M
Morpheus
Gjest
Bare hyggelig, vi må jo hjelpe hverandre så godt vi kan her . Selv om de ikke var full klaff hos meg kan det godt hende at hos de rette ørene er dette rent gull. Har også lest at man ikke skal høre på HD 650 før etter hundre timer... Isåfall har du noe å se frem til .Og hvorfor er det viktig?Da er det uten.
Hahaha, ja, jeg begynte å lure. Var seffers med sporingsnummer, men jeg poster ikke all privat informasjon ut her, man vet aldri hvem som ser på, og det begynner å bli en del fint utstyr på denne adressen, hehehe.Da er det uten (...sporingsnummer, ikke serienummer - S/N) - hi, hi - ble du stresset nå.
Hehehe, ja, det gikk jammen fort. 1 dag. Igjen tusen takk for handelen.Der var de ja! Jaja til lykke . Forventer intrykk!
Sitter og prøver dem nå. Jeg skal skrive lengre, men smått observert, så minner de om en mellomting mellom D7000 og LCD-2 r.1. Dette er basert på 2 minutter, så jeg må sette meg ned og gjøre noen skikkelige sammenlikninger. Kommer til å opprette en egen tråd på det, og regner med at det skjer innen 1-2 uker. Den har bra slam, men er mye mer tilbaketrukket enn LCD-2.