Først avinstallerer du den versjonen av SC som du har nå. Deretter klikker du på linken ovenfor og klikk på filen SqueezeCenter-7.3.exe og den vil da bli lastet ned til PC'en din. Svar ja hvis du får spørsmål om du vil laste ned og kjøre filen.Ulf-B skrev:Dette må jeg få forklart med relativt små teskjeer:OS skrev:Du finner v7.3 her: http://downloads.slimdevices.com/SqueezeCenter_v7.3.0/Lexluthor skrev:Jeg opplever akkurat det samme med SqueezeCenter 7.3.2 og 7.3.1 ..... SC står i start modus konstant uten å bli ferdig.Ulf-B skrev:Nå har jeg akkurat installert SqueezeCenter versjon 7.3.2...
Skulle gjerne reinstallert 7.3 (som virket 100%) men den har jeg slettet. Noen som vet hvor man kan få tak i tidligere versjoner av SC?
mvh,
OS
Hva gjør jeg for å få disse rare greiene som dukker opp når jeg klikker på linken, inn på PCen min - som altså fortsatt kjører på Windows XP?
Jeg er avhengig av å få til dette før helgen, for da skal jeg ta med meg lap-top og en Squeezebox langt ut i ødemarka og prøve å få musikk der også. Jeg trenger all hjelp jeg kan få - dette kan jeg ingenting om.
mvh,
OS