Du er flink! Ikke gi deg
Boooring!!
Vask av 320 m2 hus, pluss carport, garasje. svalgang og 40 m. gjerde i to meters høyde.
Vis vedlegget 1042383
Det er han som holder kameraetHvor er polakken?
Ække så veldig mye mer morro og male
Boooring!!
Vask av 320 m2 hus, pluss carport, garasje. svalgang og 40 m. gjerde i to meters høyde.
Vis vedlegget 1042383
Har du så stor vinylsamling?Vinylsamling byttes mot 8 x 9l. Butinox Futura 16
Samlingen bør ikke være stor, bare den er nybona 🫣🫨Har du så stor vinylsamling?
Så där..... Fixed it for you8 x 9l.ButinoxVinyl Botox
Trudde alle polakkar var heimatteferne fordi løna er høgre der.Det er han som holder kameraet
Wow der er gang i dig.
Boooring!!
Vis vedlegget 1042383
Ser ut som du har flottare hage enn meg. Men eg har fleire plantar. (Skvallerkål for det meste)Når hagen ser slik ut.... DA må det vel for faen være greit å brenne av noen timer med Hi-Fi nerding?
Jæskla flott hage!
Selvsagt - her styres alle aktiviteter etter inspirasjon og lyst. I dag hadde jeg lyst til å strigle hagen - dvs. den delen av hagen som er innelukket. Da er det smart å følge lysten. Kan gå uker til neste gang, umulig å si.Når hagen ser slik ut.... DA må det vel for faen være greit å brenne av noen timer med Hi-Fi nerding?
Jæskla flott hage!
De veganske er hjarteleg velkomne til beite.Skvallerkål er vel etandes..???
Bra! Da kan du bare komme rett over hit og sette i gang! Med din erfaring og atletiske kropp så går dette som en lek...Begynt og male huset? fint male vær nå snart ferdig her nå
"Nordic Extreme" vil jeg ikke ha på grunn av den fjotten bak disken.