jorwed_
Audio Arkeologen
Du får hjelpe meg å finne plinth/arm til denne
Den ble faktisk kul i British Racing Green. Synes valnøtt hadde vært snasent til den fargen. Matt finish på treverk.Vis vedlegget 870721
Du får hjelpe meg å finne plinth/arm til denne
Den originale 301 som ble relansert i 2019.Den ble faktisk kul i British Racing Green. Synes valnøtt hadde vært snasent til den fargen. Matt finish på treverk.
Min absolutte favoritt. Klassisk, rent og pent. Perfekt til en spiller i creme fargeDen originale 301 som ble relansert i 2019.
Den er i valnøtt /ivory white.
Vis vedlegget 870731
Mer klassisk formgiving.
Hadde nok vært fin med racing green i samme plint.
Artisan skuffer sjeldent Nydelig og her kan jeg faktisk se for meg det grønne drivverketVis vedlegget 870741
Micro Suede Black,
eller matt silkesvart er også fint til grønnfargen hvis man vil være litt dristigere.
Huffda Ta en klassisk Brite av en sportsbil. Som regel noe treverk i interiøret der. En ekte Jaguar skal ha nøttetre innvendigTil BRG, hvorfor ikke ta den helt ut?
Du fant den, så bra! Første gang jeg så den, var den uten tekst, så den jeg linket til irriterte meg og, men jeg fant i farten ikke denne.Den hadde jeg ikke sett. Her har noen fordypet seg i verket for å si det mildt. Det første som slo meg var at de tekstene var litt forstyrrende. Det var en feedback det viste seg han hadde fått fra mange - så han laget en versjon uten tekst også. Der får bildene og musikken mer slagkraft synes jeg.
Ikke uenig...Huffda Ta en klassisk Brite av en sportsbil. Som regel noe treverk i interiøret der. En ekte Jaguar skal ha nøttetre innvendig
Du fant den, så bra! Første gang jeg så den, var den uten tekst, så den jeg linket til irriterte meg og, men jeg fant i farten ikke denne.
Supper's ready er også der ute i illustrert versjon. (Sorry, tekst her og)
Tankevekkende å se tolkningene, jeg liker de veldig godt.
Vurderte å kjøpe billett , men har sett Genesis live - og følte det ble litt snålt at en fyr har innstudert hver bevegelse til Peter Gabriel. Men, de sies å være svært gode.For de som er spontane spiller Musical Box - Lamb lies down ikveld på sentrumscene
Ja, lett å kjenne igjen den splatter skiva til Riis. Satser på å bli opplyst etter hvert. Nyt søndagen !Riis på spilleren ser jeg ? Kos deg med pyntingen og ha en fin dag Sound
mvh
Sett deg i en bil, fyll den opp med to sultne, gråtende bleiebarn, kone med PMS og prøv å finne en P-plass i parkeringshuset der mellom kl 11 og kl 14 en lørdag i desember og har du ikke hatt høy puls før, så får du det garantert da. God tur!Senker pulsen med litt bra fusion her etter en forsmak på hva som kan ventes fremover av julestress på Ski Storsenter.
Vis vedlegget 872290
Ha-ha, jeg holder meg definitiv unna på lørdager. Jeg skulle noen få ærend i dag. Fort inn / fort ut var tanken, men køen foran kassene på Clas Ohlson var i alle fall lang nok til at den planen røk.Sett deg i en bil, fyll den opp med to sultne, gråtende bleiebarn, kone med PMS og prøv å finne en P-plass i parkeringshuset der mellom kl 11 og kl 14 en lørdag i desember og har du ikke hatt høy puls før, så får du det garantert da. God tur!
PS: tror det er verre der enn i selve senteret.
Helt grei DAC det der, jaLivet er fullt av fristelser. Dette er en av dem. Men , økonomien tillater ikke slike utskeielser dessverre. Gustard får duge videre på veien.
Vis vedlegget 872261
Skal innrømme å ikke ha hørt den, men anmeldelser tyder på at man er i øverste sjikt av digital gjengivelse. Synd at prisen dermed havner i toppen også.Helt grei DAC det der, ja
Joda, veldig fornøyd med den.Skal innrømme å ikke ha hørt den, men anmeldelser tyder på at man er i øverste sjikt av digital gjengivelse. Synd at prisen dermed havner i toppen også.
Flott musikk tipsSenker pulsen med litt bra fusion her etter en forsmak på hva som kan ventes fremover av julestress på Ski Storsenter.
Vis vedlegget 872290
Tviler ikke på at det spiller bra. Nå er jeg ikke på jakt etter ny dac, men kunne jo ikke unngå å se annonsen på torget .Joda, veldig fornøyd med den.
Riktig nok trødd inn i en forforsterker sammen med en RIIA, har ikke angra ett sekund.
Den skiva er faktisk veldig bra. Et must hvis man liker jazz/fusion fra 70 tallet. Skiva vi snakker om er altså Reflections fra den Finske bassisten Jukka Haavisto.Flott musikk tips
Du får gi Jukka en sjanse. Den er ganske melodiøs og behagelig , og ikke så kompleks som mye av fusion kan være.Jazz /fusion fra 70 tallet. Er det noe jeg liker?
Ja, nei, ja, nei, ja, nei, nei, ja, ja, nei, nei nja.
Det er noe brokete greier, men jeg liker en del f eks Weather Report, Chick Corea og Al deMeola.
Jeg prøvde jeg. Melodiøs? Klarte to spor før jeg måtte tilbake i tråden og klage min nød....Den er ganske melodiøs og behagelig
For oss som har vokst opp med Captain Beefheart osv. så er den behagelig og melodiøs. Med heftig bass-spill da.Jeg prøvde jeg. Melodiøs? Klarte to spor før jeg måtte tilbake i tråden og klage min nød....
Nettopp!For oss som har vokst opp med Captain Beefheart osv. så er den behagelig og melodiøs. Med heftig bass-spill da.
Nydelig, men første øye kast er det bananskall oppå dashbordet