M
mo ha dk
Gjest
Er det et par svaner som lyttestoler?
Er det et par svaner som lyttestoler?
Pyntestoler er vel mer korrekt da dem egentlig står å skygger. Selv sitter jeg i sofaen når jeg lytter.Er det et par svaner som lyttestoler?
Mange takk skal du ha. Jeg videreformidler det til han så fort han våknerFlott hund det der
Mange takk baluba! LS14 har vel på langt nær en en slik legendestatus som LS3/5a samt at dem har den ulempen med at elementene er så godt som umulig å finne. Er man uheldig så blir man nødt til å kjøpe et par til osv. Men de spiller veldig fint på min 20W rørforsterker.Nydelig, BB. Skulle ønske jeg hadde plass og budsjett til å kjøpe slike før markedet finner ut at de plutselig skal bli fryktelig dyre, akkurat som LS3/5A.
Og akkurat siste det finner jeg veldig betryggende. ;DMange takk baluba! LS14 har vel på langt nær en en slik legendestatus som LS3/5a samt at dem har den ulempen med at elementene er så godt som umulig å finne. Er man uheldig så blir man nødt til å kjøpe et par til osv. Men de spiller veldig fint på min 20W rørforsterker.Nydelig, BB. Skulle ønske jeg hadde plass og budsjett til å kjøpe slike før markedet finner ut at de plutselig skal bli fryktelig dyre, akkurat som LS3/5A.
-BB-
Nydelig plass Harding ! Du kan nesten kjenne lukten av høst og føle et litt kjølig drag bare ved å se på bildene. God tur med hunden !Fineste tiden på året. Oppe før soloppgang for å lytte til fuglelivet. Solen treffer knippa, disen ligger i terrenget. Et tranepar som har hatt sen hekking er like sent ute med flygetrening på avkommet. Tranene har slitt i år, kald sommer gjorde at parene fikk ulik hekking. De pleier samle seg nede i dalen for avfart, men i år har det vært sporadisk samling.
Skal ut med hunden snart.
Vis vedlegget 457043
Vis vedlegget 457044
Vakkert.Fineste tiden på året. Oppe før soloppgang for å lytte til fuglelivet. Solen treffer knippa, disen ligger i terrenget. Et tranepar som har hatt sen hekking er like sent ute med flygetrening på avkommet. Tranene har slitt i år, kald sommer gjorde at parene fikk ulik hekking. De pleier samle seg nede i dalen for avfart, men i år har det vært sporadisk samling.
Skal ut med hunden snart.
Vis vedlegget 457043
Vis vedlegget 457044
Nydelig sted. Du må huske å poste et nytt bilde når vinteren har kommet .Morrakaffe på balkongen i Harstad
Det skal jeg gjøre.håper det blir en stund til??????Nydelig sted. Du må huske å poste et nytt bilde når vinteren har kommet .Morrakaffe på balkongen i Harstad
Neste gang blir det kanskje en rett mer. Antakelig litt bedre uttelling6 rette i lotto! !!!!!! kr 5200,-
Vis vedlegget 456528
Ser ut til i hovedsak å være innvendige persienner der duSkikkelig moderne Markiser Halden i Mai.
Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk
Ser ut til i hovedsak å være innvendige persienner der duSkikkelig moderne Markiser Halden i Mai.
Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk
Dette var lekkert!
Skulle vært der nå ja...