Klær, briller og klokker Sko!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• ArtDeco

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.08.2003
    Antall liker
    59
    Sted
    Modum
    Litt picky nå, men personlig hadde jeg valgt andre sokker til Loake :)

Loevhagen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Hm. Jeg er ganske tolerant - men denne tråden tester ut de grensene...

Makan til navlebeskuende / feminin tråd skal man lete en liten stund etter. Liker jeg selv sko? Ja, men makan - jeg må ikke uttrykke meg via dem...

D

Danke

Gjest
    Så hvorfor poste? Det er ikke feminint å sko seg. Hadde det vært høye hæler så greit. Men det er snakk om dress-sko, pensko og bruks-sko som mine.
    Det forferdelige er jo at folk betaler overpris for Eurosko eller Odiin.
    Det er 20 og fuckings 13.

Loevhagen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Jeg poster fordi jeg mener noe innen emnet. Hvis man ikke skulle poste noe fordi man mente noe, så blir forumverdenen ganske smal. Like det eller ikke. :)

Dette er jo ikke en "vennetråd for sko" - eller er det? Hvis det er det, så beklager jeg - og jekker meg ut av tråden med et skohorn og småstøtende hikst. :)

D

Danke

Gjest
    Jo det er skotråd/vennesko tråd.
    Alle selv Bare Egil bruker da sko.

Bruker liksom du ikke SKO?

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    9.354
    Torget vurderinger
    1
    Hm. Jeg er ganske tolerant - men denne tråden tester ut de grensene...

Makan til navlebeskuende / feminin tråd skal man lete en liten stund etter. Liker jeg selv sko? Ja, men makan - jeg må ikke uttrykke meg via dem...
    Eg likar fjellsko, og andre maskuline sko.

D

Danke

Gjest
    Eg bryr meg ikke fjøla hva sko er. Det eneste jeg er opptatt av er kvaliteten, dersom du får den på Eurosko eller hvor enn du handler dine sko, som jeg vet du går med.
    Sko for menn er vel ikke femi vel, da er vel hifi femi også da? :)

Loevhagen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Sko for menn er selvsagt IKKE femi. :)

Det som ER femi - er når menn tar bilder av sko på egne ben og poster det på et forum / internett. DET er femi, det - like det eller ikke.

D

Danke

Gjest
    Sko for menn er selvsagt IKKE femi. :)

Det som ER femi - er når menn tar bildera av sko på egne ben og poster det på et forum / internett. DET er femi, det - like det eller ikke.
    Poenget med forum være seg hifi eller sko er at man lærer noe nytt. Om ingen hadde delt info eller bilder av sko, så hadde jeg fortsatt gått i tresko, rævva Converse og annet dritt, og det ekkje kult! :)

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.165
    Torget vurderinger
    0
    Man er ikke trygg på egen maskulinitet før man tør være i kontakt med sin feminine side vet du Loevhagen!

Føler du deg utsikker på deg selv "machomann" Loevhagen? ;)

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.327
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Kjøpte to par treningsskor, ett par asics ds trainer 16 (gul) som lettviktsko. Og en mengde sko Gel Nimbus 14 hos Intersport outlet Skårer (Oslo) til sammen 1200kr normal pris over 1600krst
    Kan rekomendere den butikken før sko bla meget gode priser der

DSC_0401.jpg

Poirot

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.07.2007
    Antall liker
    2.109
    Femi eller ikke. Disse er bare herlige. Passer til både hverdag og fest. Kombinert innesko og utesko. Helårssko.

P1000161.jpg

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.165
    Torget vurderinger
    0
    Boots med sporer.jpg

For å skåne sarte sjeler unnlater jeg å fotografere beina eller sokker i feil farge.;)

Noen dager til så passer de så bra at det ikke lenger gjør vondt å bruke dem.:rolleyes:

Grace

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Antall liker
    33
    Torget vurderinger
    7
    .

Tror ikke jeg skal poste bilder av mine føtter,- hverken med eller uten sko;- skal imidlertid fortsette å fortelle litt om min mangeårige interesse for skotøy hvor tradisjonell håndverksmessig kvalitet blir ivaretatt.

Grace,- som forøvrig tidligere i natt har pusset litt på tre par vintage loafers fra Bally.

Grace

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Antall liker
    33
    Torget vurderinger
    7
    allenedmonds_shoes_grayson_black.jpg

Danke:- du får slite dine støvletter i vinter;- når sommeren kommer finner du kanskje en mulighet til anskaffelse av et par Allen Edmonds;- da jeg så innlegget ditt måtte jeg finnne frem en eske med et par nye Grayson loafers,- og brette silkepapiret forsiktig tilside, og bare nyte!

Grace

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.165
    Torget vurderinger
    0
    Skaptrønder Grace? Jeg mener, den har jo dusker!;)

Nei seriøst, det var en rått stilig sko! Noen klasser over "vanlige" moccasiner fra Eurosko.

room

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2008
    Antall liker
    373
    Sted
    Kulturhovedstaden
    Torget vurderinger
    0
    Er på over 10 tallet i antall par. Dette er hva jeg kaller en klassiker innen sjangeren.

Vedlegg

Grace

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Antall liker
    33
    Torget vurderinger
    7
    Klassisk Kikut fjellstøvel:

Rotet litt rundt i min lille samling av skotøy forleden;- og av eldre saker fant jeg en eske med et par Kikut fjellstøvler;- esken var nesten som ny,- og innholdet, dvs støvlene i mint kondisjon,- de var urørt,- som nye faktisk;- tok opp en støvel og ble overrasket over kvaliteten,- alt fra vibram-sålen til lærkvaliteten;- læret var fortsatt mykt og fint,- og ikke uttørket. Måtte tenke på Audiofile Arve der borte på Vestlandet,- han hadde jo slitt ut sine. Mitt par er i størrelse 44. Som man forstår har jeg samlet litt skotøy en tid;- kan for morro skyld nevne to par ubrukte Hanson skiboots i esker,- et par hvite, og et par sorte Citation. Har forresten noe vintage skiklær,- nevner bare to vester fra Rocky Mountain Featherbed,- og en dunfylt jakke i Gore Tex fra samme eklusive produsent;- alle tre i mint kondisjon.

Grace,- som tar pent vare på saker og ting.

ArtDeco

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.08.2003
    Antall liker
    59
    Sted
    Modum
    Spilte Rainy day in Georgia, og syntes at tråden manglet noe. Regner ikke med å tråkke noen på tærne, når jeg nå drar inn paraplyer? For all del, vi snakker om herreparaplyer.
    Denne ble nylig anskaffet i Kbh. Kan man finne herreparaplyer i Norge?
    00911a.jpg

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.165
    Torget vurderinger
    0
    Spilte Rainy day in Georgia, og syntes at tråden manglet noe. Regner ikke med å tråkke noen på tærne, når jeg nå drar inn paraplyer? For all del, vi snakker om herreparaplyer.
    Denne ble nylig anskaffet i Kbh. Kan man finne herreparaplyer i Norge?
    Joda herreparaplyer er da å få tak i. Jeg fikk faktisk en med bilen min da jeg kjøpte den. Paraplyen bor i et rom i bakdøren slik at den er lett tilgjengelig når man mått føle behov for den.:rolleyes:

Sist redigert:

cardas

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2007
    Antall liker
    773
    Sted
    Nøtterøy
    Har ikke sett denne tråden før nå:) Er sko hore selv så hiver meg på med noen bilder:D

Dette et sett med Church jeg er glad i:)

Vedlegg

cardas

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2007
    Antall liker
    773
    Sted
    Nøtterøy
    Dette er skoen som går til det meste:) Kan anbefale Church's på det varmeste. Fantastiske sko å gå med i topp kvalitet

Vedlegg

cardas

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2007
    Antall liker
    773
    Sted
    Nøtterøy
    Er nok litt ekstra glad i brune sko men det har blitt noen sorte i løpet av årene også:)

image.jpg

cardas

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2007
    Antall liker
    773
    Sted
    Nøtterøy
    Samme modell som den sorte over. Dette er nok min personlige favoritt skotype. Kan brukes i alle anledninger med unntak av begravelse og ikke etter kl. 18:00 på finere anledninger da er det sort som gjelder:)
    Antrekket bestemmer om denne skoen er en hverdags sko eller pen sko.

Vedlegg

cardas

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2007
    Antall liker
    773
    Sted
    Nøtterøy
    Ååå de er så fine!:D Denne skoen er også fra Church men de fleste skikkelige skoprodusenter lager denne modellen

image.jpg

Grace

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Antall liker
    33
    Torget vurderinger
    7
    .

cardas:- så fint at flere tar del i denne spesielle tråden;- har forøvrig et godt øye til Church selv,- men snøresko har liksom aldri vært min greie.

Paraplyer er klart et tema vi kan ta med her.

Grace

cardas

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2007
    Antall liker
    773
    Sted
    Nøtterøy
    .

cardas:- så fint at flere tar del i denne spesielle tråden;- har forøvrig et godt øye til Church selv,- men snøresko har liksom aldri vært min greie.

Paraplyer er klart et tema vi kan ta med her.

Grace
    Hei!:D

Dette er en kjempe kuuul tråd som jeg desverre ikke har oppdaget tidligere. Skal få sveivet igang kameraet etterhvert å få tatt litt flere bilder. Kanskje det blir noen mokkasen bilder etterhvert:D

Paraplyer er også kuult så bare til å kjøre på:)

Mvh
    Andreas

cardas

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2007
    Antall liker
    773
    Sted
    Nøtterøy
    Disse Tassel moccasinene fra Alden står høyt på ønskelisten. Syntes alle fargene er kule men Tan utgaven er nok favoritten og den som kommer til å bli handlet inn først. Sort får vente litt:)

Vedlegg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn