Dazed skrev:
Dazed skrev:
Med spotify-plugin (Sueezeserver?) på PC-en; Hvordan styrer man låtvalg og slikt fra Squeezebox-en/fjernkontrollen? Kan man bare velge blant de spillelistene man har på Spotigy-kontoen? Kan man søke etter ting på samme måte som i spotify-klienten på PC-en? Hvordan virker dette, egentlig?
Ingen?
Kan ikke gi et konkret svar da jeg ikke benytter orginalfjernkontroller. Forsøker meg på en beskrivelse på hvordan det fungerer hos meg sånn i tilfelle det gir deg noen tips..
På PC/SqueezeServer Web-grensesnitt: Jeg går inn på Internet-Radio--> Spotify; og deretter får opp alternativer som Search Artist/Albums/Tracks, Recent Searches, osv. Pleier da å velge å søke på Artist, og deretter velge album i listen over album som kommer opp. Kan deretter velge spesifikk låt. (Det kan også søkes direkte på låt under Search Tracks, men er ikke så flink til å huske tittel på låter..)
På iPhone/iPod med iPeng: Her fungerer ikke overnevnte funksjoner under Radio--> Spotify hos meg. Velger i stedet "Extras" i iPeng menyen, får da opp søkefelt, skriver inn "søketekst" og trykker på ">", får deretter opp alternativer hvor jeg skal søke og velger Spotify, og kan nå velge om det skal søkes i "Artists/Albums/Tracks".
Vet dog ikke om dette var til særlig hjelp..