Kødde med feil mann..HVA BETYR "Å DISSE"
Seff disses det i disse dager , mere en før VO'n er vel snart en sagablott paragrafenes lovpålagte dott .
Hei OveSeff disses det i disse dager , mere en før VO'n er vel snart en sagablott paragrafenes lovpålagte dott .
Hæ??
O
Hei,TorHei OveSeff disses det i disse dager , mere en før VO'n er vel snart en sagablott paragrafenes lovpålagte dott .
Hæ??
O
Tror du Laban kan utbrodere for oss Follo gutter?
Det er helt sikkert,noe nytt på Sansui fronten ?H igjen O
Merkelig dialekt de har der nede serpeland??
Lite nytt når det gjelder Sansui,løper beina av meg i platebutikkene i Oslo.Det er helt sikkert,noe nytt på Sansui fronten ?H igjen O
Merkelig dialekt de har der nede serpeland??
Her er det stille koser meg så det holder med oppsettet mitt nå
O
Sjekk ut audiokarma de har eget forum for div tull&tøys mm inkludert Sansui sikkert en eller annen som har noen erfaringer med kondisonatiske problemstilliger om ikke annet .Noen her inne som vet hvilke ekvivalenter en kan bruke når en skal skifte kondiser og andre svake komponeneter i AU og TU 9900. Vil jo gjerne beholde den gode vintagelyden dette er i besittelse av
Thank you jan b....do you still have 907DR?Welcome..
感謝,歓迎
Very very nice Almarro
And WLM monitors
That's nice...have you found SM?I still have the 907DR..
That's nice...have you found SM?I still have the 907DR..
This is a wonderful setup.The oldest Sansui amp I have is AU-9900A/11000A,but somehow it was not sounded as Almarro.sansui 999 and wlm is a god match
Vis vedlegget 182264
I don't have SM for MR(X), so I could not tell.I have the SM for the MR/MRX series. I believe they are near identical..(?)
Thanks,have you managed to fix broken glass?Welcome Sansuiman, I remember seeing the picture of your beautiful setup before.
I also had an Almarro 318 but it was sold to fund my Sansui gear
Hi Ove,Welcome Sansuiman
Best regards
Ove
Nope, haven't fixed the glass - not prioritised, but any tip regarding the glass is welcome.Thanks,have you managed to fix broken glass?Welcome Sansuiman, I remember seeing the picture of your beautiful setup before.
I also had an Almarro 318 but it was sold to fund my Sansui gear
?????? Send it to me please!!
Hello SansuimanWhile I searched the Internet for new information about Sansui,I came across this Norwegian forum. After I read a few pages I have noticed some familiar names (Pilsern,Ove)... and here I am, registered.
Greetings to all forum members, especially to Sansui fans.
Past few years I have devoted to vintage Sansui, buying, restoring... etc.
As I participate in several forums, it's a good chance that some of you have already seen some of my pictures...here's one of them:
Vis vedlegget 182246
As I can write only in English I will not disturb you much (I will mostly read, with great help of google translator )
PS-happy birthday to Pilsern
If you have a friend who can make a print on the glass, it should not be a problemNope, haven't fixed the glass - not prioritised, but any tip regarding the glass is welcome.
Pri 1 is relays change in power amp.
Some time ago, I made a lot of closeup pictures of 1111 front panel for one of AK member....if that can help?
no, I will not... maybe you should try with an "immoral offer",ofer I can not refuse������ Send it to me please!!
ove
I hear you big guy,thanks for the welcome....and I see your signature,..not bad, not bad at allHello Sansuiman
Welcome to the forum,nice setup you got there.
Rack-Mannen
BTW-why do you have 2 of SR-929,and me not a single one?
Noen som har en mint cond. dødskjedelig gammel skranglekasse av en ukurant TU9900 som bare er i veien? Jeg henter!
Noe råd til rens ? jeg har prøvd å rense volumpot på 707 dr tidligere uten hell , måtte bare bite det i meg å handle inn en ny fra veven , jaggu ikke lett å finne sånne bluealps .Du har PM... Du bør nok rense input selector og power amp direct venderne, de kan være kranglete og gi slike symptomer..
Jeg renset min AU-X 911DG med trykkluft,sprayet litt våpen olje inn og trykkluft igjen,ble helt strøken gjorde dette med volum og inngangs velgere.Noe råd til rens ? jeg har prøvd å rense volumpot på 707 dr tidligere uten hell , måtte bare bite det i meg å handle inn en ny fra veven , jaggu ikke lett å finne sånne bluealps .Du har PM... Du bør nok rense input selector og power amp direct venderne, de kan være kranglete og gi slike symptomer..