Hei Roysen. Først og fremst håper jeg du får mange gode dager, uker, måneder og år før livet ender slik det gjør for oss alle. Dernest håper jeg at vi alle kan se tilbake på denne, og de andre trådene dine uten å gremmes, eller skjemmes når du en dag forlater dette forumet.
Selv om hifisentralen er et diskusjonsforum så betyr ikke det at man MÅ skrive det som faller en inn. Jeg synes Roysen nå har vært nokså tydelig på at innlegg raskt oppfattes som støy (det trenger han ikke), og det synes derfor helt unødvendig å skrive noe som kan nære slike følelser.
Det er lett å glemme at vi her inne mangler vesentlige dimensjoner som kroppsspråk, øyekontakt, mimikk etc, som irl står for 70 prosent av den mellommenneskelige kommunikasjonen. At avsenders budskap oppfattes annerledes av mottakeren enn det som var avsenders intensjon er derfor ganske normalt, og noe vi bør huske på.
Jeg håper alle vil prøve å tilføre tråden informasjon som de fleste av oss har nytte og glede av å lese om (spør deg selv om du tror at de fleste har glede og nytte av innlegget ditt før du poster - kanskje pm er bedre).
Personlig synes jeg det er imponerende at Roysen fortsatt bruker tid på å dele sine erfaringer og ønsker med oss.
Takk for det Roysen, og lykke til!