Jeg har hatt Dynavector 20X2L på VPI Traveler ca ett års tid (før jeg oppgraderte spilleren), og det var en knall pick-up til rock og metal. Så lenge du går for Low-versjonen vil du ikke finne en bedre kombo til den prisen. Duet Audio i Torggata selger den for rundt 5890 (Dynavector DV20x2L | Duet Audio Eeb), men tipper du kan få den for 5500,-. Er ikke noe å tenke på så lenge du vil at det skal rocke skikkelig, IMOTakk for svar Impulse. Den er på listen. Hører mest på pop/ Rock og liker at det svinger. Syntes min Grado låter bra, men savner litt oppløsning oppover i registeret. Dette er merkbart når jeg sammenligner mot avspilling av cd og streaming.Det blir fort et litt sånn "Hvor mange runder er det på Bislett"-type spørsmål så lenge du ikke sier så mye om hva du setter pris på eller sikter etter rent lydmessig, men jeg har hørt en Scout med en Dynavector DV20x Low, og det låt fenomenalt bra i mine ører. Den ligger litt i overkant av 6´, mener jeg å huske. Et av de beste pickup-kjøpene jeg vet om.
EDIT: Så nå at du har slått til på denne. Gratulerer med godt kjøp, du vil ikke bli skuffa!
Sist redigert: