VilhelmW
Hi-Fi freak
Kjøpte denne i dag....
Vedlegg
-
11.6 KB Visninger: 431
rå plate, lenge sidan sist!cash 63 skrev:
Bare denGemini13 skrev:Bestilt fra USA
Bjørn er konge, og latterlig lite kjent i hjemlandet.janb skrev:Bjørn Torske. Kokning:
Må ha det gøy også.
skulle gjerne hatt My Generation i mono-press jeg da. :-\65finger skrev:Disse blant flere. 2 CDer versjoner, masse ekstra snadder
http://www.bing.com/images/search?q...s/w142/paul2363/MyGenerationDeluxeEdition.jpg
se der ja Bra du sikret deg et ex, mens de fortsatt er i omløp.Townes skrev:Denne, Eros
Riley - Grandma's roadhouse (LP)
Så da var januarbudsjettet for 2011 blåst
Haha. Kjenner så godt til det syndromet der. Heldigvis tåler eg ikkje budsjettsprekker for tiden. Har absurd løsst på den boksen, samt første stones boksen.rolfozzy skrev:Og med denne i bestilling har jeg ødelagt platebudsjettet mitt for lang tid framover.
Hadde egentlig tenkt og overse den, men faen heller.....det er Dylan. Vinyl.
Stonesboksen kunne jeg også egentlig hatt lyst på, men den skal jeg stå over. Jeg har alle de platene som er i første boksen fra før her på vinyl. Og det får holde.Townes skrev:Haha. Kjenner så godt til det syndromet der. Heldigvis tåler eg ikkje budsjettsprekker for tiden. Har absurd løsst på den boksen, samt første stones boksen.rolfozzy skrev:Og med denne i bestilling har jeg ødelagt platebudsjettet mitt for lang tid framover.
Hadde egentlig tenkt og overse den, men faen heller.....det er Dylan. Vinyl.
Selger noe som dette mer enn fem kiloeksemplarer da?jan#jan skrev:Kjøpte denne på Amazon ... Eller rettere sagt 2 stykk.. en til å spille en til å ta vare på ;D
180G - L.E: 5000 stk
Tror du fikk deg en tung og bra skive jeg Janjan#jan skrev:Kjøpte denne på Amazon ... Eller rettere sagt 2 stykk.. en til å spille en til å ta vare på ;D
Har hørt på dama i ny og ne i sikkert 15 år .. om ikke lengre ... Noen ganger er det veldig ok musikk - hvis en skal slappe av litt.gismo skrev:Tror du fikk deg en tung og bra skive jeg Janjan#jan skrev:Kjøpte denne på Amazon ... Eller rettere sagt 2 stykk.. en til å spille en til å ta vare på ;D
gismo
Min definitive favoritt av henne, og en av mine favoritter all time. I alle fall husker jeg den slik, men har ikke hatt den i hus på over ti år. Kjøpte den ny ikke så lenge etter at den kom ut (på vinyl), og hadde den senere på cd. Borte vekk i dag, og må skaffes igjen. Ellers har jeg fremdeles Warm Leatherette og Island Life, så noen av de største kanonlåtene har jeg på sistnevnte. Gud som vi digget henne, og fortsatt er jeg svært svak. Coveret til Island Life er forresten ganske kult, eller hva?mikefish skrev:Kanonplate baluba ! Har den fra før av på cd,men fristelsen ble for stor slik av jeg bare måtte kjøpe vinyl-utgaven også.
mvh. s,
Har Dag1234 og lars_erik endelig fusjonert? ;Dzuzubolin skrev:Stakk innom platekompaniet i dag og fikk med meg hjem:
Narum - Samma hen du fær
Narum - Ælt som var søkk borte
Supertramp - Crisis, What Crisis?
Porcupine Tree- Absentia
Tom Waits - Live in concert
alle på CD
Neida, for lite smilefjes og beatles. Men noget er i gjære, det er det ingen tvil om.baluba skrev:Har Dag1234 og lars_erik endelig fusjonert? ;Dzuzubolin skrev:Stakk innom platekompaniet i dag og fikk med meg hjem:
Narum - Samma hen du fær
Porcupine Tree- Absentia
alle på CD
Roberten skrev:Neida, for lite smilefjes og beatles. Men noget er i gjære, det er det ingen tvil om.baluba skrev:Har Dag1234 og lars_erik endelig fusjonert? ;Dzuzubolin skrev:Stakk innom platekompaniet i dag og fikk med meg hjem:
Narum - Samma hen du fær
Porcupine Tree- Absentia
alle på CD
Dobbeltsidig Schizofreni.baluba skrev:Har Dag1234 og lars_erik endelig fusjonert? ;Dzuzubolin skrev:Stakk innom platekompaniet i dag og fikk med meg hjem:
Narum - Samma hen du fær
Porcupine Tree- Absentia
alle på CD
Du mener at det kan bare bli verre? :-\ErosLoveking skrev:Dobbeltsidig Schizofreni.baluba skrev:Har Dag1234 og lars_erik endelig fusjonert? ;Dzuzubolin skrev:Stakk innom platekompaniet i dag og fikk med meg hjem:
Narum - Samma hen du fær
Porcupine Tree- Absentia
alle på CD
John Jaggers uekte barn, Keith McCartney på syre
Det er bare å stålsette seg.