...da synes jeg VPI'en er pen også (OT fini, og alt er på skinner igjen)Storebror skrev:;D musicus og R.E.S. vet hvor tyst Audionet er.
Annet utstyr bare tror det er tyst....
R
Plass til flere nærbilder her R.E.S.
|
...da synes jeg VPI'en er pen også (OT fini, og alt er på skinner igjen)Storebror skrev:;D musicus og R.E.S. vet hvor tyst Audionet er.
Annet utstyr bare tror det er tyst....
R
Ja, Nei, Ja. ;DStorebror skrev:Tannoyene litt lengre fra veggen enn før?
Tannoyene litt tettere sammen enn før?
Tannoyene helt uten vinkling, var vinklet litt før?
Jeg tror nok at det slarvet bare gjelder den integrerte forsterkerenGrumpy skrev:Offentlig mobbing i skribentbransjen - eller er det nok en sannhet Storebror....? ;D
Kona bryr seg ikke om den delen av stua, så jeg har i hvert fall ti prosent av huset jeg er sjef...Storebror skrev:Hehe, bra svart! ;D
Det låter bedre sånn også tenker jeg, ikke bare for kona sin skyld?
Edge?bambadoo skrev:... men det spiller helt rått på billig elektronikk.![]()
Det er bare å slenge innom for en lytt når du er på rett kant av landet.bambadoo skrev:Ser uber bra ut Royervin. Liker oppsettet ditt veldig bra.
Har selv fått litt lyd nå. Litt temporært, men det spiller helt rått på billig elektronikk.![]()
Quad-settet spilte flott det, men har nok et stykke igjen på basskontroll og luftigheten til Audionet.Delle skrev:Veldig mye snadder her.. ;D
Men overgår det Quad-settet du solgte meg? Skal nok noe til det ja.. 8)
Mvh
Ser brukt utkaap skrev:Det ser jo ut som en fornuftig upgrade Roy... er den brukt eller kjøpings-ny?
Ikke det at det har noe med noenting å gjøre men...den som lå til salgs i DK ?R.E.S. skrev:Den er brukt ja.
Roy
Det er ikke noen hemmelighet det. Bare å se på PH5-tråden, så fremkommer det vel ganske klart at det er den jeg skal hente på mandag.JanR skrev:Ikke det at det har noe med noenting å gjøre men...den som lå til salgs i DK ?R.E.S. skrev:Den er brukt ja.
Roy
Hvilket minner meg på,må oppom en kompis i byen her som sitter på en PH-5 (tror jeg det var)
Bilder og inntrykk forlanges så snart den er i hus
/jan
Det er bare å gi meg et bud på riaa-kortet detStorebror skrev:Kan hende jeg kjenner en som kunne tenkt seg riaa-kortet i preen din hvis du skal kvitte deg med det etterhvert.....![]()
Grattis med ny riaa, pass på så ikke anlegget vokser ut av kommoden din 8)
R
Nå følger ikke jeg så nøye med på riia tråder iofs men takk for opplysningenR.E.S. skrev:Det er ikke noen hemmelighet det. Bare å se på PH5-tråden, så fremkommer det vel ganske klart at det er den jeg skal hente på mandag.JanR skrev:Ikke det at det har noe med noenting å gjøre men...den som lå til salgs i DK ?R.E.S. skrev:Den er brukt ja.
Roy
Hvilket minner meg på,må oppom en kompis i byen her som sitter på en PH-5 (tror jeg det var)
Bilder og inntrykk forlanges så snart den er i hus
/jan
Roy
Tror ikke jeg har hatt noen høyttalere så lenge som Tannoyene på mange, mange år. Og ikke har jeg lyst til å bytte heller. (Med mindre noen vil bytte likt med et par Kensington SEHugh skrev:Nydelig annlegg royervin. Mer er det ikke å tillegge. Jo, Tannoy. Hadde D900 tidligere. Hvorfor kvittet jeg meg med dem?
Det ble jo meget bra, pentR.E.S. skrev:I dag har jeg montert noen lys over anlegget. Bildet ble ikke all verden, men dere får en liten anelse.
Bildet er faktisk helt forferdeligi forhold til virkeligheten. Jeg må nok bruke stativ for å få det ordentlig.JanR skrev:Det ble jo meget bra, pent
/jan
Jeg er veldig fornøyd selv. Selve stua er jo ganske liten (ca. 25. m2), og da vi flyttet hit hadde kona og jeg en diskusjon om vi skulle ha spisestuebordet i stua eller på kjøkkenet. Siden vi har stort kjøkken argumenterte jeg som besatt for det, og heldigvis var kona enig. Dermed ble det hifi i den ene enden av stua.HCS skrev:Må si at denne lysettingen gir uttrykket "husalter" en ny dimensjon.... Dette ser rett og slett vakkert ut!!
Ja hva syns du så langt R ?R.E.S. skrev:Nå er ARC-riaaen på plass i anlegget. Førsteinntrykket i går kveld var lovende. Forhåpentligvis får jeg spilt litt mer i kveld.
Har også planer om å ta noen bilder av min nye PH5.
Roy
Dørene er åpne (om enn ikke hele tiden), så det er bare å melde sin ankomst. Det går tog, buss, båt og sikkert privatbil utoverFosse skrev:Lekkert R.E.S, dette må jeg få kommet meg av gårde og hørt på snart.
For the Restless, spor 1.cardas skrev:Hei Roy!
Mener jeg har fått med meg for en tid tilbake at du er så glad i All Maps Welcome cd skiva til Tom Mcrae?
Hvem nr er det du har brukt som en av dine test referancer?
Mvh
Andreas