Helt enig med Sting!Synes du skriver veldig reflektert og ærlig så jeg setter iallefall stor pris på å lese om dine erfaringer, kjør på når du er klar!
Om jeg har! Jeg har hatt Woo siden midten av sommeren, jeg, men ikke begynt å kjøpe inn rør nå før i det siste, fordi jeg ikke har følt meg kompetent nok til å handle rør. Det er en sinnsyk jungel, jo. ardilla har jo LCD-2 r.1, LCD-3 og Woo Audio WA2 og WA22, så han er jo en skikkelig woogutt! I tillegg har han kassevis med rør. Et skikkelig rørhode, han er.@titten: Har du testet Woo på LCD 2? Hvordan synes du de fungerer sammen? Noen andre her som har testet Woo og kan sammenlikne med PSii på LCD 2 / 3?
Ja, jeg har bestilt direkte fra Woo Audio. Som internasjonal kunde må du maile dem for å bestille, og det blir et paypal-påslag på 3,5 % av kostpris etc. Jeg har skrevet om dette i Woo Audio tråden, som jeg opprettet før jeg bestemte meg for å gå for WA6-SE. I den finner du nok mye nyttig informasjon, og jeg har kritisert Woo for ting og postet diverse prisoverslag etc. De er veldig populære og quoter deg 3-4 ukers ventetid fra bestillingspunktet, siden de produserer til ordre, men på FAQ-siden deres sier de at kan de dytte deg forover i køen mot et fee, hehehe.Jeg er utrolig nyskjerrig på hvordan Woo spiller med LCD 2 i forhold til PSii.. Kjenner jeg er skikkelig sugen på disse. Bestillte du fra siden du linket til? Hvor lang tid tok frakt?
Du vet hvor du når meg sånn helt personlig hvis jeg kan være til hjelp. Noen proff er jeg ikke, men jeg har studert på Blindern, og der lærer man ved noen fakulteteter ordentlig metode. Det gjør man ikke på BI, BI gjorde meg bare til en dum kommunist.Jeg har fått krass kritikk for uttalelser jeg har kommet med i min omgang med lydbeskrivelser ved et par anledninger. Det er ikke så farlig for meg rent personlig, men hvis jeg har elendig lydøre, dårlig smak, eller bruker begreper feil, så vil uttalelser bare være villedende for folk, og det vil jeg ikke bidra til.
ardilla er flink til å skrive omtaler, det har jeg sett på head-fi, så han må gjerne komme med noen forslag til hvilke låter og sånt som er smart å bruke, gjerne i en egen tråd hvor man tar opp musikk med forskjellige kvaliteter.
Det er en sinnsyk jungel, jo. ardilla har jo LCD-2 r.1, LCD-3 og Woo Audio WA2 og WA22, så han er jo en skikkelig woogutt! I tillegg har han kassevis med rør. Et skikkelig rørhode, han er.
Oj du er skikkelig bitt nå hæ?Jeg er utrolig nyskjerrig på hvordan Woo spiller med LCD 2 i forhold til PSii.. Kjenner jeg er skikkelig sugen på disse. Bestillte du fra siden du linket til? Hvor lang tid tok frakt?
Oj du er skikkelig bitt nå hæ?Jeg er utrolig nyskjerrig på hvordan Woo spiller med LCD 2 i forhold til PSii.. Kjenner jeg er skikkelig sugen på disse. Bestillte du fra siden du linket til? Hvor lang tid tok frakt?
Ohh YES! )Oj du er skikkelig bitt nå hæ?Jeg er utrolig nyskjerrig på hvordan Woo spiller med LCD 2 i forhold til PSii.. Kjenner jeg er skikkelig sugen på disse. Bestillte du fra siden du linket til? Hvor lang tid tok frakt?
... nuvel.Jeg, representerer det rolige fjellvannet i dette bildet..
Et par tips vedr. tuberolling - om du ikke skulle være kjent med det.Seeee hva jeg har kjøpt, hihihihihiihi
Tusen takk for tipsene, jeg tror jeg skal kryssposte den i rørtråden for nybegynnere. Jeg har så langt brukt et par vanter, men tenkte jeg skulle kjøpe et par sånne hvite hansker for å se skikkelig fin ut, hehe. Har noen idé om hva slike hvite hansker heter?Et par tips vedr. tuberolling - om du ikke skulle være kjent med det.Seeee hva jeg har kjøpt, hihihihihiihi
a) Rørene (glasskolbene) skal man holde fettede fingre unna - bruk hansker, eller noe annet egnet.
b) Nå kjenner jeg ikke dine amps, men enkelte fordrer biasjustering etter rørbytte.
Utover det - lykke til med rolling
Sier (h)ardillapårørtittentei1000rør
Søk etter white gloves på ebay og du finner en hel bråte.Jeg har så langt brukt et par vanter, men tenkte jeg skulle kjøpe et par sånne hvite hansker for å se skikkelig fin ut, hehe. Har noen idé om hva slike hvite hansker heter?
Du ønsker sannsynligvis "monteringshansker". Noen eksempler:[...]
Jeg har så langt brukt et par vanter, men tenkte jeg skulle kjøpe et par sånne hvite hansker for å se skikkelig fin ut, hehe. Har noen idé om hva slike hvite hansker heter?
[...]
Søk etter white gloves på ebay og du finner en hel bråte.Jeg har så langt brukt et par vanter, men tenkte jeg skulle kjøpe et par sånne hvite hansker for å se skikkelig fin ut, hehe. Har noen idé om hva slike hvite hansker heter?
Vis vedlegget 154965
Hvilke kontraster! Tusen takkDu ønsker sannsynligvis "monteringshansker". Noen eksempler:[...]
Jeg har så langt brukt et par vanter, men tenkte jeg skulle kjøpe et par sånne hvite hansker for å se skikkelig fin ut, hehe. Har noen idé om hva slike hvite hansker heter?
[...]
Noen rene tekstilhansker kan nok bli vel glatte. Det kan derfor være en fordel med noen som f.eks. har skinn i håndflaten. Disse vil også kunne beskytte deg mot varme hvis du ønsker å demontere et rør før det er blitt helt kaldt.
- Monteringshansker | Nettbutikk, Norhand Netthandel
- Monteringshansker |?Skogholt Hanskefabrikk AS
- Hansker - Monteringshansker • Bekken & Strøm AS
- Monteringshansker - Kartongsalg : Proffklær AS - yrkesklær for alle
Monteringshansker er forøvrig fortreffelige til mangt inkl. åpning av syltetøyglass, snekring, osv. Hvis man arbeider med fuktige gjenstander er det gjerne bedre med syntetiske materialer i håndflaten istedenfor skinn.
Hvite hansker kan være så mangt inkl. uniformshansker (neppe det du ønsker).
Har du tenkt til å installere tredjepartsdriverne? De skal vissnok være bedre enn std.Da var asus xonar essence stx på plass (igjen...) Gidder ikke begynne å montere det i den gamle pc'n nå som den nye er på vei.
Bare hyggelig, ikke installer std driverne først. Du får et helvete med å fjerne dem igjen og de der lar seg ikke installere før du har fjernet std.Takker for linken, visste ikke at noen lagde noe slik. Skal testes.
Hvilken boks er det der?
Calyx the integrated.Hvilken boks er det der?
Gratulerer med ny forsterker.
WOW! Skulle ønske jeg turte å gjøre slikt!! Tøft!!Idag kom postmannen med mine kabler som forhåpentligvis er ferdige før helgen