Gregg Allman og Anathema på vinyl
Vedlegg
-
8.8 KB Visninger: 518
-
11.2 KB Visninger: 457
Anathema fra burningshed.com? Vurderer innkjøp av litt Anathema-vinyl etterhvert, men avventer litt. Må bygge opp Porcupine Tree-vinyl-samlinga først, og la inn preorder på denne i dag:Bartesam skrev:Gregg Allman og Anathema på vinyl
Aitmikefish skrev:@Townes :
Kom over 'nixon' på et så spennende sted som cdon.Jeg bor 200 kr unna nærmeste platebar,så her kjøpes det over internett.Mitt eksemplar hadde et særdeles trøtt cover der det ble gjort et poeng over at dette var en jubeleumsutgivelse.
mvh. s,
Hjelpe og trøste. Er det der et platekjøp? Trodde det var flyttekassene dine, jeg.emotikon skrev:Litt diverse jeg må høre gjennom i tiden som kommer.... ;D
Hehe, når du ikke husker det må det være lenge siden ja. Men jeg synes å huske at det ikke er mange dagene siden du dro hjem noen skiver..ottone skrev:Hjelpe og trøste. Er det der et platekjøp? Trodde det var flyttekassene dine, jeg.emotikon skrev:Litt diverse jeg må høre gjennom i tiden som kommer.... ;D
Det der ser riktig fyldig ut, med god vekt på de store guttene.
Og jeg som pleier være stolt over å få tak i 3-4 album :-\
Men mitt siste platekjøp?
Nei det har jeg glemt, må være flere dager siden nå. På tide å ta seg sammen altså.
Synd vi ikke var der samtidig Brasse.Brasse skrev:Var på platemesse, men hadde ikkje los, så eg fant ikkje fram. Endte opp i platebaren istaden.