Enkelt, vi skriver ut sidene på pcen hos en venn. Barneskirenn.For ikke å snakke om de som ikke har internett .....
De uten internett er ihvertfall uvitende om det som foregår her på sentralen, da inleggene ikke lenger kommer på trykk i Audio/Fidelity (papirversjonen som ikke lenger eksisterer). Med mindre de leser/surfer hos venner/uvenner med internettoppkobling, da.For ikke å snakke om de som ikke har internett .....
Da gjelder det at denne vennen har facebook, alternativt utvide bekjentskapskretsen. Bill mrk "facebook"Enkelt, vi skriver ut sidene på pcen hos en venn. Barneskirenn.For ikke å snakke om de som ikke har internett .....
Det kan være ulike årsaker til at man ikke ønsker å være på Facebook. Jeg kommer ikke til å diskutere min, men jeg skulle gjerne sett litt mer overbærenhet hos FB-folket.Det er litt spesielt at man bevisst unnlater å skaffe seg tilgang for deretter å klage over at man ikke har tilgang . Oksidentalpetroleumlandsproblematikk For å si det med ett ord.
Det er ingen som irriterer seg over at noen velger bort facebook. Men oppgitt over at noen klager over manglende tilgang til noe som de kunne fått ble jeg. De andre må snakke for seg selv . Velger jeg å la være å kjøpe bil mister jeg også muligheten til å passere bomstasjoner mot betaling. Eller noeDet kan være ulike årsaker til at man ikke ønsker å være på Facebook. Jeg kommer ikke til å diskutere min, men jeg skulle gjerne sett litt mer overbærenhet hos FB-folket.Det er litt spesielt at man bevisst unnlater å skaffe seg tilgang for deretter å klage over at man ikke har tilgang . Oksidentalpetroleumlandsproblematikk For å si det med ett ord.
Jeg for min del reagerte da jeg fikk inntrykk av at man måtte registrere seg på Facebook for å kunne registrere seg på stereo+, men den alltid velvillige Roy kom med en alternativ løsning.
Så da burde jo alle være glade og fornøyde, bortsett kanskje fra dem som velger å irritere seg over dem som velger å ikke være på Facebook.
Hehe. Og velger jeg å bli værende innendørs, får jeg ikke muligheten til å få en taksten i hodet.Det er ingen som irriterer seg over at noen velger bort facebook. Men oppgitt over at noen klager over manglende tilgang til noe som de kunne fått ble jeg. De andre må snakke for seg selv . Velger jeg å la være å kjøpe bil mister jeg også muligheten til å passere bomstasjoner mot betaling. Eller noeDet kan være ulike årsaker til at man ikke ønsker å være på Facebook. Jeg kommer ikke til å diskutere min, men jeg skulle gjerne sett litt mer overbærenhet hos FB-folket.Det er litt spesielt at man bevisst unnlater å skaffe seg tilgang for deretter å klage over at man ikke har tilgang . Oksidentalpetroleumlandsproblematikk For å si det med ett ord.
Jeg for min del reagerte da jeg fikk inntrykk av at man måtte registrere seg på Facebook for å kunne registrere seg på stereo+, men den alltid velvillige Roy kom med en alternativ løsning.
Så da burde jo alle være glade og fornøyde, bortsett kanskje fra dem som velger å irritere seg over dem som velger å ikke være på Facebook.
Lett for deg å si. Hva med oss som ikke har hår? Nesten?Så det er derfor. Jeg hadde jo hockeysveis på 80-tallet. På den annen side, skal vi la folk som synes sæggebukser og Justin Bieber er kult få lov til å erte oss for hårsveisen?
Roy
Utsagn på linje med: "640kB ought to be enough for everyone" og "there is no reason for any individual to have a computer in his home", der altså.Syns kulturredaktøren i aftenposten sa det veldig greit på siste "aftenpodden", "sosiale medier er vår tids hockeysveis.. noe vi kommer til å le av om noen år"
Nei egentlig ikke, men det er vel strengt tatt en diskusjon for en annen trådUtsagn på linje med: "640kB ought to be enough for everyone" og "there is no reason for any individual to have a computer in his home", der altså.Syns kulturredaktøren i aftenposten sa det veldig greit på siste "aftenpodden", "sosiale medier er vår tids hockeysveis.. noe vi kommer til å le av om noen år"
misforsto...., men klarer nok å finne fram på internett selv. FB konto er uaktuelt - skriver ikke under på at FB kan bruke alt jeg legger inn der i sin komerse aktivitet...Eventuelt kan dere som ikke er på Facebook sende meg en pm med navn og epostadressen deres, så kan jeg legge dere inn.
Roy
Det er lov. Regner med at appene kommer så fort vi har et magasin dere kan lese.misforsto....Eventuelt kan dere som ikke er på Facebook sende meg en pm med navn og epostadressen deres, så kan jeg legge dere inn.
Roy
Ja dette var musikk helt etter min smak! Kommer til å klikke på flere av albumene for å høre mer.Takk for veldig bra spilleliste! Ble sittende å høre på det meste igår kveld...
- Da kan jeg informere om at jeg har vært i dialog med Mr. Roberto Barletta de siste 2 årene, og jeg håper å presentere de fleste modellene i løpet av høsten/vinteren før Julen i år ? ...- Og er der spesielle ønsker, så kan det ordnes i løpet av 1 ukes tid !! ?Har lagt ut en post på Stereo+ om hvilke merker man gjerne skulle hatt norsk importør på. Selv savner jeg Xavian.
Roy
Jeg skal ikke være vond å be om du sender høyttalere til meg på test.- Da kan jeg informere om at jeg har vært i dialog med Mr. Roberto Barletta de siste 2 årene, og jeg håper å presentere de fleste modellene i løpet av høsten/vinteren før Julen i år ? ...- Og er der spesielle ønsker, så kan det ordnes i løpet av 1 ukes tid !! ?Har lagt ut en post på Stereo+ om hvilke merker man gjerne skulle hatt norsk importør på. Selv savner jeg Xavian.
Roy
Mvh. Lyden av Opplevelser ...- av en berikende Italiener !