Hehe, kan såklart spille! Hadde nok ikke lagt så mye cash i en gitar om det ikke var håpNice Håper du også kan spille på den? Vil bare anta det er en dyr "pynt" Slit an
Hei Spissoy^ Ja utseende er veldig flott! Var så heldig at jeg fikk prøve den en ukes tid før jeg bestemte meg!
Nå må jeg bare finne plass til den, da det begynner virkelig å bli trangt om plassen her!
Kanskje litt råflott som "reserve" forsterker!
Har også fått inn ett nytt strømprodukt!
Dillenhöfer NL-5!
Vis vedlegget 312059
Vis vedlegget 312060
Heisann!Hei Spissoy^ Ja utseende er veldig flott! Var så heldig at jeg fikk prøve den en ukes tid før jeg bestemte meg!
Nå må jeg bare finne plass til den, da det begynner virkelig å bli trangt om plassen her!
Kanskje litt råflott som "reserve" forsterker!
Har også fått inn ett nytt strømprodukt!
Dillenhöfer NL-5!
Spennende, et flott strømfilter, slår de fleste på design i alle fall
Testet dette ennå og kan si noe om "effekten"?
gismo
Jo har sett bilder av innmat på noen andre bokser fra Dillenhöfer, og jeg skal innrømme det er utseende jeg har kjøpt etter Apparatene får strøm vertfallFlott strømpadde det der..tror nok ikke innmaten er så voldsom.. tipper en liten kondis eller to..kansje noen små ferriter også..demper høyfrekvent støy..så noe gjør den nok mener jeg har noen bilder av innmaten et sted på dataen.. hvem selger de i norge?
Mvh Sense..
Er et par til salgs i Tyskland for 7200 Euro!Er det lov å spørre om pris for M8000?
Ja det er noe som trigger med utseende til Accuphase! Er ett merke jeg absolutt MÅ prøve før eller senere!Accuphase er ekstremt pene greier ja . Men det koster jo også endel. Men for "oss" som har relativt lettdrevene høyttalere, så tror jeg det er midt i blinken .
Jeg fikk aldri oppgitt prisen dessverre, når jeg nå spurte fikk jeg beskjed om at de nett var solgt, antar de ligger rundt 60-80kEr et par til salgs i Tyskland for 7200 Euro!Er det lov å spørre om pris for M8000?
Heisann!Hei
det ligger et par med infinity kappa 9 for salg i danmark
Tenkte å kjøre til Kristiansand, sove i Køben hvor høyttalerne også er, samt plukke opp noe annet stasj der nede om jeg finner noe billigt og interessant. så hjem samme ruta! eller noe slikt.Ja, det er bare å ta turen til begen eller stavanger, sette seg på fergen, legge seg og sove. Stå opp i danmark, hente høyttalere og ta samme rute tilbake og våkne opp i stavanger og kjøre hjem
Ja det går også braTenkte å kjøre til Kristiansand, sove i Køben hvor høyttalerne også er, samt plukke opp noe annet stasj der nede om jeg finner noe billigt og interessant. så hjem samme ruta! eller noe slikt.Ja, det er bare å ta turen til begen eller stavanger, sette seg på fergen, legge seg og sove. Stå opp i danmark, hente høyttalere og ta samme rute tilbake og våkne opp i stavanger og kjøre hjem
Fikk det samme problemet som deg for ei stund tilbake. Prøv å ring karen!Men.. jeg får ikke opprettet bruker på Hifi4all.dk ? Får bare opp at noe er sperret (antar det er mailen)
2000.- inkl fraktHva betalte du for disse flott hageslangene;-) ?
nice utseende er verd prisen alene i mine øyne!2000.- inkl fraktHva betalte du for disse flott hageslangene;-) ?
Nice,har du en link?Har fått kontakt med Kappa 9 eieren! Og han kunne holde dem av Så nå er det biljakt.. !
Fikk pakke fra DHL idag på døra. Nye høyttalerkabler, siden jeg har 2 par forsterkere jeg bruker, er det lettere å veksle mellom de når man bare trenger å koble inn og ut kabelen på høyttaler siden!
Elsker designet på de, rimelig tykke også Trodde Usher/report) kablene var tykke..
Vis vedlegget 315670
Vis vedlegget 315671
Bare for å vise litt størrelse!
Vis vedlegget 315672
Veldig flott med rosègull!
Vis vedlegget 315673
Er ikke kabeltroende i det hele, men setter pris på utseende og kvalitet.
Pm sendt!Nice,har du en link?Har fått kontakt med Kappa 9 eieren! Og han kunne holde dem av Så nå er det biljakt.. !
Fikk pakke fra DHL idag på døra. Nye høyttalerkabler, siden jeg har 2 par forsterkere jeg bruker, er det lettere å veksle mellom de når man bare trenger å koble inn og ut kabelen på høyttaler siden!
Elsker designet på de, rimelig tykke også Trodde Usher/report) kablene var tykke..
Bare for å vise litt størrelse!
Veldig flott med rosègull!
Er ikke kabeltroende i det hele, men setter pris på utseende og kvalitet.
mvh