Ja, det ordnet seg etterhvert. Aner ikke hva den holdt på med, men den brukte over ett døgn på å lete etter ikke-eksisterende mediafiler. Jeg avbrøt det søket og startet et nytt søk fra scratch, og da var det ikke noe tull i det hele tatt.
Åpenbart ikke fikset ennå...united59 skrev:Det har visst vært noe krøll for enkelte (kun ReadyNAs?) med "søk etter nye/endrete filer", at søket ikke avslutter seg selv. Dabhar man manuelt måttet klikke avbryt (fungert det også greit). Mens "tøm og søk på nytt" har fungert bra. Vet ikke om det er fikset.
Nå kjører eg alt gjennom SB Serveren på min Ready NAS og det funker flott,men det eineste eg reagerer på er at når eg søker opp artister på Spotify via min Samsung Galaxy Tab 10.1 så er det ikkje alle den spiller av,få beskjed om at" denne artisten/album/sang ikkje spilles i min region" ,mens når eg søker den samme artisten opp på min laptop så spiller den av artist/album/sang.Liotheles skrev:Enig med RoDa..... har du først satt opp en SB server hjemme bør du kjøre gjennom den. Med Triodes Plugin for Spotify får du også ekstra funksjonalitet, f.eks med at den husker Recent Albums, Artists og Searches som er supert når du skal spille noe du nettopp har spilt men som er borte fra current playlistRoDa skrev:Bytter du bibliotek når du spiller fra Spotify og SB Server?T A F skrev:MSB når eg bruker Spotify og Internettradio eller så kjører eg server på min Ready NAS Duo.
TAF
Hvorfor ikke kjøre alt gjennom SB Serveren?
Jeg kjører internettradio, WiMP og (selvsagt) musikkbiblioteket gjennom SB server.
Fungerer gull nå med 7.6.1-r33110 på server og 7.6.1-r9486 på Touch.![]()
T A F skrev:Nå kjører eg alt gjennom SB Serveren på min Ready NAS og det funker flott,men det eineste eg reagerer på er at når eg søker opp artister på Spotify via min Samsung Galaxy Tab 10.1 så er det ikkje alle den spiller av,få beskjed om at" denne artisten/album/sang ikkje spilles i min region" ,mens når eg søker den samme artisten opp på min laptop så spiller den av artist/album/sang.
Noken som kjenner til dette?
Har SB Controller App på min Samsung GT.
TAF
Kødder på Window 7 også.Asbjørn skrev:Åpenbart ikke fikset ennå...united59 skrev:Det har visst vært noe krøll for enkelte (kun ReadyNAs?) med "søk etter nye/endrete filer", at søket ikke avslutter seg selv. Dabhar man manuelt måttet klikke avbryt (fungert det også greit). Mens "tøm og søk på nytt" har fungert bra. Vet ikke om det er fikset.
Ripnas? Se poster lenger oppe på sida.hifiguru skrev:WTF? Siste oppdatering på SS krever Microsoft Visual C++ eller no sånt. Hva er dette? Anyone?
Hvem er de grønne ?pstraums skrev:Touch til grompris hos de grønne i dag!
Mvh: PerS
CDWMcInSpots skrev:Squeezebox Touch: NTFS og FAT32
[...]
For en stund siden bestemte jeg meg for at jeg skal undersøke bruk av Squeezebox Touch med USB-lagringsenheter formatert med NTFS og FAT32.
[...]
Harbs skrev:Hei
Er helt grønn på dette med å hente musikk fra nett.
Har tenkt litt på anskaffe meg en Squeezebox.
Hvordan kobler man opp en slik?
Trond
Trenger forsåvidt heller ikke "egen server" det holder forsåvidt med en USB disk/plugg og bruke Touch'en sin innbygde server.ardilla skrev:Vil du ha Hires-musikk, må du ha en egen server (f.eks. en NAS) hjemme, og da må du installere Squeezebox Server på denne.
Squeezebox controller kan styre alle typer squeezebox, inkl Transporter.johnnygrandis skrev:kjapt innpå, kan Squeezeboks Duet controller styre Boom og Squeezeboks radio ?
Denne Erland er tydeligvis ingen reklamemann. Hva er det egentlig han selger, og hva kan jeg få ut av det?Lexluthor skrev:Jeg har kjøpt livstidslisens på TrackStat plug-in til Squeezebox. Denne er et must synes jeg og spesielt kjekk for å bla gjennom den siste spilte eller nyeste musikken i musikkbiblioteket. Mulighetene er mange. Anbefaler alle å prøve denne http://erland.homeip.net/download/do/viewapplication?name=slimserver-trackstat
Dersom andre har noen gode tips for bruk av TrackStat plug-in så kan dere jo dele dem?
Jupp, som de andre her sier.johnnygrandis skrev:kjapt innpå, kan Squeezeboks Duet controller styre Boom og Squeezeboks radio ?
Den er ikke så dårlig om man benytter seg av alfabetet på denedding skrev:Touch er en smart sak. Derimot finner jeg ikke fjenrkontrollen særlig godt egnet. Jeg bruker selv smarttelefon, og da er det bare fryd og gammen ;D Jeg må si at jeg ikke helt skjønner hvorfor jeg ikke har kjøpt en slik en for lenge siden? Ypperlig at man kan benytte den uten å ha PCen i gang.
Nydelig, takk for alle svar !Ulf-B skrev:Kjapt svar: Ja.
Jeg har lagt inn "Choose player" som valg i hovedmenyen på Controlleren min - og da går det veldig kjapt å velge hvilken spiller som skal styres av Controlleren.
Ikke til TrackStat, men til CustomBrowse.Lexluthor skrev:Dersom andre har noen gode tips for bruk av TrackStat plug-in så kan dere jo dele dem?
Det virker vel ikke på Controller/Touch/Radio - Squeezeplay-baserte spillere?Class skrev:Dere som synes det er klønete å søke har kanskje ikke prøvd LazySearch?
Det gjør kanskje ikke det? Jeg har glemt å teste det på en Radio som jeg knapt bruker.bhaagensen skrev:Det virker vel ikke på Controller/Touch/Radio - Squeezeplay-baserte spillere?Class skrev:Dere som synes det er klønete å søke har kanskje ikke prøvd LazySearch?