Hønndjevelen
Hi-Fi freak
Hadde jeg vært statsleder og drevet mitt folk og land på den måten, så hadd æ vært skræmt æ å!
Han trenger vel en vindussikker vest?Det ser ut til at putin var så livredd for sine håndplukkede statister i uniformskostyme at han måtte gå med skuddsikker vest under innspillingen av nyttårstalen. Noia har tatt’n.
Det er fullt mulig å treffe over snippen også, men det spørs om man hadde truffet noe verneverdig.Det ser ut til at putin var så livredd for sine håndplukkede statister i uniformskostyme at han måtte gå med skuddsikker vest under innspillingen av nyttårstalen. Noia har tatt’n.
Godt nytt Himars-år:
Det var visstnok et ammunisjonslager i kjelleren.
mvh
Dette er visst noe han har gjort som standard prosedyre i veldig veldig mange år allerede. Dog antar jeg at det du ser på bildet ikke bare er vesten hans, da den normalt sett vil sitte langt høyere enn det som vises her. ut fra bildet kan det se ut som at det er en platebærer som er så feilplassert at det på ingen måte virker som et produkt av en paranoid verdensleder. Da hadde han vært langt mer påpasselig. Men at han går med kroppspansring til enhver tid som han er blant mennesker er altså ikke noe nytt i seg selv.Det ser ut til at putin var så livredd for sine håndplukkede statister i uniformskostyme at han måtte gå med skuddsikker vest under innspillingen av nyttårstalen. Noia har tatt’n.
Et jernteppe er på sin plass ja. Så en kunne glemt de i minst 50 til.russisk nyttårsfeiring. (du tror det ikke når du ser det!)
Beevor jo! Han kan krigshistorie.om «vinterkriger» i russland. ikke sikkert at det er noe fordel for russerne nå, på tross av historien. (bak mur, men er du heldig så får du komme inn.)
Vi får se. Jeg frykter at Putin kan bli sittende en god stund. Hørte Morten Jentoft (Nrk journalist) uttale seg i dag. Han sier at det nå er blitt en eksistensiell krig for Putin. Han skal ta kontroll over hele Ukraina, koste hva det koste vil i russiske liv. Infomanter nær Kreml har bekreftet disse opplysninger.Om ikke annet så kan man i alle fall håpe på en erstatter med litt mer realisme og forståelse av hva som er og ikke er i Russland egeninteresse. Hvis ikke kan det fort bli en svingdør lik den vi har sett i Storbritannia, bare med langt flere dødsfall.
Ditto.Jeg, og flere av oss fleste i Norge bør, og kan tåle pris stigning, strømpriser, fuel priser, rente hevning.
... osv. osv som et moderat offer for Ukraina's frihet.
Eller på sikt Europa's frihet.
Det er jo litt av kjernen i det russiske imperiets «verdiproposisjon» til provinsene: Motstand er nytteløst, imperiet vil vinne til slutt og ta grusom hevn. I det den trusselen ikke er troverdig lenger rakner imperiet.Jeg regner med at Kreml også vil signalisere overfor mulige utbryterrepublikker i den russiske føderasjonen at Kreml aldri gir seg i brutalitet før målet er nådd.
Det er jo litt av kjernen i det russiske imperiets «verdiproposisjon» til provisene: Motstand er nytteløst, imperiet vil vinne til slutt og ta grusom hevn. I det den trusselen ikke er troverdig lenger rakner imperiet.
Sørgelig påminnelse om hvordan det gikk skeivt for den godeste Emir (man trenger ikke å være Balkan-kjenner for å ane at et slikt navn verken har katolsk eller ortodoks opphav).