Feil svar.Get ios
Feil svar.Get ios
Hahaha, det er godt mulig, men det fungerer . Og jeg er ingen applefanboy.Feil svar.Get ios
Jeg har vært Windowsbruker siden -91, men det var opptur å ende med iphone, ipad, macbook pro, appleTV, airport. Alt bare fungerer, ser fett ut og windows savnes ikke. Og jeg er ingen fanboy som sagt, heller ikke prinsippiell på dette, bare fornøyd bruker.Hehe. JA, det er bare det at vi bruker ikke et eneste eple-produkt her. Her er det windozer og androids all over.
Beklager, men denne siden er ikke tilgjengelig
Fine bilder. Jeg var på messa selv, og kjenner meg igjen. Antar at der det står at Watt skal få inn et produkt til test, så betyr det forhåpentligvis nå at Stereo+ får de inn i stede for.
Tror det mangler en 'o' i 'stereo' i linken. Skal være https://www.facebook.com/stereoplussBeklager, men denne siden er ikke tilgjengelig
Lenken du klikket på, kan være brutt, eller siden kan være fjernet.
Har retta det opp nå. Det var som torem skrev, en o som manglet i linken.Beklager, men denne siden er ikke tilgjengelig
Lenken du klikket på, kan være brutt, eller siden kan være fjernet.
Ja, det kan du. Eneste du går glipp av er å få melding om oppgraderingene.Se där! Till och med jag som inte är på fb eller ens har konto registrert kan se bilderna. Topp!
Snodig. Den linken funket da i går. Jeg skal høre med Stereo+-høvdingen.Den linken som ligger i innlegg #106 i denne tråden gir "no such session" som resultat. ???
Hvem er du?Til alle lesere: Husk å deaktivere adblokkerne på alle hifi-siter!
De trenger alle visningene de kan få på nettannonser.
Får kun #finner ikke siden du ba Om# fra Android telefon.Kan en av dere som ikke har Facebook-konto, sjekke om dere kommer inn på denne linken: https://www.facebook.com/stereopluss/app_146640185405651 og får registrert dere?
Roy
Ja. Noe som betyr at vi trenger så mange mottakere av bladet og så mange følgere på nettside og Facebook som mulig. For annonsørene er det jo hvor mange de når som er poenget med å annonsere hos oss.Blir dette 100% reklamefinansiert?
Kan du prøve fra en pc/mac også?Får kun #finner ikke siden du ba Om# fra Android telefon.Kan en av dere som ikke har Facebook-konto, sjekke om dere kommer inn på denne linken: https://www.facebook.com/stereopluss/app_146640185405651 og får registrert dere?
Roy
Har testet disse opp mot hverandre, begge med oppgraderte rør.Hva med en blindtest av en Music Angel KT88 med oppgraderte rør VS MC 275 ?Hvis dere har noen ønsker om hva vi burde teste, så kom gjerne med forslag på Facebook-sida vår.
Roy
Men usikker om vi har impotør på MA så da må noen låne ut en
Apropos musikk-blader; siste Stereophile skryter veldig av PLX-1000; dvs journalisten følte veldig for å forsvare sin egen lovprisning av spilleren fra et tidligere nummer (mars), men jeg er litt usikker på hvorfor ...Har testet disse opp mot hverandre, begge med oppgraderte rør.Hva med en blindtest av en Music Angel KT88 med oppgraderte rør VS MC 275 ?Hvis dere har noen ønsker om hva vi burde teste, så kom gjerne med forslag på Facebook-sida vår.
Roy
Jeg likte klart best Mc275, men MA er knallbra til prisen
godt spørsmålApropos musikk-blader; siste Stereophile skryter veldig av PLX-1000; dvs journalisten følte veldig for å forsvare sin egen lovprisning av spilleren fra et tidligere nummer (mars), men jeg er litt usikker på hvorfor ...Har testet disse opp mot hverandre, begge med oppgraderte rør.Hva med en blindtest av en Music Angel KT88 med oppgraderte rør VS MC 275 ?Hvis dere har noen ønsker om hva vi burde teste, så kom gjerne med forslag på Facebook-sida vår.
Roy
Jeg likte klart best Mc275, men MA er knallbra til prisen
Relevant spørsmål, Håkon, men skyldes kun at jeg er mer aktiv på HFS og Facebook enn Håvard. Dermed kan jo jeg bidra med mitt. Dessuten er det mye markedsjobbing for Håvard om dagen, så da får han litt avlastning også.@ Roy Ervin:
Godt jobbet!
Men jeg leser deg som om det ikke er du som er redaktør for denne publikasjonen, og undrer derfor hvorfor han (for jeg antar det er en "han"), ikke deltar i denne tråden, og / eller styrer kommunikasjonen med målgruppa?
Har du en posisjon der du er kommunikasjonsansvarlig eller så?
Mvh
Håkon Rognlien
Det er skrinlagt helt du du er ferdige med et solid white paper om SLOBs i alle varianter inkl tegninger, designforslag etc til DIY. Alt under 50 sider får stryk. Dessuten må det være både på norsk og engelsk. Da får du et solid ettermæle både i Norge og ellersFanken - da kan jeg bare skrinlegge tanken om "Sluktidene" skjønner jeg..
Navnet på ansvarlig redaktør fremkommer da vitterlig i første innlegget i denne tråden? Håvard, heter han. Og det er da ikke uvanlig at ansvarlig redaktør ikke skriver alt?@ Roy Ervin:
Godt jobbet!
Men jeg leser deg som om det ikke er du som er redaktør for denne publikasjonen, og undrer derfor hvorfor han (for jeg antar det er en "han"), ikke deltar i denne tråden, og / eller styrer kommunikasjonen med målgruppa?
Mvh
Håkon Rognlien
Bare jeg som følger dårlig med...Navnet på ansvarlig redaktør fremkommer da vitterlig i første innlegget i denne tråden? Håvard, heter han. Og det er da ikke uvanlig at ansvarlig redaktør ikke skriver alt?@ Roy Ervin:
Godt jobbet!
Mvh
Håkon Rognlien
Hehe. Jeg håper også at de får til dette. Jeg kommer til følge med, selv om jeg ikke er på FacebookBare jeg som følger dårlig med...Navnet på ansvarlig redaktør fremkommer da vitterlig i første innlegget i denne tråden? Håvard, heter han. Og det er da ikke uvanlig at ansvarlig redaktør ikke skriver alt?@ Roy Ervin:
Godt jobbet!
Mvh
Håkon Rognlien
Helt i orden at R. E. S. tar kommunikasjonen med almuen, uansett håper jeg de får dette til å swinge!
Mvh
Håkon Rognlien
Forsåvidt et betimelig spørsmål. Dog verdt å huske på at Norge har et tydeligere og mer fremtidsrettet hifipublikum enn så å si noe annet land i verden, problemet vårt er dog at vi har kun ca 5 mill innbyggere...Mener ikke å være negativ, men hvorfor ikke forene krefter i 1 stk. stor oppegående nettside med masse folk og dermed mye bedre muligheter til å tildra seg (hardt trengte) markedsføringskroner - fremfor tre steder som det nå er...
Merkelig, at det i lille hi-fi Norge ikke kan enes mere blant dere få som kan & orker å være anmeldere/journalister for oss forbrukere.
Syntes Audiophile.no er et råbra utgangspunkt, som sett i mine øyne burde huse dere alle kjære skribenter, og i neste øyeblikk sys sammen med stedet vi her er på for én stor norsk slagkraftig "nett-tilbyder" - tenker jeg.
Med dette vil annonsører banke på døra, de av dem som er så oppegående at de har høyere nummer i sko enn IQ (jeg sier det sånn fordi de ikke fattet verdien av å bruke Fidelity godt nok).