Hallo igjen Skink! Må få takke for noen timer lytting til utmerket musikk søndag! Greit å fylle noen timer til overs i Oslo med noe annet enn å trave rundt på Oslo S ;D
For det første; du har jævlig mye god musikk i hylla
For det andre; jeg synes anlegget ditt spiller ringer rundt det meste jeg har hørt, det er et kvalitetstegn at jeg blir sittende å glise og trampe med foten og lytte til musikken
For det tredje; vintage hi-fi kan spille vanvittig bra ;D
For det fjerde; dipolsubbene elsker jeg allerede høyt, kan godt være jeg begynner å lete etter tilsvarende på ebay etterhvert (mangler litt plass her hjemme nå).
Har aldri hørt Peter Gabriels "Sledgehammer" mer groovy!
Men hvordan kan det ha seg at vi kun klarte å fortære en stor pizza tilsammen? Blir man mett av god musikk?
Stikker gjerne innom ved neste Oslo-besøk også
Mvh Frode
For det første; du har jævlig mye god musikk i hylla
For det andre; jeg synes anlegget ditt spiller ringer rundt det meste jeg har hørt, det er et kvalitetstegn at jeg blir sittende å glise og trampe med foten og lytte til musikken
For det tredje; vintage hi-fi kan spille vanvittig bra ;D
For det fjerde; dipolsubbene elsker jeg allerede høyt, kan godt være jeg begynner å lete etter tilsvarende på ebay etterhvert (mangler litt plass her hjemme nå).
Har aldri hørt Peter Gabriels "Sledgehammer" mer groovy!
Men hvordan kan det ha seg at vi kun klarte å fortære en stor pizza tilsammen? Blir man mett av god musikk?
Stikker gjerne innom ved neste Oslo-besøk også
Mvh Frode