soundscape
Æresmedlem
Jeg ville gått for en matt olje , men ja - det er noe med massivt treverk som tiltaler meg. Hvis min 401 skal over i nytt Plinth blir det noe i den retningen.
Også med føtter i British racing green
Jeg ville gått for en matt olje , men ja - det er noe med massivt treverk som tiltaler meg. Hvis min 401 skal over i nytt Plinth blir det noe i den retningen.
Også med føtter i British racing green
Da begynner vi å snakke her ja......Garrard 301. D blir det heltre valnøtt. Som denne?:
Vis vedlegget 874916
Tenker flytende topp. I valnøttDa begynner vi å snakke her ja......
Tenker du massivt hele veien, eller flytende topp-plate ? Jeg ville uansett kjørt valnøtt på toppen tror jeg - selv om sort matt er en mulighet også.
Virkelig flottDenne er bare nydelig eller hva.
Vis vedlegget 874956 Vis vedlegget 874957 Vis vedlegget 874958 Vis vedlegget 874959
ikke helt overbevist om den buede toppen på Plinthet, men finish det kan de - det er helt klart.
Kommer til å bli lekkert !Tenker flytende topp. I valnøtt
Ha-ha. Nå er det ikke alle spillere som kler små Thorens knotter heller da. Noen Plinth kan se bra ut med større føtter. Men , det finnes en grense.^Føttene.
Vis vedlegget 874969
Synd.Nei, jeg bruker Pro-ject 's egen PowerBox - og den er 20V.
Power Box RS Uni 1-way – Pro-Ject Audio Systems (project-audio.com)
Størrelsen på Pro-ject boksene er så små at separat power er en nødvendighet. Det er vel et design-valg de har tatt. Og personlig ser jeg fordelen ved ikke å ha en svær trafo plassert i et drivverk . Om RS2T spinner fornøyd med "bare"19 V vet jeg ikke. Nettspenningen kan jo variere noen prosent - så mulig det hadde funka. Men , det blir bare spekulasjoner inntil noen kan bekrefte det.Synd.
Det er neppe aktuelt med en komponent med veggvorte dersom det ikke kan kombineres med eksisterende PS.
Selv Topping klarer å konstruere komponenter med 230V. Tenker da på pris.
Og Mola Mola Kaluga kan leveres med for og effektforsterker med en av de mest støysvake RIIA og DAC og med 230V tilkobling
Dream on my FriendVi venter fortsatt på bilder av en nyinnkjøpt 301
Det er vel siste muligheten for at "unge" mennesker skal "oppdage" mannen og hans musikk.....
Takk for det. Litt mer vinterstemning enn det var forrige gang.Flotte bilder mr.