Evo III
Hertugen
Ikke grise pen men,ser nok bedre ut i virklighetenOg med rør pre amp, spennende. men stygg var den
Skal testes det er helt sikkert
O
Ikke grise pen men,ser nok bedre ut i virklighetenOg med rør pre amp, spennende. men stygg var den
Ikke sikker,men saec ligner på noen armer på sansui spillereneUtfordring: (fra opplæringsnemda?) Hvilken kjent tone-arm hadde forbindelse med Sansui?
Spennende, hva?Kommer litt nye sansui ting om ikke lenge
O
Må du ikke bli for glad i den OveVis vedlegget 187247
En go gutt på besøk
Spiller utrolig bra denne her,testet på CD og vinyl,riaa trinnet er veldig bra på disse forsterkerene
O
Snufs joooooMå du ikke bli for glad i den OveVis vedlegget 187247
En go gutt på besøk
Spiller utrolig bra denne her,testet på CD og vinyl,riaa trinnet er veldig bra på disse forsterkerene
O
Ja de spiller veldig bra,litt rør lyd med masse kraft og detaljer som jeg trodde ikke var mulig for en så gamel forsterkerHar en slik en hjemme med matchende tuner. Lyder godt dette
Så sant som det er saktIkke noe hinder det for å lyde godt. Ser godt ut disse gamle tingene også.
Hmmm,litt men er jo ikke detHmm, ligner på Cambridge Audio......
Dette er spennende,her må du holde oss orientert Ove.Dette trodde jeg ikke skulle skje mens jeg levde
Nye Sansui produkter! Vis vedlegget 190533 Vis vedlegget 190534
Spiller slets ikke galt rett ut av esken,virker som det er solid laget logoen er som på AU 9900 skilt som sitter inni produktet og ikke trykt på.
På RF 63 blir forsterkeren litt liten,på RB 10 derimot låter det veldig bra, den har jo "bare" 2x40 watt så ikke rart den sliter med RF 63.
CD spilleren virker veldig bra,masse detaljer og åpent fint lyd bilde,stram fin bass og diskanten er ikke som jeg fryktet. På andre spillere til rund 4000,- jeg har prøvd er diskanten litt "ullen" men ikke her.Media spilleren var lett og sette opp uten noe tull,har bare prøvd den på kablet nettverk og ikke WI-FI ennå.Må gi forsterkeren noen timer og komme seg litt på før jeg tør si hvordan den låter. Står og spiller på stue anlegget nå på RB 10(klipsch).
O
Høres bra ut, må dere ha en fin tur til Italia,kos dere.Dette er den minste forsterkeren,601 kommer litt senere og det 2 delte rett etter den. Venetsia kommer nok forran dette
Blir spilling i kveld og i morgen,lover godt dette
O
Jepp det funker veldig braser jeg en rørbuffer nederst på bildet? funker det?
roy
Takk,skal kose oss derHøres bra ut, må dere ha en fin tur til Italia,kos dere.Dette er den minste forsterkeren,601 kommer litt senere og det 2 delte rett etter den. Venetsia kommer nok forran dette
Blir spilling i kveld og i morgen,lover godt dette
O
Tor
Er du skikkelig gammal Ove..Åssen er inntrykket av de nye produktene sålangt?Dette trodde jeg ikke skulle skje mens jeg levde
Nye Sansui produkter!
O
Ikke skikkeligEr du skikkelig gammal Ove..Åssen er inntrykket av de nye produktene sålangt?Dette trodde jeg ikke skulle skje mens jeg levde
Nye Sansui produkter!
O
Konge forsterker! ble utrolig flott907DR har fått nylakkerte sidepaneler i blank sort. Stor takk til Leikis for lakkjobben..!