Damene derifra er....Bedre enn bra iallefall.-)Jeg har og kjøpt rør fra Ukraina, de var bra. Alt fra Ukraina er bra.
Glasskål ?Gjett hva jeg har kjøpt.. Noen hint: Befinner seg i Ukraina, relativt gammelt, lagd av glass ;-)
Damer med annen kultur enn den norske er flott!! Snakker av erfaring^ Selvsagt satt veldig på spissen, hehehe, men helt ærlig så kunne jeg gjerne tenkt meg ei dame med en litt annen kultur enn den norske. Synes det blir veldig mye fokus på hus, interiør og hjem blant norske damer. Som 30-årig student har jeg ikke så mye å tilby damer på samme alder, annet enn my good looks og tilgang til en rekke flotte hodetelefoner.
Dog, jeg var sammen med ei jente og faren hennes hadde etablert seg på nytt med ei dame fra Polen, makan til masakjerring, hahaha. Husker faren hennes og jeg satt og drakk himers, mens hun hylte og skrek om alt som skulle vært gjort. Han bare rista på hodet og drakk hardere.
Nå fikk du meg til og le godt du grandis glasskål du , værste av alt så hadde jeg kaffe i kjeften så jeg måtte bare snu hode mot gulvet og sprute det ut. God latter forlenger livet.<br>Glasskål ?Gjett hva jeg har kjøpt.. Noen hint: Befinner seg i Ukraina, relativt gammelt, lagd av glass ;-)
Vis vedlegget 154109
Til my beloved WA6-SE, USAF-596 Rectifier Tube og Woo Audio 596 til 5U4G adapter. Den er ikke sort, det er bare bildet som får det til å se slik ut. Klin gjennomsiktig, mmmm.
Ingenting galt med norske jenter, du må bare komme deg vekk fra oslo&omegn horene som setter penger & status foran ALT i livet. Det er helt merkelig hvor mye koseligere og veloppdratt jenter er når du kommer deg noen mil unna norges svette rompehull AKA sentrale østlandet.
Arbeider med mange jenter fra Finnmark.. Det er ærlige jenter detIngenting galt med norske jenter, du må bare komme deg vekk fra oslo&omegn horene som setter penger & status foran ALT i livet. Det er helt merkelig hvor mye koseligere og veloppdratt jenter er når du kommer deg noen mil unna norges svette rompehull AKA sentrale østlandet.
Han setter det på spissen, men å være intolerant og fordomsfull er noe helt annet enn hva slags verdisyn man har i valg av partner. Det er et faktum at damene blir finere jo lenger mot vestkanten man kommer. At det kan ha noe med gjennomsnittsinntekten på vestkanten å gjøre, er absolutt ikke umuligIkke sant. Folk i hovedstaden er jo bare sååå intolerante og fordomsfulle.
Ingenting galt med norske jenter, du må bare komme deg vekk fra oslo&omegn horene som setter penger & status foran ALT i livet. Det er helt merkelig hvor mye koseligere og veloppdratt jenter er når du kommer deg noen mil unna norges svette rompehull AKA sentrale østlandet.
Her forsøker vi å imponere andre menn, ikke damerVittig at akkurat denne tråden "See hva jeg har kjøpt" ender opp med å bli en debatt om materielle verdier i kjønnsmarkedet....
Her forsøker vi å imponere andre menn, ikke damer
..^
Ole Brumm til Nasse Nøff:Noen ganger er det viktig å kunne si "tjah" med stor overbevisning.
Her forsøker vi å imponere andre menn, ikke damer
Jeg trøster meg med at det fungerer bedre enn frimerker og kobber etsninger. Besvikelsen er at de fleste damer foretrekker D5000 fremfor HD800 og LCD2. Men det er godt mulig at det beror på min smak blandt damer eller et dårlig sammensatt anlegg? Min hypotese er fremdeles at rør som gløder i mørker er litt små sexig, men her må helt klart mye mer forskning til. Jeg har til og med gått så langt som å koble et par Dali Ikon 5 til WA5, og tro det eller ikke men det går faktisk å danse tilHvis man hadde fått ei dame på grunn av hodetelefonene / hifi / bil, så hadde jeg levd litt lenger som singel.
Ærlig sagt og jeg kan stille meg bak utsagnet til våres kjære sorgen - Har bodd oppe på spissen i 24 år så noen erfaringer med arten skal det sies, opptil flere faktiskArbeider med mange jenter fra Finnmark.. Det er ærlige jenter detIngenting galt med norske jenter, du må bare komme deg vekk fra oslo&omegn horene som setter penger & status foran ALT i livet. Det er helt merkelig hvor mye koseligere og veloppdratt jenter er når du kommer deg noen mil unna norges svette rompehull AKA sentrale østlandet.
Høres nice ut. Kan du poste litt bilder når du får den? Jeg bygget denne i 2007, og har bare byttet til SSD og H80 vedlikeholdsfri cpu-vannkjøler fra Corsair siden den gang, men den er dønn stabil og går som ei klokke enda, og den har mer eller mindre stått på døgnet rundt i 5 år. ([bare] 4GB mellombudsjettram, Quad CPU @ 2.4 ghz) 2 skjermkort som kjører 4 skjermer. Scorer 6,9 i Windows Experience Index. Gamer ikke.Har bestilt en haug deler som skal skrues sammen til en ny tilnærmet lydløs pc. Største grunnen er så den kan stå i stua så jeg blir kvitt metervis med kabler som går igjennom leiligheten nå, og så signal veien mellom pc og stereoanlegg blir kortest mulig. Alt blir skrudd inn i ett lyddempet mini-tower, og komponentene som vil lage mest lyd er cpu kjøleren som skal gi 10 til 17db på det meste, og 5db viftene til kabinettet Vifteløst skjermkort, vifteløs modulær strømforsyning og bare SSD disker ellers. Gleder meg til det kommer.
Ja, det har jeg også. Selgeren er fra Kanada og har prestert å sende den med et alternativ som tar fra 4 til 6 uker, enda jeg betalte for frakt som skulle ta inntil 14 dager via luftveien. Han sa at emballeringen gjorde at luftfrakt ble dyrt, noe jeg tviler på, siden jeg nylig sendte en dings med luftveien fra Norge til Hong Kong for 100 kroner. Han har over 10 positive karakterer, så jeg stoler på at jeg får den, men pokker heller.DEN har jeg også lyst på!
Til my beloved WA6-SE, USAF-596 Rectifier Tube og Woo Audio 596 til 5U4G adapter. Den er ikke sort, det er bare bildet som får det til å se slik ut. Klin gjennomsiktig, mmmm.
Lørdags-godt! Ånei, det var visst søndag ;-)Seeee hva jeg har kjøpt, hihihihihiihi
Og NÅ er det slutt på godteriet fremover, for nå har jeg masse tubes! Nå blir det intens testing, feiling, svetting og prøving i lang tid fremover.Lørdags-godt! Ånei, det var visst søndag ;-)Seeee hva jeg har kjøpt, hihihihihiihi
Hva slags elektronikk er det du eksprimenterer med røra på?Og NÅ er det slutt på godteriet fremover, for nå har jeg masse tubes! Nå blir det intens testing, feiling, svetting og prøving i lang tid fremover.Lørdags-godt! Ånei, det var visst søndag ;-)Seeee hva jeg har kjøpt, hihihihihiihi
Seeee hva jeg har kjøpt, hihihihihiihi
Elektronikken de skal prøves på er en WA6-SE fra Woo Audio. Min første og eneste rørforsterker, som ble kjøpt pga nysgjerrighet etter å ha sett massiv oppmerksomhet rundt Woo Audio på Head-fi.orgHva slags elektronikk er det du eksprimenterer med røra på?
Hadde vært allright om du lagde en tråd som feks het Tittenteis hodetelefon tråd ;-) Hvor du legger ut bilder og info om dine oppsett, samt eksprimentering og "review's".
Hehehe, takk. Nå blir det mye testing og tweaking fremover. Forskjellige kombinasjoner av rectifiere, drivere og hodetelefoner blir helt absurde. Tenk på 2 hodetelefoner, 2 rectifiere og 2 par driverrør. Bare det er 2^3 = 8 kombinasjoner...Velkommen.Seeee hva jeg har kjøpt, hihihihihiihi