motoren
Æresmedlem
Godt nyttår Lund kos deg
mvh
mvh
takker, du óg.Godt når ting går seg til I dette været er det ikke mye annet å gjøre en snurre litt vinyl.
Ha en fin dag
mvh
Takker for at du minnet meg på filterene!Finfin dac! Anbefaler deg å teste ut de ulike filtrene når hodet er innspilt
Det her jeg ikke sett før nå. Tipper det er ett snøfnugg som lyser opp rett foran vinduet. Eller kanskje russiske droner som var veldig populært her før jul?Fine vinterbilder, ser ut som en god plass å finne roen. På det første bildet er det et eller annet til venstre for midten som lyser i snøen. Hva er det for noe?
Så skikkelig kos ut der Lundom hifi og musikk får meg til å senke skuldrene og nyte livet er dette en annen liga. Slik var utsikten når jeg stod opp i for å få varme i hytta i dag.
Vis vedlegget 884758
Gammel hytte med veldig god ventilasjon og enkel standard men for oss er den perfekt
Vis vedlegget 884767
Her tenker man lite på trivielle problemstillinger ala dac ol.
mvh
Kan også være øynene til en gigantisk snømus…Det her jeg ikke sett før nå. Tipper det er ett snøfnugg som lyser opp rett foran vinduet. Eller kanskje russiske droner som var veldig populært her før jul?
Hysj nå, ikke sett griller i hodet på meg. Jeg har jo spart masse penger i dag. Det er også lettere å gå ut uten noen plater enn med én. Det er nesten som å bare ta eeeen halvliter - går ikke det vettu…Den butikken sender vel hjem for deg, eller holder av til du er tilbake igjen og skal hjem?