He, he. Klovnesko var jo morsomt.I stedet for diverse klovnesko som har vært presentert i denne tråden i det siste, falt valget på disse ved siste besøk i Ullared!
Herlig!Nå står det en grønn skoeske fra Edward Green hos Dagestad og venter på Spiralis!
Vis vedlegget 320513
Det eneste som nå mangler er en panamahatt i en lys beige sjattering.
Den lyse dressen som matcher skoene har jeg allerede, spaserstokken likeså!
Boulevard de la Croisette, here we come.........!
At du gidder!I stedet for diverse klovnesko som har vært presentert i denne tråden i det siste, falt valget på disse ved siste besøk i Ullared!
Utrolig hvor seriøst et par sko kan være. Tydelig at noen fikk såre tær. Kjøp værnesko!At du gidder!I stedet for diverse klovnesko som har vært presentert i denne tråden i det siste, falt valget på disse ved siste besøk i Ullared!
Alt til sin tid, også vernesko.Utrolig hvor seriøst et par sko kan være. Tydelig at noen fikk såre tær. Kjøp værnesko!At du gidder!I stedet for diverse klovnesko som har vært presentert i denne tråden i det siste, falt valget på disse ved siste besøk i Ullared!
Forresten. Disse dukket opp fra rotet i boden for en stund siden. Også Loake, het vel noe i retning 'sko, tjeneste, lærsåle, brune, engelske' da jeg kjøpte dem for omtrent 15 år siden.Tänkte ta turen till Dagestad om inte alltför länge. Efter all den goda omtalen mannen/butiken fått här inne har både nyfikenheten och förväntingarna hamnat på topp! Ute efter helt enkla klassiska bruna lågskor typ Loake Aldwych.
Vis vedlegget 346317
Nå står det en grønn skoeske fra Edward Green hos Dagestad og venter på Spiralis!
Vis vedlegget 320513
Men der har du jo dressen min!!! Dog er min vest i samme farge som jakke / bukse. Men ellers er det spot on!Nå står det en grønn skoeske fra Edward Green hos Dagestad og venter på Spiralis!
Vis vedlegget 320513
De skoene hadde passet sammen med denne dressen:
Vis vedlegget 346332
Hur gick det med experimentet Zomby?Google påstår at man kan blokke ut sko ved å legge en vannfylt plastpose i dem, og så hive hele greia i fryseren. Får vel greie på om det funker i morra.