Absolutt
Overivrig entusiast
Det stemmer. Lurte litt på hvorfor den ikke var solgt selv faktisk, men det var jo igrunn fint får da kunne jeg kjøpe den selv
Ok niceTakker. Divine er solgt, og NAD M3'n ligger til salgs pga jeg har kjøpt fult oppsett med heed produkter.
Mulig at noen har tatt ferie...Får dere kontakt med Blekansikt? Jeg sendte mail til Audio Norge på mandag ang. Schiit Magni og Modi til min fars Fidelio X1, men så langt inget svar
Fikk svar nå i ettermiddagMulig at noen har tatt ferie...Får dere kontakt med Blekansikt? Jeg sendte mail til Audio Norge på mandag ang. Schiit Magni og Modi til min fars Fidelio X1, men så langt inget svar
Supert.Fikk svar nå i ettermiddagMulig at noen har tatt ferie...Får dere kontakt med Blekansikt? Jeg sendte mail til Audio Norge på mandag ang. Schiit Magni og Modi til min fars Fidelio X1, men så langt inget svar
Settet er på veiFikk svar nå i ettermiddagMulig at noen har tatt ferie...Får dere kontakt med Blekansikt? Jeg sendte mail til Audio Norge på mandag ang. Schiit Magni og Modi til min fars Fidelio X1, men så langt inget svar
Hva er du ute etter lydmessig?Supert.Fikk svar nå i ettermiddagMulig at noen har tatt ferie...Får dere kontakt med Blekansikt? Jeg sendte mail til Audio Norge på mandag ang. Schiit Magni og Modi til min fars Fidelio X1, men så langt inget svar
Er X1 noe du vil anbefale? Ser at settet kan skaffes for fin pris her og der.
Realdoll på lån?
Ja, og bestilt med noen spennende kroppsdeler jeg ikke er sikker på om jeg liker enda *knis*
Flott plate!