bambi
Æresmedlem
Takk, men nei.Fint bilde av deg Bambi
Takk, men nei.Fint bilde av deg Bambi
Jeg syntes også det en god ide sænke nåletrykket mens der justeres, men mest for at beskytte tippen. Nålen bør helst ikke trække sidelæns om så der for stort nåletryk. (husk altid have Antiscate slået fra når der justeres)Har eksperimentert litt med protractorer men kommer som regel tilbake til min gamle med streker på et speil.
Med litt forstørrelse, og da se på refleksjonen i speilet er det lett å se om cantilever er perfekt. Problemet mange har er at de justerer med for høyt nåletrykk, når nålen senkes vil cantilever normalt tilte litt til ene siden og justering blir feil for om man tester på en lp vil man se at cantilever retter seg opp når platen beveger seg. Å justere pickup kan ta en stund!
Eller rett og slett en MS med ny tallerken...Micro Seiki meets Gyro Deck
Hehe du kan få kjøpt den men ikke billigDu hører for dårlig , selg den billig til meg.,.
Var helt marginale forskjeller med Delos og ARC PH-5. Praktisk takt dønn likt....Dere som har Lyra Delos hvilken loading kjører dere på MC? sliter litt med å finne ut hvor jeg burde være, låter veldig likt uansett
Ja det er der jeg har den i dag(400) men skal bruke litt tid fremover å seMener at den funket bra på 100 Ohm hos meg. I følge Lyra skal den vel helst ha 400 Ohm.
Tonen er ganske tett på riktig faktiskDu har en litt negativ tone på so fine verdier.
Den var "out of stock" før det hadde gått 24 timer.
Litt usikker på hva jeg egentlig synes om denne.
Det er vel lite trolig. Den lages i kun 1000 ex.Fender hadde vært Ok for meg. Synn de er utsolgt.
Men kan noen forhandler i Norge likevel ha best noen hit?
Jeg har ikke solgt minNydelig spiller, jeg har nettopp solgt en fender - gitar altså...
Spec ser ut til å være eksakt som Mofi Ultradeck til ca 20K.Jeg tror man betaler en del for lakk /finish da, selv om Mofi lager ok platespillere.