rumath
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 08.03.2004
- Antall liker
- 228
Joda, men det må være lov å komme med noen kommentarer etter man har lagt ut hva nytt man har kjøpt... Må ikke være så streng CDW!
.Joda, men det må være lov å komme med noen kommentarer etter man har lagt ut hva nytt man har kjøpt... Må ikke være så streng CDW!
Så de solgte denne cd samlingen på Dynabel på messa idag. Har du handla de på nettet?Vis vedlegget 153331
Schiit Audio - Asgard
A tasty sound collection (8 cds)
Samt noen meget kjekke dørstoppere fra Biltema. (10 kr. stykket.)
Har disse - Er endel bra der ja.Nei, kjøpte 8 cd'er på messa, til den smukke pris av 500,-. Ikke hørt igjennom alt ennå, men har hørt mye bra.
Mye fra stockfish på de?Har disse - Er endel bra der ja.Nei, kjøpte 8 cd'er på messa, til den smukke pris av 500,-. Ikke hørt igjennom alt ennå, men har hørt mye bra.
Ja, det kan se slik ut. Sara K. blant annet.Mye fra stockfish på de?Har disse - Er endel bra der ja.Nei, kjøpte 8 cd'er på messa, til den smukke pris av 500,-. Ikke hørt igjennom alt ennå, men har hørt mye bra.
Joda, jeg er ikke helt uenig i det.Joda, men det må være lov å komme med noen kommentarer etter man har lagt ut hva nytt man har kjøpt... Må ikke være så streng CDW!
Jeg er ikke lenger sikker på hva jeg tenkte akkurat da, men det kan godt ha vært ment som ren service overfor uinformerte og glemske..[...]
Jeg tror faktisk ikke CDW prøvde å være streng i dette tilfellet. Men hvis han var, så skjønner jeg CDW godt, det er gøy å være streng av og til. Men litt farlig
Ha ha, var det diss mot apple eller?
Takker! Håper det blir bra. Må uansett spille bedre en den innebygde dac'en i airport express ;-)Gratulerer pengelek! Dette blir bra .
Dette var jo fancy! Jeg måtte bruke Ctrl og skrolle på musen her . Ringer på rørene altså? Kan du si noe mer om hvordan de skal fungere? Har du hørt effekten av dem tidligere eller er det bare et eksperiment? Har du noe rørbasert i ditt headfi-oppsett?
Har gullprisen sunket så mye? . Estetisk var de hvertfall nydelige!Kjøpte meg akuratt en rå dyr og high high high end toslink kabel.. kostet meg hele 5,99 gbp inkl frakt
Ja ser bra ut, men spørs om de er noe særlig bedre en lakrissnøre fra clas ohlson.. Får vel kjøpe noe bedre senere Vet ikke hvor mye det har å si egentlig... Skal jo til å bygge hodetelefonkabler snartHar gullprisen sunket så mye? . Estetisk var de hvertfall nydelige!Kjøpte meg akuratt en rå dyr og high high high end toslink kabel.. kostet meg hele 5,99 gbp inkl frakt
Skal du kjøre optisk gjennom hodetelefonkabeen du skal bygge?Ja ser bra ut, men spørs om de er noe særlig bedre en lakrissnøre fra clas ohlson.. Får vel kjøpe noe bedre senere Vet ikke hvor mye det har å si egentlig... Skal jo til å bygge hodetelefonkabler snartHar gullprisen sunket så mye? . Estetisk var de hvertfall nydelige!Kjøpte meg akuratt en rå dyr og high high high end toslink kabel.. kostet meg hele 5,99 gbp inkl frakt
Skal ha USB kabel fra PSii til LCD 2... Neida, haha! Ble litt feil formulert det forrige innlegget... Det jeg mente var at jeg vet ikke helt hvor mye det har å si på lyden om den optiske kablen er "high end" eller kinajall.. Har mer tro på at hodetelefonkablen kan gi utslag i lyden, den skal jeg bygge selv, og har trua på at det blir bra!Skal du kjøre optisk gjennom hodetelefonkabeen du skal bygge?Ja ser bra ut, men spørs om de er noe særlig bedre en lakrissnøre fra clas ohlson.. Får vel kjøpe noe bedre senere Vet ikke hvor mye det har å si egentlig... Skal jo til å bygge hodetelefonkabler snartHar gullprisen sunket så mye?Kjøpte meg akuratt en rå dyr og high high high end toslink kabel.. kostet meg hele 5,99 gbp inkl frakt. Estetisk var de hvertfall nydelige!
Jepps! Dette er en premie fra Enjoy the Music.com - High End Audiophile Audio Equipment and Music Reviews. The Absolute Sound, Superior Audio, hi-fi+ and Review Magazine - så - ringene skal dempe rørene og ta opp evt. vibrasjoner. Tenker jeg starter med å sette disse på inngangsrørene til MAE SET-1 som driver Taket H2+.Dette var jo fancy! Jeg måtte bruke Ctrl og skrolle på musen her . Ringer på rørene altså? Kan du si noe mer om hvordan de skal fungere? Har du hørt effekten av dem tidligere eller er det bare et eksperiment? Har du noe rørbasert i ditt headfi-oppsett?
Har du fått soviet rørene, og byttet enda? Går å venter på din vurdering av det! Hva med strømforsyning?Spennende Morten! Gi noen tilbakemeldinger på dette når du får testet det ut. Prøver å blodtrimme min PSii så dette kan være en potensiell "tweak" jeg vil prøve om du merker noen forskjell .
Jauda... har nok det . Har skrevet litt om det i PSii-trådenHar du fått soviet rørene, og byttet enda? Går å venter på din vurdering av det! Hva med strømforsyning?Spennende Morten! Gi noen tilbakemeldinger på dette når du får testet det ut. Prøver å blodtrimme min PSii så dette kan være en potensiell "tweak" jeg vil prøve om du merker noen forskjell .
Jeg, så det nå..Takk! Sitter her, og råtner på rot- med enda en uke før jeg kommer meg hjem til nye leker..Mareritt!!Jauda... har nok det . Har skrevet litt om det i PSii-trådenHar du fått soviet rørene, og byttet enda? Går å venter på din vurdering av det! Hva med strømforsyning?Spennende Morten! Gi noen tilbakemeldinger på dette når du får testet det ut. Prøver å blodtrimme min PSii så dette kan være en potensiell "tweak" jeg vil prøve om du merker noen forskjell .
Hehe, jeg føler med deg! Jeg har selv vært 7 uker ute på fiskebåt for en god del år siden... Linefiske er rimelig hardt! Du får myse litt på det jeg har skrevet om diverse innstillinger og prøve deg frem litt .Jeg, så det nå..Takk! Sitter her, og råtner på rot- med enda en uke før jeg kommer meg hjem til nye leker..Mareritt!!Jauda... har nok det . Har skrevet litt om det i PSii-trådenHar du fått soviet rørene, og byttet enda? Går å venter på din vurdering av det! Hva med strømforsyning?Spennende Morten! Gi noen tilbakemeldinger på dette når du får testet det ut. Prøver å blodtrimme min PSii så dette kan være en potensiell "tweak" jeg vil prøve om du merker noen forskjell .
Du kan jo ta en kikk her . DIY Cable Gallery!!Ja ser bra ut, men spørs om de er noe særlig bedre en lakrissnøre fra clas ohlson.. Får vel kjøpe noe bedre senere Vet ikke hvor mye det har å si egentlig... Skal jo til å bygge hodetelefonkabler snartHar gullprisen sunket så mye? . Estetisk var de hvertfall nydelige!Kjøpte meg akuratt en rå dyr og high high high end toslink kabel.. kostet meg hele 5,99 gbp inkl frakt
Mange intressante bilder her!! Har allerede kjøpt inn alle deler jeg trenger for å bygge nye kabler til hodetelefonene. Bestillte alt fra UK, kom på ca 75 pund.Du kan jo ta en kikk her . DIY Cable Gallery!!Ja ser bra ut, men spørs om de er noe særlig bedre en lakrissnøre fra clas ohlson.. Får vel kjøpe noe bedre senere Vet ikke hvor mye det har å si egentlig... Skal jo til å bygge hodetelefonkabler snartHar gullprisen sunket så mye? . Estetisk var de hvertfall nydelige!Kjøpte meg akuratt en rå dyr og high high high end toslink kabel.. kostet meg hele 5,99 gbp inkl frakt
Currawong på Head-Fi.org har ved flere anledninger nevnt "Herbie's tube dampers" i forbindelse med STAX SRM-007t. Hva/hvordan er din erfaring med "Herbie's tube dampers", og hvilke modell(er) benytter du på hva? Har du også erfaring med andre rørdempere?[...]
Jeg har noen av disse fra før: Herbie's Audio Lab - Home Page - så vi får se om de nye er bedre eller ei