Sevald
Avviker.
Nja….Der er det nok Genesis plata som er best
Nja….Der er det nok Genesis plata som er best
……..og herom strider de ufaglærdeDer er det nok Genesis plata som er best
Sånn har jeg det også, så utsatte det noen dager. Men faen heller, fårikål skal jeg ha!Fårikålen på kok. Husfar gleder seg. Resten av familien… not so much.
Trodde ikke dere østlendinger var så glad i sau Jeg synes det er diggSånn har jeg det også, så utsatte det noen dager. Men faen heller, fårikål skal jeg ha!
Fårikål er jo nasjonalrett!Trodde ikke dere østlendinger var så glad i sau Jeg synes det er digg
Fårikål, er ikke noe bedre. 2.og 3. dag, digg.Fårikålen på kok. Husfar gleder seg. Resten av familien… not so much. Siden jeg er grei i dag, får det en annen rett.
Enig det blir bedre dagen etter. Eneste utfordringen er å holde dyna på plassen gjennom nattenFårikål, er ikke noe bedre. 2.og 3. dag, digg.
TEC7?Enig det blir bedre dagen etter. Eneste utfordringen er å holde dyna på plassen gjennom natten
Ikke damelår?Det får holde med pinnekjøtt, fenalår og lammelår
I rompa?TEC7?
Det går nok dårlig hvis du prøver det... Men kan vell uansett la den ligge…I rompa?
Ligger stappet og forspist på sofaenDet går nok dårlig hvis du prøver det... Men kan vell uansett la den ligge…
Uansett, tvi tvi med middagen!
Heldiggrisen, må spise burger i dag jeg...Ligger stappet og forspist på sofaen
Allerede spist det 6 ganger i år.( Bordsettinger)Trodde ikke dere østlendinger var så glad i sau Jeg synes det er digg
Helt enig med kona - totalt uspiseligAllerede spist det 6 ganger i år.( Bordsettinger)
Helt fantastisk mat, kona hater det.
Det var nå sau vi snakket om nå, det er ert utrykk på Karmøy som går sånn ca: der menn er menn og sauene livredde, er du karmøybu?Ikke damelår?
Husker du var nervøs for at jeg skulle servere deg sau Til de som måtte kjenne på samme frykt, Sevald serverer Biff.Helt enig med kona - totalt uspiselig
Det var nå sau vi snakket om nå, det er ert utrykk på Karmøy som går sånn ca: der menn er menn og sauene livredde, er du karmøybu?
Jeg skal ikke vekte albumene, men liker også dette albumet. Siste låten Street Spirit er tøffEt fantastisk album som har betydd mye i mitt liv. Hører på det rett som det er og mye oftere enn OK Computer. Men i morgen blir det OK Computer på bussen inn til jobb. Det må bare bli slik kjenner jeg.
Something gassy Nais. Jeg har noe på gjæring i kjøleskapet. Skal kose meg med fårikål rester i ettermiddagGjett hva jeg spiste i dag æ, Siggibaby!
Jeg tror tosken har handlet seg fårikål på restaurant. Det er jeg glad for. Tenk om han hadde mekket selv og spist rester av fårikål hele uken? Blir ikke levelig på Horten daNå venter vi bare på hva @MakkinTosken disker opp medresten av uken
Med ansvar for hjemmefronten? Kan han vel mekke en anstendig middag?Jeg tror tosken har handlet seg fårikål på restaurant. Det er jeg glad for. Tenk om han hadde mekket selv og spist rester av fårikål hele uken? Blir ikke levelig på Horten da
Ja, det kan han nok. Var restefesten jeg var bekymret forMed ansvar for hjemmefronten? Kan han vel mekke en anstendig middag?
Tosken har laget en stor kjele og etter sigende må han spise resten selv...Jeg tror tosken har handlet seg fårikål på restaurant. Det er jeg glad for. Tenk om han hadde mekket selv og spist rester av fårikål hele uken? Blir ikke levelig på Horten da
I samme båt som megTosken har laget en stor kjele og etter sigende må han spise resten selv...