K
KindOfBlue
Gjest
Det gjør gjerne det!
Ser ut som om dette er remisdagen. Wang stakk av med en seier, med sort.
Ser ut som om dette er remisdagen. Wang stakk av med en seier, med sort.
Steike! Er du sikker på at det ikke er en null for mye i antall partier? Hva vil det si med "bullet", er det en slags tidsbegrensning?Buffy skrev:hadde 44000 partier på icc (mest bullet(1min)) , har også spilt endel på playchess samt start og kurnik.
44000 er riktig antall.pedal skrev:Steike! Er du sikker på at det ikke er en null for mye i antall partier? Hva vil det si med "bullet", er det en slags tidsbegrensning?Buffy skrev:hadde 44000 partier på icc (mest bullet(1min)) , har også spilt endel på playchess samt start og kurnik.
Jeg spilte en del på Kasparovs forum for noen år siden. Det tok helt overhand. Værre en alkohol. Nesten i hvertfall. Måtte til slutt slette programvaren, så jeg ikke sølt bort arbeidsdagen. Har lastet ned playchess nå for bedre kunne følge MC sine partier framover. Det lar seg gjøre også i demoversjon (uten betaling). Spørs om jeg tør betale/åpne profil...
Dette er dagens (2.5) parti i Dabloidet, kommentert av GM Einar Gausel.pedal skrev:MAGNUS MED DAMETEKKE I DAG
;D
2 damer er lettere å handtere på brettet enn i det virkelige liv. (Sitat fra Nettavisen).
Magnus vinner idag igjen, siste parti og havner på 3 delt førsteplass.KindOfBlue skrev:Dagens er jo et parti som må spilles gjennom noen ganger. Utrolig!
The 3rd International Chess Tournament 'AEROSVIT-2008' will take place 7th-20th June 2008 in Foros, Crimea, Ukraine.pedal skrev:Neste blir vel 8 runders hurtigsjakk duell på bortebane mot Leko, i slutten av mai. Så vidt jeg har skjønt så blir også den gjenstand for proff dekning over internett.
Endelig en arrangør med proff hjemmeside som sjakkverden kan være bekjent av! Her får man lyst til å klikke rundt og studere kamphanenes historikk og meritter. Ser fram til uavbrudte internettoverføringer.Boffen skrev:Torsdag 8.5 starter M-Tel masters.
deltakere:
Topalov , Bulgaria
Aronian , Armenia
Ivanchuk, Ukraina
Radjabov, Azerbaijan
Bu Xiangzhi, Kina
Cheparinov, Bulgaria
Favoritt i mine øyne er Aronian.
http://www.mtelmasters.com/
Ja snart nå, 15.00 EEST (Eastern European Summer Time)pedal skrev:Nå er det vel like før de drar i gang i Bulgaria.