musicman
Hi-Fi freak
Lørdag kveld. Ahh...livet er herlig
Vedlegg
-
73.5 KB Visninger: 1.106
Takk og takk - en overlever slik aldring også- til et visst punkt. Men fin måte.... vel...Gratulerer med jubileum på etterskudd Emo! Det ser ut som en fin måte å våkne opp på.Litt kos i heimen, med brunt i glasset.
Andre dag på rad med nærmest konstant aktiv lytting - langhelg i godstolen må vite;
Vis vedlegget 318525
btw; alle disse blomsterkvastene har jeg ikke kjøpt selv - heller ikke alt sprudlevannet på spisebordet...
Litt annen stemning her søndags MORGEN;
Vis vedlegget 318534
Er det difusore for å ha bak lytteposisjon?Her er fronten så rotete for øyeblikket at vi får nøye oss med hvordan det ser ut bak lytteposisjonen.
Vis vedlegget 318676
Måleutstyret er aldri langt unna.
Vis vedlegget 318677
Deilig rom Crosswind! Her var det både pent og koselig!Springsteen, Greetings from Asbury Park. Nyvasket, huset tomt de neste tre timmarna. Bara önskade jag kunde ha något gott i glaset, men det får vänta till kvällen.
Vis vedlegget 318679
Det er diffusorer ja. De diffusorer helt opp til 20 KHz. Planen er noen dypere og flere etterhvert i en halvsirkel, og da blir kanskje disse flyttet til hjemmekinoen.Er det difusore for å ha bak lytteposisjon?
Får man de i forskjellige farger?Det er diffusorer ja. De diffusorer helt opp til 20 KHz. Planen er noen dypere og flere etterhvert i en halvsirkel, og da blir kanskje disse flyttet til hjemmekinoen.Er det difusore for å ha bak lytteposisjon?
Foreslår at du tar kontakt på pm eller sender meg en mail. Fås i mange finisher.Får man de i forskjellige farger?
og hvilken pris?
Takk, er godt fornøyd. Rommet er fortsatt litt nakent, men takhøyden på 2.80 hjelper. Agnes lager nydelig musikk. Her er labben på tur i vinter.Flott oppsett og Agnes e no bare nydeligVis vedlegget 318629
Stille morgenstund, og snart skogstur i finværet med bikkja ������
Med høvele ammo og lyd demper burde toppen dett uten altfor mye oppmerksomhet en stomfull kveld med tordenTja, tenkte jeg skulle ut å gjøre litt i hagen, men det kom noen skyer sånn smått så da var det lett å unnskylde seg med at anlegget trengte trim
The Mayfield four får æren av å mjuke opp elementene
Her er forøvrig utsikten fra vinduet bak lytteposisjon i stuen.. kan ikke akurat klage på den, bortsett fra den jææævla naboen nedenfor som nekter å trimme granbusken
PS: bildene er 2minutter "gamle"
Vis vedlegget 318691
Vis vedlegget 318692
Han ligger alltid 10-50m foran, men snur seg alltid for og sjekke om jeg kommerE.I.A på det øverste bildet lurer turkompisen din på hva du somler med, kom nu, kom nu
AAAAANNNNKENEEEESSSS........Ruler!Tja, tenkte jeg skulle ut å gjøre litt i hagen, men det kom noen skyer sånn smått så da var det lett å unnskylde seg med at anlegget trengte trim
Her er forøvrig utsikten fra vinduet bak lytteposisjon i stuen.. kan ikke akurat klage på den, bortsett fra den jææævla naboen nedenfor som nekter å trimme granbusken
Vis vedlegget 318691
Vis vedlegget 318692
Toveishøyttalere ala Tannoy?Ok - vært på riksen 2 ganger idag. Dama kommer hjem i morgen formiddag. Ungen god og mett og i seng.
Snek med ned i kjelleren. Babycall = På
Måtte spille litt. Spiller veldig bra men interiør og slikt er provisorisk. Andre prioriteringer ....
Vis vedlegget 318714
var det den hallen på andre siden som mistet taket i vinter?AAAAANNNNKENEEEESSSS........Ruler!Tja, tenkte jeg skulle ut å gjøre litt i hagen, men det kom noen skyer sånn smått så da var det lett å unnskylde seg med at anlegget trengte trim
Vis vedlegget 318691
Vis vedlegget 318692
Hviken gate bor du i x-cell?
Du kan jo hviske naboen hans i øret at han kan kreve treet fjernet om han vil.Tja, tenkte jeg skulle ut å gjøre litt i hagen, men det kom noen skyer sånn smått så da var det lett å unnskylde seg med at anlegget trengte trim
The Rockstreet!!AAAAANNNNKENEEEESSSS........Ruler!
Hviken gate bor du i x-cell?
Det stemmer det taket dro i samme åndedrag som konkursen nestenvar det den hallen på andre siden som mistet taket i vinter?
Hei ja. Et par hemp acoustics co15v elementer ja Var et morsomt prosjekt som brukes enda og planlagt brukt i lang tid framoverToveishøyttalere ala Tannoy?Ok - vært på riksen 2 ganger idag. Dama kommer hjem i morgen formiddag. Ungen god og mett og i seng.
Måtte spille litt. Spiller veldig bra men interiør og slikt er provisorisk. Andre prioriteringer ....
Vis vedlegget 318714
Er det Hemp Acoustics? Husker byggetråden din
Hei ja. Et par hemp acoustics co15v elementer ja Var et morsomt prosjekt som brukes enda og planlagt brukt i lang tid framoverToveishøyttalere ala Tannoy?Ok - vært på riksen 2 ganger idag. Dama kommer hjem i morgen formiddag. Ungen god og mett og i seng.
Vis vedlegget 318714
Er det Hemp Acoustics? Husker byggetråden din