M
marsboer
Gjest
Kanskje på tide å komme seg videre fra XP?
Puscifer skrev:Ikke bare jeg som har dette problemet ifølge forum hos Logitech.Puscifer skrev:Hjelp !
Har oppgradert SqueezeSenter til 7.3 men den vil ikke starte opp !
Står bare: SqueezeSenter Starting..... ??? ???
Knut
Lastet ned versjon 7.2.1 og alt er som normalt
http://downloads.slimdevices.com/SqueezeCenter_v7.2.1/
Faen, det var 2 dager uten musikk
Knut
Hm. jeg lurer på om jeg skal selge min cd-spiller jeg også.. Har en Rotel RCD-02 som jeg kan bruke til nød...Terka skrev:Har dere fortsatt cd-spiller? Jeg sitter pt med en ganske ok cd-spiller som egentlig aldri blir brukt. Eneste ville være om disk og backup med musikk havarerte. Får meg ikke helt til å selge spilleren enda... men ser egentlig ingen grunn til å la vær heller.
Ahhh! smart tusen takk for tipsRhesus skrev:Bruker man linux og LVM, så er det rørende enkelt å legge til mer diskplass. Dytt den inn, legg den til i volumgruppen og utvid størrelsen på volumet der musikken ligger. Voila.
On the box it said "Windows XP or better", so I installed Linux. ;Dmarsboer skrev:Kanskje på tide å komme seg videre fra XP?
Ulf-B; var det hos deg jeg var innom og "hentet" en effektforsterker i går?? Satte pris på den gode samtalen og flott å se et så ryddig oppsett. Førsteinntrykket er det hjalp å ha 2 stk til biamping! Takker!Ulf-B skrev:Alle antydninger til high-end-spillere er forlengst solgt unna. Selg dine, du også - før flere skjønner tegningen.
"Brute force would be to factory reset the receiver (hold botton till it blinks fast red) and the controller (factory reset in advanced settings) and start from scratch."noruego skrev:Trenger litt assistanse. Og det bråttom!
Satte opp Dueten etter samme mal som ved å sette sammen IKEA-reoler, dvs uten å studere bruksanvisningen først. Jeg antok at Dueten ville forstå at den var kablet ved å stappe inn en ethernetkabel der bak, men det virker som at den ikke har tatt den meldingen.
a) hvordan får jeg den nå til å kjøre kablet
b) hvordan setter jeg fast IP-adresse
Har gått gjennom alle menyvalg på kontrolleren uten å finne ut av dette, og vil sette umåtelig pris på prompte assistanse da jeg har invitert over noen kompiser senere i kveld for å demonstrere SBs fortreffelighet og da bør det helst være noe av sistnevnte å fremvise..
Visst var det hos meg - og takk i like måte for hyggelig samtale. Ryddig oppsett? - vel, vel...det er mye god WAF og varig husfred å få når det ser OK ut, men jeg er faktisk den største drivkraften for å ha det slik. Godt men helst usynlig.Terka skrev:Ulf-B; var det hos deg jeg var innom og "hentet" en effektforsterker i går?? Satte pris på den gode samtalen og flott å se et så ryddig oppsett. Førsteinntrykket er det hjalp å ha 2 stk til biamping! Takker!Ulf-B skrev:Alle antydninger til high-end-spillere er forlengst solgt unna. Selg dine, du også - før flere skjønner tegningen.
Mulig cd-spilleren havner på børsen her i løpet av kvelden.. :
Hvis det ikke er mulig å justere dette i ettertid så får jeg heller gjøre det på den brutale måte etter jobb i kveld...berxter skrev:"Brute force would be to factory reset the receiver (hold botton till it blinks fast red) and the controller (factory reset in advanced settings) and start from scratch."noruego skrev:Trenger litt assistanse. Og det bråttom!
Satte opp Dueten etter samme mal som ved å sette sammen IKEA-reoler, dvs uten å studere bruksanvisningen først. Jeg antok at Dueten ville forstå at den var kablet ved å stappe inn en ethernetkabel der bak, men det virker som at den ikke har tatt den meldingen.
a) hvordan får jeg den nå til å kjøre kablet
b) hvordan setter jeg fast IP-adresse
Har gått gjennom alle menyvalg på kontrolleren uten å finne ut av dette, og vil sette umåtelig pris på prompte assistanse da jeg har invitert over noen kompiser senere i kveld for å demonstrere SBs fortreffelighet og da bør det helst være noe av sistnevnte å fremvise..
Bernt K
Hei! Her kommer et langskudd fra min side..noruego skrev:Puta! Av en eller annen grunn skjønner ikke Dueten at her er det kabel som gjelder. PS3en tok dette med en gang uten videre dikkedarer, så hvorfor i svarte helv#¤e skal det være så vanskelig for Dueten?
Aller siste alternativ... les vedlagte brukermanual... ;D http://www.slimdevices.com/documentation/WEB_Duet_User_Guide_EN.pdfnoruego skrev:Trenger litt assistanse. Og det bråttom!
Du er sikker på at det er selve Artist navnet på mappen som er feil? Det som vises i Now Playing displayet er navnet i Artist tag'en. Så sjekk at også tag'en er korrekt stavet.HoJ skrev:Enkelte av mappene mine (artist navn) har stavet seg feil, og trenger da å rette det opp. Har prøvd "tøm musikkbiblioteket og søk på nytt" men det lar seg ikke slette - jeg har slettet denne fra harddisken så der ligger den ikke lenger. Hvordan kan jeg fjerne den fra sb?
I dag, og med noe lavere hvilepuls enn i går kveld, har jeg forsøkt med noe mer systematisk feilsøking. Og har dess mer også skrevet ut og lest brukermanualen, inklusive det som går på troubleshooting.Terka skrev:Hei! Her kommer et langskudd fra min side..noruego skrev:Puta! Av en eller annen grunn skjønner ikke Dueten at her er det kabel som gjelder. PS3en tok dette med en gang uten videre dikkedarer, så hvorfor i svarte helv#¤e skal det være så vanskelig for Dueten?
Har desverre ikke Duet'en men på SB Classic og Transporter så må jeg holde "<-tasten" til høyre inne lenge på navigasjonstasten (den med høyre/venstre/ ;Dopp/ned) da kommer jeg tilbake i oppsettsmenyen. Her må kan jeg velge mellom LAN/WLAN. Dette er steg nr 2 i oppsettmenyen.
Aller siste alternativ... les vedlagte brukermanual... ;D http://www.slimdevices.com/documentation/WEB_Duet_User_Guide_EN.pdfnoruego skrev:Trenger litt assistanse. Og det bråttom!
(Side 38 først, deretter fra litt nede på side 14)
Nei, det er ikke normalt.janghell skrev:...
Altså; squeezecenter stopper om natten når squezeboxen (V3) ikke er på, er det normalt??
Må ivertfall høyreklikke på ikonet og velge starte...coolbiz skrev:Nei, det er ikke normalt.janghell skrev:...
Altså; squeezecenter stopper om natten når squezeboxen (V3) ikke er på, er det normalt??
Er du sikker på at SC stopper?