PeriodeLytter
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 26.02.2013
- Antall liker
- 3.282
Støtter bruk av knappekontroller jeg også. Men du ser meg kun på sykkelrulle helt ute av kontrollTo ting som jeg er avhengig av med de originale squeezebox`ene;
1.Å kunne ligge å slumre i sofaen med squeezebox fjernkontrollen i hånda, og kunne styre volum/skippe sanger uten å måtte kikke opp.
2. Å enkelt kunne styre volum/velge sanger med 180-190 i puls på sykkelrulla i garasjen.
Er sikkert mulig å få til en fjernkontroll på andre enheter også. Men de originale fungerer i hvert fall utmerket.
Som andre har nevnt. Integrasjon med smartdevicer fungerer overraskende godt. Selv hadde vi Google sin lille Home en stund her i stua.
Kunne bestille musikk med ønsket volume rett så treffsikkert. Men den gikk på hode ut når vi oppdaget at den lytter til all verdens tiden, — selv når det helt stille i rommet slo den seg på.
Tenkte henge den opp i snekkerbua når det blir litt varmere i været. Greit når en står med hendene full av maling eller olje og be den hoppe over ABBA Waterloo når man har den på random play