Squeezebox & Transporters` Venner!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • noruego

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2003
    Innlegg
    6.811
    Antall liker
    7.851
    Sitter fortsatt og fikler med oppsettet i det kontrolleren får en programvareoppdatering. Søker på nytt etter spillere og får nå muligheten til å velge selve kontrolleren. Jeg velger denne, denne kobler seg til SqueezeCenter, jeg plugger i en hodetelefon og, voila!!, det spiller!
     

    Aubi

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.10.2007
    Innlegg
    482
    Antall liker
    1
    For min del holder det å slå den av med fjernkontrollen. Når den en skjelden gang har hengt seg opp, pleier det å hjelpe med ta strømmen i fra den og gi den tilbake!
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.907
    Antall liker
    2.100
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Ingen problemer her. Etter ethvert strømbrudd - både kort- og langvarige - kobler Squeezeboxene mine seg greit opp til Squeezecenter. Som forøvrig er på kontinuerlig, selv om jeg logger meg av og kona logger seg på med sitt brukernavn. Så lenge PCen står på og nettverket er oppe og går, finner Squeezeboxene mine alltid veien.

    M.h.t. på/av bruker jeg bare fjernkontrollen - mens strømmen står tilkoblet hele tiden. Det betyr vel at den står i en slags standby når den ikke brukes.
     

    Valentino

    J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    30.280
    Antall liker
    24.868
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Jeg har Transporter som preamp, og har valgt "Audio always on", slik at det ikke bråker så fælt når det kommanderes natta. Resten av greiene står alltid på allikevel.
     

    noruego

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2003
    Innlegg
    6.811
    Antall liker
    7.851
    Terka skrev:
    • Noruego:

      Når du skriver SqueezeNetwork på NAS'en så mener du SqueezeCenter?
      Om jeg har forstått deg riktig så er er følgende oppsettet ditt nå:
      Controller <- trådløst -> Dueten <- kabel ->Router <- kablel -> switch <- kabel -> NAS (her kjører SqueeCenter, samt musikken ligger her)
      Controlleren finner SqueezeCenter på NAS.
      PS3 er koblet via kabel til Routeren og finner musikken på NAS.


    • Ja, dette er riktig med unntak av at jeg også kan koble Controlleren direkte til det trådløse nettet uten problemer. Og ja, jeg mente SqueezeCenter, roter nok fortsatt litt med begrepene da jeg er fersk på dette samt at det Controlleren gjenkjenner på nettet er SqueezeNetwork og ikke -Center.


      Terka skrev:
      Regner med at du har forsøkt elimineringsmetoden?

      Koble en laptop/pc via kabel til Routeren.
      • Får du opp SquezeCenter i webbrowser på laptop/pc koblet med kabel til Router? (http:<IP adresse til NAS>:9000)
      Jeg har testet dette, og laptopen har ingen problem med å koble til NAS og åpne SqueezeCenter enten direkte, via switch eller via router og switch.


      Terka skrev:
      Dersom du ikke får opp SqezeCenter på laptop/pc (PC->Router->Switch->NAS(SquezeCenter)
        • Forsøk om du får opp SqueezeCenter på laptop/pc med å koble PC via kabel til Switch (PC->Switch->NAS (SquezeCenter).
        • Dersom du fortsatt ikke får opp SquezeCenter, sjekk om det er sperret for den porten Squezecenter bruker :)9000) på NAS'en
        • Dersom du får opp SqueezeCenter på pc koblet via Switch men ikke via Router så antar jeg at problemet ligger i Router'en.


      • Jeg begynner også å lure på om ikke problemet er i routeren, men alt annet jeg har koblet i den, enten det nå har vært trådløst eller kablet, har vært plug&play, inklusive for Controlleren.

        Terka skrev:
        Dersom du får opp SqueezeCenter på laptop/pc når den er koblet via kabel til Router:
        • Gå inn på Squeezecenter, sjekk at spilleren er Duet'en (oppe til høyre i sjermbildet), gå inn på Settings (nederst til høyre i skjermbildet)
        • Les av IP adressen for Duet'en og forsøk å pinge denne fra laptop/pc.
        • Dersom du får pinget Duet'en fra pc'en så er det full kontakt mellom Duet og Router.
        • Forsøk deretter å pinge samme IP-adresse via Switc (PC -> Switch -> Router -> Duet). Dersom du får pinget Duet'en så er det kontakt mellom Duet og Swich.
        Har prøvd dette og alt funker greit, dvs jeg får pinget Receiveren, men SqueezeCenter finner ingen spiller.


        Takk skal du ha for hjelpen, jeg fikk klarert ut ett par saker ved å gå gjennom punktene dine, men jeg tror jeg får bite i den sure bananen og be IT-ansvarlig på jobben over på et oppdrag og en dram i morgen kveld.




     

    berxter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2007
    Innlegg
    5.852
    Antall liker
    4.164
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Logitechs support er veldig god... Ring dem i åpningstiden, erfaringsmessig vet de hva de snakker om.

    Bernt K
     

    Aubi

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.10.2007
    Innlegg
    482
    Antall liker
    1
    Inguz EQ imponerer meg bare mere for hver dag som går. Min erfaring fra EQ begrenser seg til vanlige diskant/bass kontroller, som stort sett bare har tilført et litt "ullete" bidrag til helheten.

    Inguz er noe helt annet. Små forandringer er lett hørbare og kommer der man forventer at de skal.

    Ser også at PC'en må slite litt også. 10-15% av arbeidskapasiteten går med til å gjøre denne jobben. Betyr det at jeg er for glad i bass? ;D
     
    M

    marsboer

    Gjest
    Tviler på at mengden gain innen hvert frekvensområde påvirker prosessor bruken. Det er vel selve convolver-biten som krever sitt.
     

    Bx

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.08.2005
    Innlegg
    9.015
    Antall liker
    4.457
    Til Veggen og andre Inguz brukere:

    Jeg har nå tatt i bruk radioen på SB'en. Men sliter med å få den til å fungere sammen med Inguz. Har installert Lame men det ser ut som jeg må gjøre flere grep for at det skal fungere. Noen som har tips?
     

    Veggen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.04.2006
    Innlegg
    1.224
    Antall liker
    6
    Har ikke testet kombinasjonen Inguz og nettradio (tror jeg), så jeg har ikke noe tips å komme med desverre.
    For meg er nettradio stort sett til ukritisk bakgrunnslytting så jeg har ikke tenkt noe over det, men er det ikke slik at ved streaming fra internett så rutes trafikken direkte til SB, utenom server/squeezecenter?
    Da er vel naturlig at Inguz ikke har noen effekt?
    Mulig dette ikke alltid stemmer og at det finnes noen triks for å få det til.
     

    belia

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.12.2005
    Innlegg
    562
    Antall liker
    4
    Tenger litt hjelp av dere:
    Min SB Duet gjør noe jeg ikke skjønner fra tid til annen.
    Jeg liker veldig godt å finne musikk etter "folder structure". Problemet er at den forsvinner fra tid til annen, og å lete opp etter artist eller album er noe jeg ikke liker. Hvordan kan jeg få dette tilbake, slik at det ligger som et valg under "music library"?

    På Squeezenetwork har jeg en konto som jeg ikke får logget på. Om jeg "glemmer" passordet og får tilsendt et nytt, så virker ikke det heller. Er dette en kjent problemstilling? Hadde vært kjekt med litt radio også.
     

    XD-845

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.11.2008
    Innlegg
    107
    Antall liker
    0
    Fantastico........................................ 8)
     

    OS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    1.587
    Antall liker
    11
    Torget vurderinger
    3
    belia skrev:
    Tenger litt hjelp av dere:
    Min SB Duet gjør noe jeg ikke skjønner fra tid til annen.
    Jeg liker veldig godt å finne musikk etter "folder structure". Problemet er at den forsvinner fra tid til annen, og å lete opp etter artist eller album er noe jeg ikke liker. Hvordan kan jeg få dette tilbake, slik at det ligger som et valg under "music library"?

    På Squeezenetwork har jeg en konto som jeg ikke får logget på. Om jeg "glemmer" passordet og får tilsendt et nytt, så virker ikke det heller. Er dette en kjent problemstilling? Hadde vært kjekt med litt radio også.
    Hos meg er "Music Folder" et valg under Music Library, og har vært det så lenge jeg kan huske. Er dette borte hos deg?

    Jeg kan spille radio som bare det jeg uten å logge inn på SN. Trykker Home og velger Internet Radio.

    mvh,
    OS
     

    belia

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.12.2005
    Innlegg
    562
    Antall liker
    4
    OS skrev:
    belia skrev:
    Tenger litt hjelp av dere:
    Min SB Duet gjør noe jeg ikke skjønner fra tid til annen.
    Jeg liker veldig godt å finne musikk etter "folder structure". Problemet er at den forsvinner fra tid til annen, og å lete opp etter artist eller album er noe jeg ikke liker. Hvordan kan jeg få dette tilbake, slik at det ligger som et valg under "music library"?

    På Squeezenetwork har jeg en konto som jeg ikke får logget på. Om jeg "glemmer" passordet og får tilsendt et nytt, så virker ikke det heller. Er dette en kjent problemstilling? Hadde vært kjekt med litt radio også.

    Hos meg er "Music Folder" et valg under Music Library, og har vært det så lenge jeg kan huske. Er dette borte hos deg?

    Jeg kan spille radio som bare det jeg uten å logge inn på SN. Trykker Home og velger Internet Radio.

    mvh,
    OS
    Ok. Hos meg er "Music Folder" borte. Dette har skjedd to ganger nå. Litt irriterende.
    Vil jeg høre radio står det på kontrollen at jeg må ha SN-konto.

    Hadde en Duet tidligere som jeg gav til min mor. På den fungerte dette fint.
    Har siste firmware.
     

    Liotheles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2002
    Innlegg
    2.877
    Antall liker
    812
    Torget vurderinger
    4
    belia skrev:
    Ok. Hos meg er "Music Folder" borte. Dette har skjedd to ganger nå. Litt irriterende.
    Vil jeg høre radio står det på kontrollen at jeg må ha SN-konto.

    Hadde en Duet tidligere som jeg gav til min mor. På den fungerte dette fint.
    Har siste firmware.
    Må man ikke ha definert en "Music Folder" i Basic Settings i SqueezeCenter for at dette valget skal dukke på kontrolleren tro?
     

    belia

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.12.2005
    Innlegg
    562
    Antall liker
    4
    Liotheles skrev:
    belia skrev:
    Ok. Hos meg er "Music Folder" borte. Dette har skjedd to ganger nå. Litt irriterende.
    Vil jeg høre radio står det på kontrollen at jeg må ha SN-konto.

    Hadde en Duet tidligere som jeg gav til min mor. På den fungerte dette fint.
    Har siste firmware.
    Må man ikke ha definert en "Music Folder" i Basic Settings i SqueezeCenter for at dette valget skal dukke på kontrolleren tro?
    Under Basic Settings/Music Folder ligger riktig sti til musikkdisken.
    I Squeezecenter ligger "Music Folder" som default under "Music Library" når jeg spiller musikk fra software.
    Ser at hvis jeg logger på id til maskina med fjernkontrollen så mister jeg radio, logger jeg på Squeezenetwork får jeg bare radio. Hmm. Kjedelig.
    Hva skyldes dette? Må være noe jeg gjør galt her.
    Ønsket mitt er enkelt og greit at jeg vil at alt som viser under "Music Library" i Squeezecenter skal vises på kontrollen.
     

    Liotheles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2002
    Innlegg
    2.877
    Antall liker
    812
    Torget vurderinger
    4
    Prøv å legg til Music Folder på nytt, trykk Apply og kjør deretter en Rescan av musikkbiblioteket. Når det er gjort slår du av/på kontrolleren. Da SKAL det dukke opp :-\
     

    belia

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.12.2005
    Innlegg
    562
    Antall liker
    4
    Liotheles skrev:
    Prøv å legg til Music Folder på nytt, trykk Apply og kjør deretter en Rescan av musikkbiblioteket. Når det er gjort slår du av/på kontrolleren. Da SKAL det dukke opp :-\
    Ok. Det skal jeg prøve.
    Akkurat nå fungerer det greit. Reinstallerte Squeezecenter i går kveld i frustrasjon :mad:
    Men Music Folder forsvinner vel snart igjen:)
     

    Liotheles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2002
    Innlegg
    2.877
    Antall liker
    812
    Torget vurderinger
    4
    Ja, ting er litt ustabilt av og til har jeg merket også. Har ikke mistet Music Folder enda, men noen ganger skipper musikken over til neste sang uten at den forrige har spilt seg ferdig. Irriterende :-\
    Dessuten savner jeg muligheten til å spole i sangene. Har mye av mitt musikkbibliotek i Apple Lossless format (.M4A filer). På .mp3 og .flac filer fungerer dette fint.
     
    M

    marsboer

    Gjest
    Dere som har problemer. Hva kjører dere SC på? OS og hardware?
     

    Liotheles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2002
    Innlegg
    2.877
    Antall liker
    812
    Torget vurderinger
    4
    marsboer skrev:
    Dere som har problemer. Hva kjører dere SC på? OS og hardware?
    Kjører Win XP på en 2 år gammel Dell 5150 PC.
    Fungerer FF og RW bedre på andre plattformer?
     
    M

    marsboer

    Gjest
    Liotheles skrev:
    marsboer skrev:
    Dere som har problemer. Hva kjører dere SC på? OS og hardware?
    Kjører Win XP på en 2 år gammel Dell 5150 PC.
    Fungerer FF og RW bedre på andre plattformer?
    Neida, var mest det om dere kjører SC på en NAS eller ikke. Windowsversjonen av SC er fullspekket.
    Har ingen FF og RW problemer, treghetsproblemer, eller problemer med at foldere o.l forsvinner. Har faktisk ingen problemer med SC i det hele tatt, men nå har jeg et veldig "enkelt" miljø rent SC-messig også.

    FF og RW fungerer nok bare optimalt med enkelte av formatene.
    MÅ du ha filene i ALAC da? Det er jo en liten sak å konvertere alt til det langt mer kompatible og åpne formatet FLAC.
    Eller kjører du kanskje eple-software/hardware andre plasser som ikke spiller FLAC?
     

    belia

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.12.2005
    Innlegg
    562
    Antall liker
    4
    Jeg har forresten erfart at Duet'en ikke er så glad i laptop. Spesielt ettersom laptop på batteri går i standby uten bruk. Er det slik at SB fungerer best på en stasjonær maskin som er minst mulig annet på?
     

    Bx

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.08.2005
    Innlegg
    9.015
    Antall liker
    4.457
    Det er bare å gå inn på kontrollpanelet, power management eller lignende, og så kan du bestemme at maskinen ikke skal gå i standby.
     

    osan

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.03.2004
    Innlegg
    211
    Antall liker
    0
    Man kan jo også prøve med "Wake on LAN" om nettverkskortet støtter det, da kan man vekke opp maskinen med fjernkontrollen. Det fungerer greit med den vanlige fjernkontrollen, er litt usikker på hvordan det er med Controller.
    http://wiki.slimdevices.com/index.php/WOL
     

    niels

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.10.2002
    Innlegg
    4.023
    Antall liker
    1.357
    Sted
    Nadadouro, Portugal
    Aubi skrev:
    Inguz EQ imponerer meg bare mere for hver dag som går. Min erfaring fra EQ begrenser seg til vanlige diskant/bass kontroller, som stort sett bare har tilført et litt "ullete" bidrag til helheten.

    Inguz er noe helt annet. Små forandringer er lett hørbare og kommer der man forventer at de skal.

    Ser også at PC'en må slite litt også. 10-15% av arbeidskapasiteten går med til å gjøre denne jobben. Betyr det at jeg er for glad i bass? ;D
    Jeg er ny Inguz bruker, og er veldig fornøyd også.
    Har ikke målt anlegget igjennom lydkort, men har en Radio Shack måler, med tilhørende korreksjoner der må legges til, og bortsett fra et 50 hz problem har jeg +- 1 db fra 25-800 hz. Egentlig er jeg litt skeptisk til dette, men det er hva målingene viser. Jeg har ikke justert noe over 800 hz.
     

    Liotheles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2002
    Innlegg
    2.877
    Antall liker
    812
    Torget vurderinger
    4
    marsboer skrev:
    Neida, var mest det om dere kjører SC på en NAS eller ikke. Windowsversjonen av SC er fullspekket.
    Har ingen FF og RW problemer, treghetsproblemer, eller problemer med at foldere o.l forsvinner. Har faktisk ingen problemer med SC i det hele tatt, men nå har jeg et veldig "enkelt" miljø rent SC-messig også.

    FF og RW fungerer nok bare optimalt med enkelte av formatene.
    MÅ du ha filene i ALAC da? Det er jo en liten sak å konvertere alt til det langt mer kompatible og åpne formatet FLAC.
    Eller kjører du kanskje eple-software/hardware andre plasser som ikke spiller FLAC?
    Jepp, kjører eple-pod og itunes så jeg vil gjerne slippe å konvertere alt til FLAC ja ::)
    Hvilken SW kunne jeg i tilfelle ha brukt for å konvertere 250GB fra ALAC til FLAC?
     
    M

    marsboer

    Gjest
    HoJ skrev:
    Jeg kjøpte en slik en til min SB3. Det var imidlertid ekstra lang ventetid akkurat da så i mellomtiden solgte jeg SB3 og gikk over til Transporter. Denne ble da solgt på nytt uåpnet så jeg kan dessverre ikke rapportere om noen forbedringer.
    Firmaet er i hvertfall seriøst, og pakken den fikk jeg.
     

    HoJ

    Superamatør
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    20.848
    Antall liker
    39.568
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Legger ut et lite bilde av min SB også.

     

    Valentino

    J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    30.280
    Antall liker
    24.868
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Ta ørene av RMEen, HoJ, så blir stereobildet smalere og mer naturlig. ;D
     

    Terka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2007
    Innlegg
    1.374
    Antall liker
    3
    Da har jeg erkjent fakta. Cd-spilleren er på vei til et bedre liv hos annen eier og Transporteren blir enerådende, dvs noen hvilepauser får den de gangene platespilleren våkner til liv.

    Egentlig på tide slik gutten vår på 9 mnd "ratter" rundt på stereoanlegget, Transporteren er en relativt barnesikker sak! ;D

    Spm: De blanke metallbøylene som er på Transporteren, har lest et sted at disse kan byttes ut med skruer. Er det noen som vet hvilken dim (mm bredde + lengde). Ser for meg at det gjør seg med noen sorte umbrakoskruer i stedet. (Også enda litt mer barnesikkert...)
     

    Hmmerc

    Medlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    37
    Antall liker
    0
    Hei.

    Har skummet gjennom denne tråden nå.

    Vurderer å konvertere/ utvide til Logitech sin løsning med nettverksspilling. Er forsåvidt der i dag også via HTPC optisk til Primare SPA20. Ser det kan være fordeler og ulemper med begge løsningene.

    Så til saken. Ser at en del av dere bruker ekstern dac også til Tansporter. Er ikke den innebygde god nok? Vil det si at en kan få like god/ nesten like god lyd med eks Duet og ekstern dac? Det er jo en smule prisforskjell her ;)

    Jeg har Primare SPA22 på test i helgen. Den gir solid løft lydmessig kontra den gamle SPA20. Da kjører jeg digitalt fra DVD, HTPC PS3. Denne bør ev kunne fungere som en oppegående dac da den er rimelig ny og derfor har moderne dac.

    Selvsagt ser Transporteren skikkelig lekker ut men er den verdt kronene?

    Setter pris på innspill :)

    MVH Helge
     

    Valentino

    J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    30.280
    Antall liker
    24.868
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    @Terka: Jeg mener å huske at 5mm maskinskruer funker helt ok. Jeg tror jeg endte opp med å bruke noen 4.8mm plateskruer selv. Det skal ikke mye til, frontpanelet er plast. Det viktigste er å finne skruer med pene hoder som passer i forsenkningene bøylene etterlater seg.

    @Hmmerc: Såvidt jeg kan forstå må man opp i Emm Labs/dCS-land for å få en bedre DAC enn den som sitter i Transporter. At enkelte foretrekker lyden av andre DACer enn Transporters innebygde er en fair, subjektiv sak.
     

    Veggen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.04.2006
    Innlegg
    1.224
    Antall liker
    6
    Valentino skrev:
    @Terka: Jeg mener å huske at 5mm maskinskruer funker helt ok.
    M5 blir for stort, forsenkningene etter bøylene er 6,3 mm og selve skruehullene ca. 3,5 mm.
    Selv brukte jeg noen sorte M3 umbrakobolter. Bolthodene er 5,4 mm og sitter helt flush med frontplaten så det ser pent ut.
    10-15 mm lange tipper jeg, det er ikke kritisk, det er god plass.

    Edit; rettet dimensjoner.
     

    Valentino

    J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    30.280
    Antall liker
    24.868
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Da husker jeg nok feil, og plateskruene jeg har brukt er nok 4.2.
     

    HoJ

    Superamatør
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    20.848
    Antall liker
    39.568
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Valentino skrev:
    Ta ørene av RMEen, HoJ, så blir stereobildet smalere og mer naturlig. ;D
    Vil ikke ha smalt stereobildet..
     

    Just4Fun

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.11.2005
    Innlegg
    1.469
    Antall liker
    29
    Sted
    Sauda
    Torget vurderinger
    1
    [/quote]

    Jepp, kjører eple-pod og itunes så jeg vil gjerne slippe å konvertere alt til FLAC ja ::)
    Hvilken SW kunne jeg i tilfelle ha brukt for å konvertere 250GB fra ALAC til FLAC?


    [/quote]

    dbpoweramp med batch konvertering, tar alle mappene på en gang.

    Men det er da ingen grunn til å kjøre alac fordi du bruker ipod, Mediamonkey konvertere sangen "on the fly" fra flac eller andre format, og inn på iPoden din. Kjempeprogram som absolutt kan anbefales.
     

    Liotheles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2002
    Innlegg
    2.877
    Antall liker
    812
    Torget vurderinger
    4
    stejorge skrev:
    Jepp, kjører eple-pod og itunes så jeg vil gjerne slippe å konvertere alt til FLAC ja ::)
    Hvilken SW kunne jeg i tilfelle ha brukt for å konvertere 250GB fra ALAC til FLAC?


    dbpoweramp med batch konvertering, tar alle mappene på en gang.

    Men det er da ingen grunn til å kjøre alac fordi du bruker ipod, Mediamonkey konvertere sangen "on the fly" fra flac eller andre format, og inn på iPoden din. Kjempeprogram som absolutt kan anbefales.
    Takk for bra tips! Har Mediamonkey også muligheten for å konvertere til flac kanskje ?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn