SRM's tumletråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.499
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Takk for pene ord gismo. :)

    Tar meg god tid med denne. Tid til å planlegge og tenke gjennom løsninger. Vil at at resultatet skal bli bra.
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.499
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Hadde litt problemer med feedback på noen spor med dyp, tung bass. Fant ei hylle fra et møbel jeg ikke bruker og plasserte Bright Star Isonode dempeføtter under. Problem eliminert! Disse dempeføttene har jeg hatt i hvert fall 10 år, og jeg har brukt de til mye forskjellig. Har også prøvd mye forskjellig, men disse er de absolutt beste når det kommer til å ta opp vibrasjoner, spessielt lavfrekvente. De er veldig myke, og resonansfrekvensen er nok veldig lav.
    BSAisonode

    SAM_0620.jpg


    SAM_0621.jpg
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.499
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    I dag dukket en gammel flamme opp. En Rega DAC. Jeg kjøpte denne ny for noen år siden når den kom på markedet og solgte den til en kompis etter kort tid. Ikke fordi den var dårlig, men fordi jeg skulle oppgradere. Vel, nå kjøpte jeg den tilbake. Har stort sett brukt min Squeezebox Duet til bagrunnsmusikk og har derfor ment at lyden rett fra analogutgangen er grei nok. Må vel krype til korset å si at det kanskje var litt naivt. :)

    SAM_0664.jpg
     

    fbh71

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Innlegg
    2.172
    Antall liker
    1.672
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    2
    hehe ja det tror jeg på, er nok mye å hente på dac :)
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.499
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    At lyden ville bli bedre med en litt brukbar DAC var jeg selvfølgelig klar over, men tenkte det ikke var så viktig. Ble likevel overrasket over hvor mye bedre det lyder, selv når jeg ikke egentlig lytter.
     

    fbh71

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Innlegg
    2.172
    Antall liker
    1.672
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    2
    Digitalt er bare 1 ere og 0 ere så dac har litt av en jobb å gjer om det skal bli nerve i musikken :)
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.499
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Dårlig stilt om dagen. Tomt der platespilleren skal stå. Som om det ikke var nok så takket Squeezboxn for seg et par dager etter at platespilleren forvant. Har fått til en løsning med Spotify fra PS4 til DAC så lenge, men synes det låter dårlig. Høres ut som lav bitrate. Noen som vet om det er å få justert bitrate når man bruker Spotify Connect via PS4?

    SAM_0738.jpg
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.499
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Ny vinylspiller er på vei. Noen som ser hvilken?


    RP.jpg
     

    fry

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.10.2012
    Innlegg
    806
    Antall liker
    438
    Torget vurderinger
    10
    En project av en sort? Ser ut som en i øvre sjiktet.
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.069
    Antall liker
    4.292
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Du har vell nevnt Pro-Ject Xtension 9 eller 10 tidligere på forumet? :)
     
    • Liker
    Reaksjoner: SRM

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.499
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    En project av en sort? Ser ut som en i øvre sjiktet.
    Du er nok inne på noe, men kanskje mer i midtre sjiktet. Nå hadde jeg i skyggen av helgens gledesrus nesten glemt at du skal komme for å hente noe etter hvert. Heldigvis er arvtakeren bestilt selv om det er usikkert når den dukker opp.

    VPI? Blir det Horten på deg?
    VPI? nei, nei. Horten ja. Har tenkt meg dit, men må faktisk inrømme at jeg ikke har sjekket nøyaktig dato enda. Skal gjøre det nå!
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.604
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Drar nedover søndag. Project er sikkert bra, du liker det merket :)
     

    fry

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.10.2012
    Innlegg
    806
    Antall liker
    438
    Torget vurderinger
    10
    En project av en sort? Ser ut som en i øvre sjiktet.
    Du er nok inne på noe, men kanskje mer i midtre sjiktet. Nå hadde jeg i skyggen av helgens gledesrus nesten glemt at du skal komme for å hente noe etter hvert. Heldigvis er arvtakeren bestilt selv om det er usikkert når den dukker opp.

    VPI? Blir det Horten på deg?
    VPI? nei, nei. Horten ja. Har tenkt meg dit, men må faktisk inrømme at jeg ikke har sjekket nøyaktig dato enda. Skal gjøre det nå!
    Jeg henter når det passer, etter denne helgen.. Kan jeg få spørre om hva som venter i kulissene?
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.499
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Project classic line?
    Du har vell nevnt Pro-Ject Xtension 9 eller 10 tidligere på forumet? :)
    Drar nedover søndag. Project er sikkert bra, du liker det merket :)
    Xtension 9 Evolution spiller.

    PRXTEN9SP_heronn2-LARGE.jpg


    Ortofon Quintet Black pu.

    quintet_black_230pix.png



    En project av en sort? Ser ut som en i øvre sjiktet.
    Du er nok inne på noe, men kanskje mer i midtre sjiktet. Nå hadde jeg i skyggen av helgens gledesrus nesten glemt at du skal komme for å hente noe etter hvert. Heldigvis er arvtakeren bestilt selv om det er usikkert når den dukker opp.

    VPI? Blir det Horten på deg?
    VPI? nei, nei. Horten ja. Har tenkt meg dit, men må faktisk inrømme at jeg ikke har sjekket nøyaktig dato enda. Skal gjøre det nå!
    Jeg henter når det passer, etter denne helgen.. Kan jeg få spørre om hva som venter i kulissene?
    Ja, bare gi meg en lyd så får vi til det.

    Arvtakeren er denne, bestilt ny uten å ha lyttet.

    aurum.jpg
     

    fry

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.10.2012
    Innlegg
    806
    Antall liker
    438
    Torget vurderinger
    10
    Quadral ja!

    Artig. Har eid det tidligere, men ikke ikke orkan, eller vulkan..

    Spennende lell, og ønsker deg lykke til!
     

    fry

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.10.2012
    Innlegg
    806
    Antall liker
    438
    Torget vurderinger
    10
    Som en liten digresjon var jeg og hørte Quadral Titan hjemme hos importør på tidlig 90-tall..

    Enormt kabinett og transmisjonslinje ned til 16hz. Fete saker!!
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.499
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Ikke et veldig populært merke her i Norge, men har selv alltid likt høyttalerne fra Quadral sin Aurum serie veldig godt. Har tidligere hatt bla Aurum 90, Aurum Montan og Aurum Vulkan m. flere. Det som trigget meg nå var Håkon Rognlien.
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.499
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Drar nedover søndag. Project er sikkert bra, du liker det merket :)
    Får se om det blir på lørdag eller søndag. Vanskligheter med å planlegge ting, så tar det som det kommer.
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    fbh71

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Innlegg
    2.172
    Antall liker
    1.672
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    2
    Gratulerer, blir ny lyd hos deg skjønner jeg, spennende.
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.499
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Takker!

    Ja, blir nok litt forandring. Håper på en god oppgradering på vinylen. Synes i hvert fall spilleren og pu virker tillitsvekkende, serlig med tanke på hvor bra jeg synes den gamle var.

    Når det kommer til høyttalerne er jeg først og fremst mest spent på hvor lang tid det vil ta før jeg får de. De er ikke på lager i Norge og måtte bestilles fra fabrikken i Tyskland. Har ikke fått noe klart svar på hvor lang tid det vil ta. Ellers er jeg selvfølgelig også ganske spent på hvordan det vil bli lydmessig.

    Har fått Cremona M til å spille bra her etter en del jobbing med plassering, møblering og demping. Høyttalerne er solgt, men foreløbig ikke hentet. Nesten hver gang jeg spiller på de må jeg si at jeg kjenner tvilen komme snikende. Var det egentlig så lurt å selge de?:rolleyes:
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.102
    Antall liker
    34.592
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Takker!

    Ja, blir nok litt forandring. Håper på en god oppgradering på vinylen. Synes i hvert fall spilleren og pu virker tillitsvekkende, serlig med tanke på hvor bra jeg synes den gamle var.

    Når det kommer til høyttalerne er jeg først og fremst mest spent på hvor lang tid det vil ta før jeg får de. De er ikke på lager i Norge og måtte bestilles fra fabrikken i Tyskland. Har ikke fått noe klart svar på hvor lang tid det vil ta. Ellers er jeg selvfølgelig også ganske spent på hvordan det vil bli lydmessig.

    Har fått Cremona M til å spille bra her etter en del jobbing med plassering, møblering og demping. Høyttalerne er solgt, men foreløbig ikke hentet. Nesten hver gang jeg spiller på de må jeg si at jeg kjenner tvilen komme snikende. Var det egentlig så lurt å selge de?:rolleyes:
    Støtter ditt spørsmål der SRM..;)

    gismo
     

    fbh71

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Innlegg
    2.172
    Antall liker
    1.672
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    2
    Kan jeg skjønne, får du den nye platespilleren før høytalerne blir hentet. Jeg tenker da på om du får testet den på kjent utstyr, er selv interesert i platespiller i det sjiktet så hadde vært interesant å høre tilbakemelding, eventuelle forskjeller mellom de to.
     

    fry

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.10.2012
    Innlegg
    806
    Antall liker
    438
    Torget vurderinger
    10
    Takker!

    Ja, blir nok litt forandring. Håper på en god oppgradering på vinylen. Synes i hvert fall spilleren og pu virker tillitsvekkende, serlig med tanke på hvor bra jeg synes den gamle var.

    Når det kommer til høyttalerne er jeg først og fremst mest spent på hvor lang tid det vil ta før jeg får de. De er ikke på lager i Norge og måtte bestilles fra fabrikken i Tyskland. Har ikke fått noe klart svar på hvor lang tid det vil ta. Ellers er jeg selvfølgelig også ganske spent på hvordan det vil bli lydmessig.

    Har fått Cremona M til å spille bra her etter en del jobbing med plassering, møblering og demping. Høyttalerne er solgt, men foreløbig ikke hentet. Nesten hver gang jeg spiller på de må jeg si at jeg kjenner tvilen komme snikende. Var det egentlig så lurt å selge de?:rolleyes:
    Nei, på ingen måte, men gjort er gjort og spist er spist og solgt er solgt osv.. :)
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.499
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Takker!

    Ja, blir nok litt forandring. Håper på en god oppgradering på vinylen. Synes i hvert fall spilleren og pu virker tillitsvekkende, serlig med tanke på hvor bra jeg synes den gamle var.

    Når det kommer til høyttalerne er jeg først og fremst mest spent på hvor lang tid det vil ta før jeg får de. De er ikke på lager i Norge og måtte bestilles fra fabrikken i Tyskland. Har ikke fått noe klart svar på hvor lang tid det vil ta. Ellers er jeg selvfølgelig også ganske spent på hvordan det vil bli lydmessig.

    Har fått Cremona M til å spille bra her etter en del jobbing med plassering, møblering og demping. Høyttalerne er solgt, men foreløbig ikke hentet. Nesten hver gang jeg spiller på de må jeg si at jeg kjenner tvilen komme snikende. Var det egentlig så lurt å selge de?:rolleyes:
    Støtter ditt spørsmål der SRM..;)

    gismo
    Nå må du gi deg da! Må ikke gjøre meg mer usikker.:p

    Kan jeg skjønne, får du den nye platespilleren før høytalerne blir hentet. Jeg tenker da på om du får testet den på kjent utstyr, er selv interesert i platespiller i det sjiktet så hadde vært interesant å høre tilbakemelding, eventuelle forskjeller mellom de to.
    Er ikke helt sikker, men tror nok høyttalerne blir hentet før spilleren dukker opp. Kan likevel bli kjent med de nye høyttalerne via digitalkilde og deretter gjøre vurderinger i forhold til vinylspilleren. Optimalt? Nepp! Men, tar ikke dette så veldig seriøst. Viktigste er å ha det gøy og kose seg.;)
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.499
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Takker!

    Ja, blir nok litt forandring. Håper på en god oppgradering på vinylen. Synes i hvert fall spilleren og pu virker tillitsvekkende, serlig med tanke på hvor bra jeg synes den gamle var.

    Når det kommer til høyttalerne er jeg først og fremst mest spent på hvor lang tid det vil ta før jeg får de. De er ikke på lager i Norge og måtte bestilles fra fabrikken i Tyskland. Har ikke fått noe klart svar på hvor lang tid det vil ta. Ellers er jeg selvfølgelig også ganske spent på hvordan det vil bli lydmessig.

    Har fått Cremona M til å spille bra her etter en del jobbing med plassering, møblering og demping. Høyttalerne er solgt, men foreløbig ikke hentet. Nesten hver gang jeg spiller på de må jeg si at jeg kjenner tvilen komme snikende. Var det egentlig så lurt å selge de?:rolleyes:
    Nei, på ingen måte, men gjort er gjort og spist er spist og solgt er solgt osv.. :)
    Haha. Det har du selvfølgelig rett i! :) Men heldigvis er livet fult av muligheter. Anledningen til å kjøpe et par Cremona M igjen vil nok by seg hvis det er av interesse.;)
     
    G

    Gasolin

    Gjest
    Hei
    Jeg ser på platespiller og vurderer kraftig valget mellom 2experience og Xtension 9.
    Kan du gi noen inntrykk om oppgraderingen og merkbare forskjeller når 9'eren kommer i hus?
    På forhånd takk.

    Gasolin
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.102
    Antall liker
    34.592
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Takker!

    Ja, blir nok litt forandring. Håper på en god oppgradering på vinylen. Synes i hvert fall spilleren og pu virker tillitsvekkende, serlig med tanke på hvor bra jeg synes den gamle var.

    Når det kommer til høyttalerne er jeg først og fremst mest spent på hvor lang tid det vil ta før jeg får de. De er ikke på lager i Norge og måtte bestilles fra fabrikken i Tyskland. Har ikke fått noe klart svar på hvor lang tid det vil ta. Ellers er jeg selvfølgelig også ganske spent på hvordan det vil bli lydmessig.

    Har fått Cremona M til å spille bra her etter en del jobbing med plassering, møblering og demping. Høyttalerne er solgt, men foreløbig ikke hentet. Nesten hver gang jeg spiller på de må jeg si at jeg kjenner tvilen komme snikende. Var det egentlig så lurt å selge de?:rolleyes:
    Støtter ditt spørsmål der SRM..;)

    gismo
    Nå må du gi deg da! Må ikke gjøre meg mer usikker.:p
    Var ikke tilsiktet det da SRM, spennende valg du går for;)

    gismo
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.499
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Hei
    Jeg ser på platespiller og vurderer kraftig valget mellom 2experience og Xtension 9.
    Kan du gi noen inntrykk om oppgraderingen og merkbare forskjeller når 9'eren kommer i hus?
    På forhånd takk.

    Gasolin
    Det var der jeg var for et års tid siden også. Stod mellom de to spillerne. Endte opp med 2Xperience mest fordi jeg ville få litt følelse med det å spille plater. Finne ut om det var noe for meg.

    Jeg kan komme med noen inntrykk etter spilleren er i hus, men ikke forvent en vitenskapelig sammenligning.

    Takker!

    Ja, blir nok litt forandring. Håper på en god oppgradering på vinylen. Synes i hvert fall spilleren og pu virker tillitsvekkende, serlig med tanke på hvor bra jeg synes den gamle var.

    Når det kommer til høyttalerne er jeg først og fremst mest spent på hvor lang tid det vil ta før jeg får de. De er ikke på lager i Norge og måtte bestilles fra fabrikken i Tyskland. Har ikke fått noe klart svar på hvor lang tid det vil ta. Ellers er jeg selvfølgelig også ganske spent på hvordan det vil bli lydmessig.

    Har fått Cremona M til å spille bra her etter en del jobbing med plassering, møblering og demping. Høyttalerne er solgt, men foreløbig ikke hentet. Nesten hver gang jeg spiller på de må jeg si at jeg kjenner tvilen komme snikende. Var det egentlig så lurt å selge de?:rolleyes:
    Støtter ditt spørsmål der SRM..;)

    gismo
    Nå må du gi deg da! Må ikke gjøre meg mer usikker.:p
    Var ikke tilsiktet det da SRM, spennende valg du går for;)

    gismo
    Er kjent med merket fra før av, så jeg har en viss følelse om hvordan det ligger an.;)
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.499
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Xtension 9 i mahogny finish var vist utsolgt hos importøren og var ikke ventet inn igjen før ved juletider. Vel, det ble for lenge å vente for min del. Bestilte spilleren i olive finish og håper den ser grei ut. Fikk i dag beskjed om at den har kommet til butikken og har gjort avtale om å plukke den opp på messa. Gleder meg....

    image.jpg
     

    fbh71

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Innlegg
    2.172
    Antall liker
    1.672
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    2
    Xtension 9 i mahogny finish var vist utsolgt hos importøren og var ikke ventet inn igjen før ved juletider. Vel, det ble for lenge å vente for min del. Bestilte spilleren i olive finish og håper den ser grei ut. Fikk i dag beskjed om at den har kommet til butikken og har gjort avtale om å plukke den opp på messa. Gleder meg....

    Vis vedlegget 342218
    :D Grønn av misunnelse, grattis
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.499
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Xtension 9 i mahogny finish var vist utsolgt hos importøren og var ikke ventet inn igjen før ved juletider. Vel, det ble for lenge å vente for min del. Bestilte spilleren i olive finish og håper den ser grei ut. Fikk i dag beskjed om at den har kommet til butikken og har gjort avtale om å plukke den opp på messa. Gleder meg....

    Vis vedlegget 342218
    :D Grønn av misunnelse, grattis
    Takk, men mer misunnelig på deg. Har sett det kommende lytterommet ikke har så langt igjen nå. Blir nok flott! :)
    Skal du på messa?
     

    fbh71

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Innlegg
    2.172
    Antall liker
    1.672
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    2
    Har tenkt på det, men Horten er et stykke og jeg har ikke råd til kursendring så det er best å være uvitende :eek:
    Dessuten har jeg minus på avspaseringskontoen og ikke nok feriedager til Thailandturen til vinteren så må nok spare litt på fritiden. Hadde vært morro, ser det er mange på hfs som skal dra.
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.499
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Har tenkt på det, men Horten er et stykke og jeg har ikke råd til kursendring så det er best å være uvitende :eek:
    Dessuten har jeg minus på avspaseringskontoen og ikke nok feriedager til Thailandturen til vinteren så må nok spare litt på fritiden. Hadde vært morro, ser det er mange på hfs som skal dra.
    Ja, for din del må man kunne si det er et godt stykke. Ingen grunn til å frykte radikale opplevelser på messa. Det er ofte best hjemme. :) Jeg og kona reiser i morgen etter hun er ferdig på jobb. Blir overnatting og messe på søndag. Skal du til Thailand i år? Hvor?
     

    Leikis Lyd

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2006
    Innlegg
    5.465
    Antall liker
    2.122
    Sted
    Kyrksæterøra
    Torget vurderinger
    12
    Bare å send trefjøla hit så skal jeg fixe mahogny farge og mange lag klarlakk :D

    Sånn, dette er før lakk i skrift og stripe :)

    Z
    Faktisk kunne jeg tenkt meg trefjøla i semi-gloss valnøtt. Fikser du det også eller?:rolleyes:
    Går vel å fixe en farge som ligner med det blir vel neppe seende ut som valnøtt tre da :) Gloss eller semi gloss er ikke noe problem. De mahogny fjøles jeg lakkerte til en båt fikk meg lysten på å lakke noe med mahogny beis og mye klarlakk. Ikke særlig fan av treverk men det likte jeg. Mange platespillere med fint treverk også så jeg lakker gjerne det. Men liker best blank selv da.
     

    SRM

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.06.2009
    Innlegg
    2.626
    Antall liker
    2.499
    Sted
    Oppland
    Torget vurderinger
    23
    Nå er jeg ikke noen ekspert på dette, men det er vel sikkert brukt en beis på spilleren i produksjonen. Da spørs det vel hvor dypt den beisen sitter hvis man skal endre finish? Selv vil jeg ha alt i tre. Synes det vitner om godt håndtverk og god kvalitet. Kan ikke fordra sort pianolakk, og i hvert fall ikke hvit.

    Vil nesten tro det er enklere å få en god finish på high-gloss mot for semi-gloss?
     

    fbh71

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Innlegg
    2.172
    Antall liker
    1.672
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    2
    Har tenkt på det, men Horten er et stykke og jeg har ikke råd til kursendring så det er best å være uvitende :eek:
    Dessuten har jeg minus på avspaseringskontoen og ikke nok feriedager til Thailandturen til vinteren så må nok spare litt på fritiden. Hadde vært morro, ser det er mange på hfs som skal dra.
    Ja, for din del må man kunne si det er et godt stykke. Ingen grunn til å frykte radikale opplevelser på messa. Det er ofte best hjemme. :) Jeg og kona reiser i morgen etter hun er ferdig på jobb. Blir overnatting og messe på søndag. Skal du til Thailand i år? Hvor?
    Jepp blir en mnd i vinter, sjelden vi spikrer områdene før avreise. Åpne kort er mere min greie :)
     
    • Liker
    Reaksjoner: SRM
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn