Takk for det gut_man. Dine og Jens beskrivelser og anbefalinger av AirTight PC-1 var av stor betydning i prosessen med valg av PU.gut_man skrev:Grattis med super pickup SOA. Har lånt en slik selv, og den står høyt på lista over kandidater til fremtidige pu kjøp her!
Nei OM, ikke Summit X. Jeg prøver vel heller å fortelle at jeg forlater elektrostatverden...OMF skrev:Disse...?
Noe av det bedre jeg har hørt....
(http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,36218.140.html)
Mvh
OMF
Kunne selvfølgelig vært noe derfra ja... Multicell, eller Dynacell for densaksskyld, husker jeg godt fra den tiden...men det jeg lyttet til den bestemte gangen var Wilson Audio W/P system 3 eller 4 (husker ikke helt hvilken i rekken det var).kaap skrev:OHFC...90 tallet... Geir Fredriksen...
Geir Fredriksen ano 2011 kanskje:
Jeg tar spranget...tkr skrev:Så du tar spranget og kjøper det du snakket med meg om? I så fall er det bare å gratulere! Gå ut ifra at suben ryker også, da?
mvh
Det blir Wilson Audio SashaKarlinn skrev:Wilson ja
sasha eller kanskje sophia?
Hau, hau!SOA skrev:Jeg tar spranget...tkr skrev:Så du tar spranget og kjøper det du snakket med meg om? I så fall er det bare å gratulere! Gå ut ifra at suben ryker også, da?
mvh
Descent sub legges ut for salg.
Takker!gut_man skrev:Grattis! Når venter du dem inn i stua?
Her tenker jeg Ref 210 endelig kommer til sin rett . Mange kombinasjonerSOA skrev:Det blir Wilson Audio SashaKarlinn skrev:Wilson ja
sasha eller kanskje sophia?
mvh
Hehe... Snakk om hemmelighetskremmeri. Vi revner av spenning her... ;DJK skrev:Jeg var så heldig å få være med å pakke ut smykkene, men det var andre som tok seg av bildene så dei dukker vel opp etterhvert! Får vel vente til SOA selv legger inn sine intrykk, men kan røpe at dette var storveis ;D
Falt pladask både av utseende og lydbilde.......
Takk for din utsøkte evne til å prioritere, jeg tror jeg har litt tålmodium igjen fra sist ;Dkjoenik skrev:Jeg har en skokk med bilder på minnebrikken. Travelt siste dagene. Får ikke lagt ut bildene før i morgen :-\
Veeldig kule høytalere!!
Tusen takk RBN, skal komme med inntrykk etterhvert...men etter kort tid med høyttalerene er det klart at dette er storveis.RBN skrev:Gratulerer med flotte høyttalere SOA.
Dette skal bli interessant å følge.
Mvh
RBN
Hei, Brian. Fikk dem for en uke siden. Rask forsendelse og god service fra butikken Rennasiance Audio, gjorde at dette gikk fortere enn forventet.Brian7500 skrev:Har du fået dem allerede SOA?
Skønt!!!SOA skrev:Tusen takk RBN, skal komme med inntrykk etterhvert...men etter kort tid med høyttalerene er det klart at dette er storveis.RBN skrev:Gratulerer med flotte høyttalere SOA.
Dette skal bli interessant å følge.
Mvh
RBN
Hei, Brian. Fikk dem for en uke siden. Rask forsendelse og god service fra butikken Rennasiance Audio, gjorde at dette gikk fortere enn forventet.Brian7500 skrev:Har du fået dem allerede SOA?