Takker!Gratulerer med flott amp skal du bytte ut forsterker settet?
mvh
Husk på at man ofte angrer mer på de salg man har gjort enn de kjøpene man har foretatt seg Men skulle du allikevel velge å selge så kan jeg være interessert=)Vet ikke helt hva som gnager, men har dessverre gått og fundert en stund.
Nå har jeg hatt en 300b stående uten å bli brukt i evigheter. Stått på lager i påvente av noen skikkelige høyttalere igjen. Hørning trafoer Western Electric og Golden dragon rørsett, og mye annet snacks. 40 kg med skrapjern.
Det er forsterkeren som aldri....
Men det hadde vært fint å fått frigjort litt plass og kapital til andre ting. Valgets kvaler
Vis vedlegget 888869
Vi får se hva som skjer når jeg kommer meg hjem.
Noterer meg det bak øret. I utgangspunktet har jeg slått det fra meg, men ingen vet hvor haren hopperHusk på at man ofte angrer mer på de salg man har gjort enn de kjøpene man har foretatt seg Men skulle du allikevel velge å selge så kan jeg være interessert=)
Kan være du er nærmere sannheten enn vi aner. Nå har vel ikke Torqueflite kassen vært kjent for å være de mest holdbare, men uansett så et et skikkelig cluch-havari mye skumlere enn et motorhavari. Har vurdert et sprengsikkert hus bare for å være på den sikre siden. Er jeg heldig så finner jeg det gamle sprengteppet som er arkivert en eller annen plass - forhåpentligvis ikke på Erikstemmen.Og når mopar-motoren er ferdig til test...:
Gode betraktninger mellom de to forsterkerne.Da er dessverre beslutningen tatt, Pass Labsen blir lagt ut for salg. Lydmessig blir jeg ikke helt enig med meg selv hva jeg liker best av First Watt og Pass.
Det som var en strek i regningen var rett og slett størrelsen. Jeg ender opp med at den står "midt på gulvet"
Vis vedlegget 900958
Jeg har vært litt frem og tilbake. I går byttet jeg rundt forsterkerne 4 ganger. Når jeg kobler opp Pass tenker jeg at jeg er helt idiot som vurderte å kvitte meg med den. Den har et skyv og en kontroll som jeg aldri ville tro var mulig med de små høyttalerene jeg har. Du kjenner bassen langt ned på 20tallet på lavt volum, det er veldig fascinerende.Gode betraktninger mellom de to forsterkerne.
Jeg har vurdert Int30 mange ganger, men er redd for det du skrev. Nå går jeg rundt og tenker litt på Grandinote, men er nølende av samme grunn. Får holde meg til rør til jeg finner noe godt alternativ (ikke avgir så mye varme).
Leit å måtte ta en avgjørelse når man liker flere ting, ja. Det hoper seg opp hos meg her, kan du siJeg har vært litt frem og tilbake. I går byttet jeg rundt forsterkerne 4 ganger. Når jeg kobler opp Pass tenker jeg at jeg er helt idiot som vurderte å kvitte meg med den. Den har et skyv og en kontroll som jeg aldri ville tro var mulig med de små høyttalerene jeg har. Du kjenner bassen langt ned på 20tallet på lavt volum, det er veldig fascinerende.
Det ender ofte opp med at man bare vil skru opp mer og mer og mer…
F6’en er sonisk mer i SET-land med de begrensningene det har i forhold til volum og kontroll. Det aller beste er at den smyger under skapene og er ute av veien.
Så hvis innredningen hadde vært annerledes og utstyret hadde stått i et rack hadde muligens avgjørelsen vært en annen. Når denne forsterkeren i tillegg har stått på drømmelisten i mange år gjør det egentlig litt vondt.
mvh
Ja blir spennende å leseTusen takk,
skal bli gøy å se hvordan den fungerer kontra B1.