Hei Roysen, er litt i villrede nå.
Hva spiller du på i dag, og hva er det du venter inn? Har vært litt mye frem og tilbake i den siste tiden og har blitt litt forvirret.
, bare for oppklaring.
I dag er det ikke lyd her i det hele tatt. Det har det ikke vært siden desember i fjor når alle Audio Physic høytalerne mine ble solgt. Jeg har i øyeblikket et par Dynaudio Arbiter monoblokker, en Lyra Connoisseur 3.0 forforsterker, en Lyra Olympos pickup, en Wadia 971/931/922SC CD-spiller kombo her som alle kan inngå i et fremtidig anlegg.
Jeg venter på levering av Magico Q7 høytalere, Rockport Technologies System III Sirius platespiller og tonearm samt Tube Research Labs Platinum Golden Triode Reference Preamplifier Special Edition og 800 Mono Amplifiers 20th Anniversary Edition monoblokker og Svanå Miljøteknik akustikkløsning som også kan inngå i anlegget.
Samtidig sikler jeg på/vurderer jeg Rockport Technologies Arrakis 2 høytalere, Tidal Audio La Assoluta høytalere, Magico QSub-18 subwoofere, Wilson Audio Thor's Hammer subwoofere, Goldmund Telos 5000 monoblokker, Tidal Audio Rumos monoblokker, darTZeel NHB-458 monoblokker, FM Acoustics Resolution Series 118 monoblokker, Sovereign Audio The Sovereign monoblokker, FM Acoustics Resolution Series 268-C forforsterker, FM Acoustics Resolution Series 223 RIAA, Audeeva Conbrio musikkserver, dCS Vivaldi SACD-spiller kombo og Esoteric P-01VU/G-01/D-01VU SACD-spiller kombo.
Det er mye som er usikkert her altså, men det som er sikkert er at alt skal koke ned fra tre til et anlegg.
Mvh
Roysen