagrings)plass jeg :![]()
Mvh.KW
Det er familien sin det!R.E.S. skrev:I tillegg hører man stadig lyden av tverrfløyte, kornett, klarinett og gitar i dette huset, så det er sjelden helt stille her
Roy
Kunne egentlig tenkt meg et piano her også, men jeg aner ikke hvor jeg skulle plassert det...emotikon skrev:Det er familien sin det!R.E.S. skrev:I tillegg hører man stadig lyden av tverrfløyte, kornett, klarinett og gitar i dette huset, så det er sjelden helt stille her
Roy
Fortsett med slik oppdragelse Roy
Ja, og gratulerer med meget vellydende amp og riia.![]()