Takk for det Johnny. Setter pris på litt skryt.Hei SRM
Slemme saker du bygger, veldig slemt . De kommer garantert til å sparke godt i fra. Og flott arbeide ! Tommel opp og kudos fra meg.
Mvh.
Johnny
Jeg har ikke lagt merke til at lyden har blitt noe dårligere, så dette tar jeg med stor ro.Håber dine apparater bag subben er super afkoblet ellers bliver din lyd meget dårligVeier nok godt over 100kg ja. Hadde vært mer praktisk å delt den opp, men synes det ser finere ut når det er en del.
Skal skifte skruer til elementene og de nye blir sorte. Har ingen demping nå, men bør kanskje teste ut det?
Er vel bare å begynne på neste kasse da. Kapasistetsmessig er jeg ikke helt sikker på om det er veldig nødvendig for min del men.
Må jo ha to! Bass fra gulv til tak skal jo fungere bra, så må få testet ut dette. Bare å komme på lytt hvis du er i området.Å dæven, og det er en til i vente Dette skulle jeg likt å hørt, hva kommer disse på i pris er vel låv å spørre?
Det hadde jeg ikke tenkt på. Godt tips!Fet lydplanke
Hvis du skal bytte skruer allikevel så kan du vel tømme kassene, og reise de opp tomme...
Haster ikke med å bytte skruer enda. Må spille og teste litt nå!Tipper skruene blir byttet når lakkering står for tur og ønske om testing er nå.
Hadde vært min (utolmodige) prioritering i hvertfall
Er jeg i område så tar jeg kontakt, skal sørover i morgen, men det var vel Trønderlag du holder til?
edit: jeg har 3 stk. balanserte sub. utganger på Classe' ssp 800 hvor man kan sette delefrkvensen, må vel kan brukes?
Jeg så at du laget til den flotte benken din, og tenkte at her er det en som helt sikkert hadde toppkarakter i sløyd.Hvordan viste du det? Om jeg henter frem karakterboka fra ungdomskola på den tiden karakterene var delt inn slik lg, ng, g, mg og S, så kan jeg vise frem en S og den var i sløyd
Spill musikk å kos deg det ville jeg gjort.
Kan du gå inn og manuelt justere på resultatet etter korrigeringene med roomperfect?
Tror disse Lyngdorf produktene er laget for entusiasten, men ikke de største nerdene. Det er nok grunnen til at man ikke har tilgang til alt. Hvis man har tilgang til alt uten å ha litt kontroll på hva man egentlig driver med kan det fort gå galt. Får vurdere etter hvert om jeg bør ha noe annet. Finnes jo muligheter med feks. Groundsound eller Hypex DLCP. Ikke sikkert Tact RCS 2.2 er noe dårlig alternativ eller selv om den begynner å dra på årene.Hehe e no jaggu nån år sia sløydtiman.
Åhh ingen manuell justering det var no litt sært, men RP skal nå være et meget bra program så jeg vil tru det ordner seg når du får plassert de ute i sidene. Kan vel dele litt høyere med høyre og venstre plassering, hvor ser du for deg å dele?
åhååhå sluket deler sine innerste tanker, veldig hyggeligkunne ikke sagt det like bra selvgodt med litt humor eller var det ramme alvor heheDu får et helt annet tilskudd i bunn når den ligger flatt på gulvet. Men av og til er det jo hyggelig at den står
ahh noen snakker om stå og andre om tårn, hva er forskjellen lissomDet går helt i stå for både fbh og sluk her!!
Uansett sheitkule tårn!!
Skulle likt å hørt det der!
Du får ha meg unnskyldt for å smutse ned din fine tråd, men jeg har vært på kurs i Gol hele uke. Blir nok bedre i morgen etter at jeg har "snakket" med fruenHaha.. Godt at det er liv her! Sluk har veldig rett. Forsterkning fra gulvet er ikke noe som kan bagateliseres.
Nei sitter enda i ss og lader batterieneIngen stående service på Pers?
Fornøyd etter å ha klart å reise den opp! Måtte ha konas hjelp til reisningen.Du ser da fornøyd ut!!
Du må vel ha begge to opp å gå før det blir knall vil jeg tro...?
Vet du bor hjemmme oks, men ikke helt sikker på hvor det er. Er du i nærheten så må du gjerne ta en tur.Det går helt i stå for både fbh og sluk her!!
Uansett sheitkule tårn!!
Du var på Golsfjellet? Ikke så langt fra meg det. Har du fått "snakka" med fruen enda?Du får ha meg unnskyldt for å smutse ned din fine tråd, men jeg har vært på kurs i Gol hele uke. Blir nok bedre i morgen etter at jeg har "snakket" med fruenHaha.. Godt at det er liv her! Sluk har veldig rett. Forsterkning fra gulvet er ikke noe som kan bagateliseres.
Du ser da fornøyd ut!!
Du må vel ha begge to opp å gå før det blir knall vil jeg tro...?
Det går helt i stå for både fbh og sluk her!!
Uansett sheitkule tårn!!
Hvor lang turen føles kommer nok veldig an på hva du kjører. Snakker for min egen del.Takker SRM!
Men jeg bor så langt vest som det er mulig å komme i Sogn & Fj. så er redd det blir en frytelig lang tur..
Porsche ? Han snakker om kjøre glede og komfort !Hehe! Har du Porsche?
Jeg har bare eldgammel Volvo....
Haha. Har nok gått litt ned på komfort i det siste Leikis. I hvert fall siden vi møttes på Gjøvik.Porsche ? Han snakker om kjøre glede og komfort !Hehe! Har du Porsche?
Åja du har gått ned til 3 serie, E90 ?Haha. Har nok gått litt ned på komfort i det siste Leikis. I hvert fall siden vi møttes på Gjøvik.Porsche ? Han snakker om kjøre glede og komfort !Hehe! Har du Porsche?
Kjøreglede er på topp, men savner nok en del av komforten fra 5 serie.
E92, 335i. Hadde nok mest lyst på en 6 serie med grom motor, men de er dyre.Åja du har gått ned til 3 serie, E90 ?Haha. Har nok gått litt ned på komfort i det siste Leikis. I hvert fall siden vi møttes på Gjøvik.Porsche ? Han snakker om kjøre glede og komfort !Hehe! Har du Porsche?
Åja du ha flæska t såppas ja, arti kjørtøy vijl æ tru. Kjøre gammel E60 me minste oljebrennernE92, 335i. Hadde nok mest lyst på en 6 serie med grom motor, men de er dyre.Haha. Har nok gått litt ned på komfort i det siste Leikis. I hvert fall siden vi møttes på Gjøvik.
Åja du har gått ned til 3 serie, E90 ?
Liker godt å ha litt kraftreserver uansett om det er bensin eller diesel.Åja du ha flæska t såppas ja, arti kjørtøy vijl æ tru. Kjøre gammel E60 me minste oljebrennernE92, 335i. Hadde nok mest lyst på en 6 serie med grom motor, men de er dyre.Haha. Har nok gått litt ned på komfort i det siste Leikis. I hvert fall siden vi møttes på Gjøvik.
Åja du har gått ned til 3 serie, E90 ?
Hoppa vel egentlig over snakkingen, skryte skryteFornøyd etter å ha klart å reise den opp! Måtte ha konas hjelp til reisningen.
Vet du bor hjemmme oks, men ikke helt sikker på hvor det er. Er du i nærheten så må du gjerne ta en tur.
Du var på Golsfjellet? Ikke så langt fra meg det. Har du fått "snakka" med fruen enda?Du får ha meg unnskyldt for å smutse ned din fine tråd, men jeg har vært på kurs i Gol hele uke. Blir nok bedre i morgen etter at jeg har "snakket" med fruenHaha.. Godt at det er liv her! Sluk har veldig rett. Forsterkning fra gulvet er ikke noe som kan bagateliseres.
Hehe..Hoppa vel egentlig over snakkingen, skryte skryteFornøyd etter å ha klart å reise den opp! Måtte ha konas hjelp til reisningen.
Vet du bor hjemmme oks, men ikke helt sikker på hvor det er. Er du i nærheten så må du gjerne ta en tur.
Ja var på storefjell hotell, skal tilbake i slutten av mars hvor mange mil til deg?
Lyd er det absolutt! Men det er foreløpig bare et tårn. Har materialer til et tårn til, men ikke elementer enda.Hvordan ligger det an med Twin Tower's?
Noe lyd i leieren?
Godt valg. Er vanligvis kurant kvalitet på det du får servert der.Godt å høre at du trives med lyden, er herlig med oppgradering
124 km blir i lengste laget siden kurset slutter litt sent om dagene og middagen hopper jeg ikke over, den er for god til det