motoren
Æresmedlem
Gratulerer med F6 Nydelig sak og moro å se resten av oppsettet igjen
mvh
mvh
Det er mitt inntrykk og. Enkel konstruksjon og enkle filtre som gir mye. Med porten nedover er de enkle å plassere og. En vellykket konstruksjon rett og slettMed fare for å bli arrester for blomsterspråk så synes jeg de er meget musikalske - relativt oppløste uten at det ødelegger musikken.
Neida han er nok enda i vigør men ikke så mye som førFår høre med han. Håper han ikke har pensjonert seg…
Fant noe på tuben men det falt ikke helt i smak dessverreMens man venter på riaa’en har jeg vært i kjelleren og rota i cd’ene.
Bra live plater er bare helt fantastisk. På en plate som dette savner jeg virkelig ett sett med gode horn!
Kanskje de siste driverene bare må få lov til å ligge på ventehylla…
uansett - denne kan virkelig anbefales hvis man er i jazz hjørna
Vis vedlegget 824114
Så ligger man på lugaren å hører på musikk gjennom hørlurarane og kommer plutselig på at man skal sjekke ut det derre youtube bandet en kollega spiller med. Nesten litt flaut å ikke ha fått dette med seg for dette swinger!
Ikke ofte jeg synes coverlåter er bra men dette var herlig forfriskende for meg.
Sultans of swing - Ålgård style…
Sånn helt generelt etter å ha sett på bildene fra ditt rom, ville jeg også sørget for å få lyttet på akkurat den C20 Super-modellen før du kvitter deg med pengene. Grunnen er at de har en såpass åpenbar diskantheving, at du skal ha et temmelig britisk rom (vegg-til-vegg-tepper, tunge møbler, tjukke gardiner) for å svelge unna den karakteren.Da føler jeg nesten at jeg fortjener voksenpoeng!
Har vært på jakt etter høyttalere en liten stund nå og fant et par Kudos Super20 i Sverige til en hyggelig pris. Etter litt mailing frem og tilbake går det opp for meg at jeg får svar på google norsk, og at selger oppgir pris på høyttaler og frakt i euro.
Selvfølgelig ønsker selger også å få betaling direkte på konto…
Når Derek Gilligan fra Kudos på eget initiativ sender meg en ekstra mail i går om at det må være trykkfeil på serienummer på høyttaleren blir det litt for mange momenter som skurrer.
Det kan godt være at selger er ærlig og har sine grunner for å opptre som han gjør men varsellampene har blitt utløst hos meg. Normalt sett hadde jeg blitt blendet av kjøpelyst og pris, i dag beholdt jeg faktisk bakkekontakten avstod fra handel!
Begynner å bli gammel og satt regner jeg med…
takker for innspill,Sånn helt generelt etter å ha sett på bildene fra ditt rom, ville jeg også sørget for å få lyttet på akkurat den C20 Super-modellen før du kvitter deg med pengene. Grunnen er at de har en såpass åpenbar diskantheving, at du skal ha et temmelig britisk rom (vegg-til-vegg-tepper, tunge møbler, tjukke gardiner) for å svelge unna den karakteren.
Cardea C20 (ikke Super, altså) er derimot en annen skål, en diskrét diskantheving på et såpass fantastisk diskantelement gjør ingenting. De høyttalerne er helt fullstendig fantastiske.
Det kan jeg skrive under påSånn helt generelt etter å ha sett på bildene fra ditt rom, ville jeg også sørget for å få lyttet på akkurat den C20 Super-modellen før du kvitter deg med pengene. Grunnen er at de har en såpass åpenbar diskantheving, at du skal ha et temmelig britisk rom (vegg-til-vegg-tepper, tunge møbler, tjukke gardiner) for å svelge unna den karakteren.
Cardea C20 (ikke Super, altså) er derimot en annen skål, en diskrét diskantheving på et såpass fantastisk diskantelement gjør ingenting. De høyttalerne er helt fullstendig fantastiske.
er det ikke på tide du prøver deg på titanserien - så kan jeg hjelpe deg med avhendingen av de gamle greiene dineDet kan jeg skrive under på
Det var et nytt merke for meg. Ser jo kjempeinteressant ut!Har Bastanis nå. Hadde C20 i ca fire år tror jeg men det er en 6-7 år siden nå