YesJens
Musikkelsker og Livsnyter😊
Nydelig, hadde den på bånd på 70 tallet, kan ikke huske at det var såå braNettopp!
Over til Jukka Tolonnen - A Passenger to Paramaribo
Så får vi litt heftig gitarspill i tillegg.
Nydelig, hadde den på bånd på 70 tallet, kan ikke huske at det var såå braNettopp!
Over til Jukka Tolonnen - A Passenger to Paramaribo
Så får vi litt heftig gitarspill i tillegg.
Kanskje noe i denne stilen? Må kanskje få laget ett solid nøttetre/valnøtt plinth?Vis vedlegget 870721
Du får hjelpe meg å finne plinth/arm til denne
Kanskje det, det der så IKKE bra utKanskje noe i denne stilen? Må kanskje få laget ett solid nøttetre/valnøtt plinth?
Vis vedlegget 874089
Jepp - sorry , men det der funker ikke på et slikt smykke av et drivverk. Og snu det for all del riktig veiKanskje noe i denne stilen? Må kanskje få laget ett solid nøttetre/valnøtt plinth?
Vis vedlegget 874089
Takker. Jeg liker å utfordre meg selv til å finne noen motiver på tross at jeg har gått der 100 ganger før. Men , ikke alltid man kommer hjem med noe da.Flotte bilder
Området er ganske spesielt. Både småtrær , mose og gresstuster minner om helt andre steder enn skogen i Ski. Myra har blitt kalt Lille Finse - noe man forstår når man går der om vinteren.Sa brura..... Tøft motiv, nesten litt unorskt over de gresstustene uti vannet.
Til å være en som ikke prioriterer vinyl som hovedformat, har du i alle fall bra utstyr.Litt vinyl før man graver frem julelys fra loftet.
Vis vedlegget 871973
Vis vedlegget 871974
Jo. takk - det blir nok min siste spiller vil jeg tro. Jeg dro den lenger enn fornuften tilsier når jeg kjøpte de armene osv. - men angrer ikke på det altså. Og slik som prisene har tatt av på disse R armene kan det nesten sees som en investering.Til å være en som ikke prioriterer vinyl som hovedformat, har du i alle fall bra utstyr.
ca 1650 USD fra KIna. Men, Audiophonics i Frankrike trekker fra mva - så prisen er der for øyeblikket 1332,50,- Euro + Norsk mva og toll. Rundt 18.000,- Norske kroner levert på døra.Spennende sak i hvilket prisleie ligger denne på?
mvh
Designet på din er mye finere, det er min smak og mitt behagDesignet er forandret i forhold til min (i bunnen). Synes ikke forandringen er utelukkende positiv, men det er smak og behag. Begge finnes i sort og sølv.
Vis vedlegget 874744
Jeg er faktisk enig. Den nye ser mer ut som et dataprodukt. Et modem eller noe sånt.Designet på din er mye finere, det er min smak og mitt behag
Jepp, skivebom! Men som du sier, smak og behag. Eller mangel på sådanJeg er faktisk enig. Den nye ser mer ut som et dataprodukt. Et modem eller noe sånt.
Benyttes fortsatt denne takhengende saken til film?Blir gjerne en film eller TV serie utpå kvelden. Denne kom i postkassa på BluRay i dag. Da vet jeg hva jeg setter på i kveld.
Vis vedlegget 874754
Nei, den gikk i kontaineren på gjenbruk . En gang high-end til 340.000,- Nå i beste fall gjenbruk av plast og metall. Teknologien har nok løpt fra den opptil flere ganger.Benyttes fortsatt denne takhengende saken til film?
Oki. Kos deg med film og popcornNei, den gikk i kontaineren på gjenbruk . En gang high-end til 340.000,- Nå i beste fall gjenbruk av plast og metall. Teknologien har nok løpt fra den opptil flere ganger.
Jeg har fremdeles min 50 tommer Pioneer plasma skjerm. Synes den er såpass bra at den duger en stund til.
Vis vedlegget 874761
Ja da er vi to! Jeg har fremdeles min gamle Pioneer skjerm i stua. Jeg innbiller meg at den er 13-14 år gammel nå...Jeg har fremdeles min 50 tommer Pioneer plasma skjerm. Synes den er såpass bra at den duger en stund til.
Husker ikke når jeg kjøpte min, med den var blant de siste som ble solgt til redusert pris da de la ned produksjonen. Synes fremdeles det er en meget god skjerm. Mange nye skjermer blir litt plastic fantastic i forhold.Ja da er vi to! Jeg har fremdeles min gamle Pioneer skjerm i stua. Jeg innbiller meg at den er 13-14 år gammel nå...
Valnøtt grade 4 eller opp i heltre og oljet - da snakker vi... Men det vil koste litt også, spesielt i tyrkisk emne.Den ble faktisk kul i British Racing Green. Synes valnøtt hadde vært snasent til den fargen. Matt finish på treverk.
Kanskje noe i denne stilen? Må kanskje få laget ett solid nøttetre/valnøtt plinth?
Vis vedlegget 874089
Nei, jeg bruker Pro-ject 's egen PowerBox - og den er 20V.Prosjekt RS2T krever 20VDC, har du prøvd med 19V?
Bruker Hypsos PS til Nucleus +, 19V og har mulighet til å splitte dersom det er samme polaritet.