soundscape
Æresmedlem
Hver gang jeg tar frem noen Steve Hillage skiver får de gjerne noen spillerunder. Disse er "Best of" for undertegnede.
Jeg sidestiller Open og Green tror jeg.....Mitt favoritalbum er så definitivt "Open"
Bra promo bilde her fra det som var første solo albumFish Rising
Verken sol eller hulder ville vise seg i dag, men tåke kan være stemningsfullt allikevel.Nydelig bilde av hulder myra i lett tåke Soundscape
Takker , gulvet kunne nok trenge litt sliping og olje , men det får klare seg en stund til .Flotte bilder Sound til og med et fint gulv
mvh
Med adskillige merker og streker etter tidligere plasseringerFlotte bilder Sound til og med et fint gulv
Joda men liker gamle slipte tregulv selv om det er noen merker her og derMed adskillige merker og streker etter tidligere plasseringer
Ikke første gang jeg krabber rundt med målebånd mellom lytteøktene nei De responderer så enormt ned på millimeternivå at jeg tror knapt nok hva jeg hører noen ganger. Veldig fornøyd med plasseringen nå altså.Med adskillige merker og streker etter tidligere plasseringer
Tegner flott den Art'n. Spesielt siste bilde synes jeg gir en flott blanding av skarphet og grått slør.Noen flere myr-bilder eklsusivt for hfs Når jeg redigerer / plukker bilder etter en tur ender jeg nesten alltid opp med et annet utvalg i andre runde. Det vil si - jeg beholder noen (de fleste) fra første runde, men noen ryker ut og andre kommer inn. Nikon D810 - Sigma 85mm ART 1.4.
Vis vedlegget 702068
Vis vedlegget 702071
Vis vedlegget 702070
Vis vedlegget 702069
Nå sørget naturen for mye av sløret på akkurat disse bildene , men den er fasinerende skarp - der man ønsker det. Resten bestemmes av blenderåpningen.Tegner flott den Art'n. Spesielt siste bilde synes jeg gir en flott blanding av skarphet og grått slør.
Takk for det motoren - god helg til deg også ! Godt vi kan kose oss med musikken i disse coronatiderflotte bilder som vanlig Sound Ha en riktig fin helg
mvh
Ja det kan du si, begynner å bli fryktelig lei nå av den pandemien men håper det snart går tilbake til normalenTakk for det motoren - god helg til deg også ! Godt vi kan kose oss med musikken i disse coronatider
Ser ut til å være en bra oppgradering fra forrige versjon. Jeg bruker Nikon's program til overføring av bilder fra kamera , men har Corel Paintshop Pro med diverse tillegg på redigerings PC'en. Et relativt rimelig program med mye av de samme muligheter som Adobe.Nytt gratis alternativ for Nikon bildebehandling du kan jo sette det på listen for test.
Ja, det er bare å skru de av så høre man forskjellen. De har 6 trinns volume kontroll , og tross at jeg bare kjører de på 1.trinn - og høyttalere har 93,5 db følsomhet - så utgjør tweetere en forskjell . Om det er mine aldrende ører skal jeg ikke spekulere i . Det som betyr noe er at man liker det man hører.Det hørtes lurt ut Sound, tror nok du vil merke det godt hvis du fjerner dem
mvh
Hadde bare eier hatt sin hunds ynde....Denne frøkenen er klar for å bli med eier @jorwed hjem , men måtte stille som modell først
Vis vedlegget 704281