Burnt_Island skrev:
baluba skrev:
Endelig er John Cale tilbake i samlingen uten at resten av VU er med. Interessen er ikke så stor at jeg bryr meg om å erstatte
Paris 1919 med det første, så
Island Years samleplaten får holde foreløpig. Det viktige er at han er representert igjen.
;D
Vil du ikke ha "Fear" engang?
Det står
med det første.
Jeg skal heller ikke ha meg Jaguar med det første, men jeg ønsker meg en likevel.
Måtte svare telefonen før jeg skrev ferdig innlegget. Samtalen gikk sånn omtrent som dette:
-Søt sørlandspike-stemme/SSPS: Hei, er du baluba? (Støyen i bakgrunnen får det til å høres ut som en livlig bar. Kanskje dette er en ukjent beundrerinne som ønsker å invitere meg ut på en uforpliktende date i kveld?)
-baluba: Ja, det er meg.
-SSPS: Jeg ringer fra en veldedig organisasjon, og lurer på du kunne tenke deg å .... (avbrutt)
-baluba: Det er ikke ressurser nok på min konto til å støtte mer enn det jeg allerede gjør.
-SSPS: Men det er ikke så veldig høye beløp.
-baluba: Jeg er snart 45 år og bor i en leilighet som er på under 50 kvadrat. Jeg vet ikke hvor gammel du er, og hvor god plass du har å tumle på, men .... (avbrutt)
-SSPS: Er 18 og bor hjemme hos far og mor. Jeg tror jeg forstår. Du får ha en fin kveld.
-baluba: Takk, det samme.